۱۷۲۴۸۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

شکست سنگین میلان مقابل لاتزیو

شاگردان پیپو اینزاگی در تیم فوتبال میلان پس از شکست هفته پیش برابر آتالانتا در رقابتی فوق العاده حساس برابر تیم شایسته و جذاب لاتزیو با نتیجه ۳-۱ شکست خورده تا شانس خود را برای صعود به رقابت های فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا کمتر از هر زمان دیگری ببینند.

طرفداری: از ساعت ۲۳:۱۵ دقیقه امشب به وقت تهران و در استادیوم المپیک شهر دو تیم قدیمی آ ث میلان و لاتزیو برای زنده نگاه داشتن امیدهای خود در راه رسیدن به رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده به مصاف هم رفتند.

نیمه نخست بر خلاف انتظار با غافل گیری تیم میزبان همراه بود و جرمی منز ت ستاره روسونری ها خیلی زود توانست با حرکتی انفرادی شاگردان پیپو اینزاگی را پیش بیندازد. پس از این گل بازیکنان لاتزیو به رهبری لوکاس بیلیا و استفانو مائوری در خط میانی کنترل بازی را در اختیار گرفتند و توانستند همچون هفته های گذشته با ارائه نمایشی جذاب موقعیت های فراوانی را بر روی دروازه دیگو لوپز خلق کنند که با بی دقتی بازیکنانی نظیر کاندروا، پارولو و میرو کلوزه این فرصت ها یکی پس از دیگری از دست رفت تا عقاب ها با قبول شکست ۱-۰ راهی رختکن شوند.

نیمه دوم بازی هم روند مشابهی داشت و شاگردان استفانو پیولی با شروع طوفانی خود به دنبال این بودند که بر خلاف بازی های گذشته خود برابر تیم های ناپولی و آ اس رم پس از ارائه فوتبالی زیبا سه امتیاز مسابقه را نیز کسب کنند و برای همین با گسترده کردن حملات خود توانستند پیش از دقیقه ۵۰ بازی توسط مارکو پارولو کار را به تساوی کشانده و در ادامه با اشتباه ریکاردو مونتولیوو و ضربه تمام کننده میرو کلوزه گل برتری خود را نیز پیش از دقیقه ۷۰ مسابقه به ثمر برسانند و پس از آن نیز با ارائه نماشی ضعیف دیگری از میلان اینزاگی که در شش بازی گذشته خود تنها یک پیروزی در سری آ به دست آورده اند، شاگردان شایسته استفان پیولی با به ثمر رساندن گل سوم مسابقه توانستند سه امتیاز حساس این بازی را به دست آورند.

لحظات حساس و شرح گل های بازی:

دقیقه ۴ ( ۰-۱، جرمی منز): بر روی اشتباه دوزان باستا مدافع راست لاتزیو توپ به جرمی منز رسید تا این ستاره فرانسوی با حرکتی تماشایی و انفرادی و ضربه زمینی پای چپ خود خیلی زود روسونری ها را پیش بیندازد.

دقیقه ۴۷ (۱-۱، پارولو): پاس رو به جلوی فوق العاده میرو کلوزه را مارکو پارولو با ضربه سرضرب و حرفه ای خود به گل تساوی این مسابقه تبدیل کرد.

دقیقه ۵۱ (۲-۱، کلوزه): پاس رو به عقب عجیب و اشتباه ریکاردو مونتولیوو در موقعیتی تک به تک به میرو کلوزه رسید تا این مهاجم با تجربه از زاویه تقریبا بسته به زیبایی برای بار دوم دروازه دیگو لوپز را فرو بریزد.

دقیقه ۸۰ (۳-۱، پارولو): ضد حمله سریع بازیکنان لاتزیو با پاس در عرض کاندروا همراه بود تا پس از ناتوانی جورجویچ تازه وارد در به ثمر رساندن توپ این مارکو پارولو باشد که با ضربه ای بغل پا به آسانی خیال هواداران متعصب عقاب ها را از کسب این سه امتیاز آسوده سازد.

دقیقه ۹۲ ( اخراج فیلیپ مکسس): مدافع میانی باشگاه میلان با حرکات عجیب و زننده خود نسبت به استفانو مائوری کاپیتان امشب لاتزیو با کارت قرمز مستقیم داور بازی روبه رو شد تا شب تلخ میلانی ها در استادیوم المپیک شهر رم تکمیل شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج