۱۷۲۶۸۴
۵۰۸۴
۵۰۸۴
پ

تبلت جدید و حرفه‌ای Asus +عکس

در میان تبلت‌های مختلف بازار انتخاب کار سختی است. در این میان یکی از نکاتی که کاربران در هنگام خرید به آن توجه زیادی دارند ابعاد تبلت است.

روزنامه دنیای اقتصاد: در میان تبلت‌های مختلف بازار انتخاب کار سختی است. در این میان یکی از نکاتی که کاربران در هنگام خرید به آن توجه زیادی دارند ابعاد تبلت است.

تبلت‌های۸ اینچی معمولا نظر مخاطبان خاصی را جلب می‌کنند و هر چه طراحی این محصولات دقت و ظرافت بیشتری داشته باشد، در هنگام استفاده راحتی بیشتری را برای کاربر به همراه خواهد داشت. MeMO Pad ۸ از شرکت Asus هم یک تبلت۸ اینچی حرفه‌ای است که در مدل‌ها و با مشخصات فنی متفاوت عرضه می‌شود. یکی از این مدل‌ها ME۵۸۱CL است که می‌تواند در دسته حرفه‌ای‌ها قرار بگیرد.

تبلت ۸ اینچی ME۵۸۱CL تمام ویژگی‌های یک ابزار قابل حمل پیشرفته مانند وزن پایین، قدرت پردازشی بالا، امکانات نرم‌افزاری متعدد را با طراحی مدرن در هم تلفیق کرده است. این تبلت جدید به یک پردازنده پرقدرت چهار هسته‌ای Atom Z۳۵۶۰ اینتل مجهز شده است که نه‌تنها عملکرد قابل‌توجهی در اجرای اپلیکیشن‌های متعدد و ارائه یک عملکرد مطلوب دارد، بلکه تاثیر قابل‌توجهی هم در مصرف باتری دستگاه داشته است و عمر باتری به ۹ ساعت افزایش یافته است.

تبلت جدید و حرفه‌ای Asus +عکس

نمایشگر LED این تبلت ۸ اینچی با پنل IPS و وضوح تصویر۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل است که از فناوری لمسی ۱۰ انگشت به‌صورت همزمان، پشتیبانی می‌کند. میزان حافظه دستگاه ۲ گیگابایت است و حداکثر ۱۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی را هم در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد، به علاوه به خاطر فضای ذخیره سازی ابری ایسوس ۵ گیگابایت هم بدون محدودیت زمانی توسط ASUS Webstorage تامین شده است تا کاربران بتوانند از هر جا و با هر وسیله‌ای به اطلاعات مهم خود دسترسی پیدا کنند.

ME۵۸۱CL قابلیت پشتیبانی از سیم کارت را هم داشته و از جدیدترین تکنولوژی‌های ارتباطی مانند ۳G و ۴G/LTE هم پشتیبانی می‌کند، بنابراین یک ارتباط پرسرعت اینترنتی را در هر جا و هر زمان توسط این تبلت در اختیار خواهید داشت. تبلت MeMo Pad ۸ از نسخه سیستم‌عامل اندروید ۴/۴ یعنی نسخه کیت‌کت پشتیبانی می‌کند و از قابلیت ارتقا به نسخه‌های بالاتر هم برخوردار است و در کنار آن از رابط گرافیکی اختصاصی ایسوس با نام ZenUI بهره می‌برد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج