کد خبر: ۱۷۲۹۲
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۰ - ۲۰:۰۹
تعداد بازدید: ۱۲۵۶۹
تعداد نظرات: ۱۳۳ نظر
فرج الله سلحشور درباره جايزه گرفتن فيلم جدايي نادر از سيمين در گلدن گلوب اظهار داشت: جدایی نادر از سیمین یک فیلم در ضدیت اعتقادات مردم وتوهین به فرهنگ وخانواده در ایران است و برای همین نمیتوان گفت این فیلم برای ایران وما افتخار آورده است.
کارگردان سريال حضرت يوسف  گفت: جایزه گرفتن جدایی نادر از سیمین را برای ایران افتخار نمی دانم  و معتقدم  فرهادی یک فیلم متضاد با اعتقادات مردم وفرهنگ ایرانی ساخته است.

فرج الله سلحشور درباره جايزه گرفتن فيلم جدايي نادر از سيمين در گلدن گلوب اظهار داشت: جدایی نادر از سیمین یک فیلم در ضدیت اعتقادات مردم وتوهین به فرهنگ وخانواده در ایران است و  برای همین نمیتوان گفت این فیلم برای ایران وما افتخار آورده است.

وی ادامه داد: مثلا اگر کسی دزد خوبی باشد وبانکی را بزند وبعد به او جایزه بهترین دزد را بدهند ویا اگر دکتری متخصص تولید قرص های روانگردان باشد وجایزه بگیرد آیا واقعا باید به آنها افتخار کرد؟ جدایی نادر از سیمین هم چنین نقشی را در گلدن کلوب ایفا کرد وبرای ما پیرو رهبری ها کسب این جایزه هیچ افتخاری ندارد.

سلحشور در پاسخ به این موضوع  که این فیلم را خود  وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي به این جشنواره ها فرستاده اند پاسخ داد: مسئولان وزارت ارشاد به ایران وفرهنگ ایران خیانت کردند وبه نظر من رسانه ملی کار درستی انجام داد که این موضوع را پوشش خبری نداد.فراموش نكنيم كه رهبري می گویند كه  به جایزه هایی که در خارج به ما داده می شود دلخوش نباشید ، اما اگر معیار ما مردم ، هنرمندان ویکسری جریان ساز هستند که موضوع فرق می کند و در اینصورت باید  26دی ماه را هر سال جشن بگیریم.

وی افزود: جدایی نادر از سیمین به همراه تایید کنندگان آن برای ارسالش به اسکار به کشور واسلام خیانت کرده اند و به نظر من وتمام ولایتمداران جایزه گلدن کلوب جدایی نادراز سیمین هیچ افتخاری برای کشور وملت ما نیست بلکه یک خیانت بزرگ در حق ملت است.

منبع: اوج نیوز

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

برترین مجله اینترنتی ایران


بازدید از صفحه اول
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۳۳
UNITED KINGDOM
|
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
پاسخ
400
17
باهاش موافقم !!!!




خواستم با این کامنت رکورد بیشترین منفی رو تو سایت بزنم......بزن منفیو...
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
aslan ba shoma movafegh nistam jenab nashenas
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
منفی رو دادم که الکی خوش باشی ولی کامنتت مذخرفه خجالت بکش
نظر shirin
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
en kodum nashenase hamun ke ozve sabete enjast????????????hamishe zede hale???????????man nafahmidam fagat har kodumetun hastin bedun kheili az dastet asabani shodam enja va fagat bet migam kheili barat motaassefam
نظر الهام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
بلاخره رکورد زدی . اووووووووووووووووووووووه چقد منفی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نظر الهام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
این سایت واقعا اینقدا کاربر داره که اینقد منفی گرفتی
نظر Anonymous
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۱
الهام خانوم برترینها در درجه بندی سایت آلکسا و به لحاظ بازدید بین 50 سایت برتر ایران هست!

http://www.alexa.com/siteinfo/bartarinha.ir

global rank هم بین 1500 سایت برتر جهان هست! با این حساب "برتریتها" فکر میکنم نام مناسبی باشه!
نظر + -
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
من بهت +ميدن اينا نميفهمند
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
پاسخ
12
168
به آقاي سلحشور پيشنهاد ميكنم چند ليوان آب يخ بخورند بلكه حسادتشان كمي فروكش كند!
پاسخ ها
نظر حسن71
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
سلام اگر این فیلم سیاسی بود چرا در جشنواره فیلم فجر جایزه گرفت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/ اون موقع سیاسی نبود حالا که از گلدن گلوب جایزه گرفت سیاسی شد
نظر صبا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
باچندلیوان حل نمیشه موافق باشین سطل ببریم باسطل بهش آب بدیم.
نظر + -
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
تو بيشتر ميفهمي يا سلحشور تا حالا شده از خودت بپرسي چرا بين اين همه فيلم ها چرا جدايي نادر.... انتخاب كردند
نظر r
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۹
+- خییییییییییللللللللییییییییییی سطح فکرت پایینه،برات متاسفم
میتونی کلا نظر ندی کسی نمیگه شما تایپ بلد نیستی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
پاسخ
8
101
ارزش منفى دادن هم ندارى!!!
پاسخ ها
نظر shirin
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
tabasom jan bezan gadesh azizaaaaaaaaaaaaam....................
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
پاسخ
5
65
aslala in tor ke migan nist va zende bad asghar farhadi............
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
پاسخ
141
16
من از سلحشور به معنای واقعی کلمه بدم میاد ولی انصاف داشته باشیم راست گفته دیگه.رای آمریکایی ها واسه ما شده افتخار؟
پاسخ ها
نظر shirin
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
agha mohsen to ro june un madaret bas kon khahesh mikonam akhe shoma chera engad gadimi fek mikonid babaaaaaaaaaaaaaaaa befahmin eno en ye eftekhari hast baraye ma eranian dar jahan hala en marasem tu amrika bode hey alaki harf bezanid asgare farhadi ruye maro tu donya sefid karde va baese eftekhar shode unayi ke mokhalefan va shoma aga mohsen ye kam ro kalameye eftekhar fekon ????????????????EFTEKHARRRRRRRRR
نظر صبا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
سطح فکرتون خیلی پایین.
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۳
بابا کوتاه بیا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
پاسخ
8
74
تو هم يكي مثله سلحشور هستي.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
پاسخ
155
13
من هم موافقم چون معمولا فيلمهايي درجشنواره هاي خارج جايزه ميگيرن كه جامعه ايران وبخصوص مردم مسلمان ومعتقد ومذهبي رو خيلي حقير نشون بده مثل همين زن وشوهر بدبخت اين فيلم .اگر بك فيلم درست وحسابي درباره فرهنگ وتاريخ وتمدن ودانشمندان ايراني رو جايزه دادند اون مهمه .
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
بنظر شما اون زن وشوهر بدبخت که داشتن دروغ میگفتن مسلمونن؟ ( زنه به دروغ گفت که مرد صاحبخانه هلش داده و بخاطر این موضوع بچش افتاده..) اینا مسلمونن؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
پاسخ
6
24
منفیم نگرفت گفتم اینجا بنویسم باهات مخالفم یه وقت فکر نکنی موافقم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
پاسخ
18
45
جناب آقای سلحشور ایندفعه بعد از آقای ده نمکی نوبت به اصغر فرهادی رسید که بهش گیر بدی حق آقای فرهادی هست که جایزه اسکار را هم بگیرد
یه فیلم موفق ساختی به نام حضرت یوسف ! با خودت چی فکر کردی که به همه گیر میدی
i love you asghar farhadi
i love you deh namaki
پاسخ ها
نظر user
| UNITED KINGDOM |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
واقعا واست متاسفم که اسم ده نمکی رو کنار اسم آقای فرهادی میاری
نظر مينا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
سلام بزن قدش گل گفتي حسن آقاي گل؟ خيييييييييييييلي مثبت
نظر zizi
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
عجب! فرهادی رو در کنار دهنمکی قرار دادی؟ دهنمکی و سلحشور که بیشتر به هم میان. میخوای دهنمکی رو هم سطح فرهادی نشون بدی؟
نظر حسن71
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
zizi v nashenas من گفتم آقای سلحشور به آقای ده نمکی و آقای فرهادی گیر داده بعد آقای فرهادی کم کارگردانی نیست که بهش گیر بدن
نظر حسن71
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
مرسی مینا خانم دست شما درد نکنه حرفم را تایید کردی
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۱
واقعا فکر میکنی یوسف پیامبر فیلم موفقی بود؟؟؟
نظر me
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۳
ده نمکی = فرهادی !!!!!!!!!!!!!
وای خدا
فکر کنم این درستشه :
ده نمکی = سلحشور .......
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
پاسخ
6
14
نظر منو حذف كردين...

اي نامردا...
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
پاسخ
5
36
یه آدم گمنام بخاطر بد دهنی و حرفهای رکیک و بی محتواش میاد سر تیتر خبرها، الان هم احساس میکنه صاحب نظر شده!

تو هم خیلی ترسو شدی دیگه جناب برترینها! آخه این کیه که بخاطرش کامنت ها رو تأیید نمیکنی؟! pffffff
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
پاسخ
5
54
اصولا ما عادت داريم هر كي موفق شد بكوبونيمش هم فيلم عالي بود هم اقاي فرهادي اقاي سلحشور از حسادت دارن انتقاد ميكنن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
پاسخ
2
36
baz in hesadat kard, baz in harf zad, baz in nazar dad ....
UNITED STATES
|
۰۱:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
پاسخ
2
15
vaghean barat moteasefam mr salahshur,akhe in film kojash zede eslamie???chon amrika jayeze dade?man nemigam amrika khube,vali u ba in raftaratun ham irano kharab mikonid ham eslamo.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
پاسخ
2
38
اقای سلحشور تمام فیلمها مخالف و موافق دارند ولی به جایزه گرفتن فیلم جدایی نادر از سیمین حدالقل نصف بیشتر مردم افتخار می کنند پس بهتره شما هم به نظرات بقیه احترام بگذارید .
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
پاسخ
4
78
جناب سلحشور انشاالله شفای عاجل بگیرید. حسادت بیماری کشنده ایست.
چه جیز باعث شده تا خود را در حد و اندازه ای بدانید که از جانب یک "ملت" اعلام نظر بفرمایید؟ چرا برای وجاهت بخشیدن به توهمات حقیرانه تان موضع گیری سیاسی می کنید؟ تاسف بر جامعه هنری ما که شما خود را عضو و صاحب نظر آن می دانید
پاسخ ها
نظر susan khanom
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
کاش می تونستم 1000 تا مثبت بهت بدم
نظر میترا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۱
واقعا نمیدونم این آقا کی هست که نظرش رو درمورد این فیلم بگه.
نظر برف
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۱
مرسی عزیز از نظر خوبت، باهات کاملاً موافقم.
نظر shabnam
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۳
بي نهايت ايوووووللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللل
نظر nima
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۳
حقارت در شخصیت شماست پریسا خانم.
نظر shirin
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۴
agha nima cho khahi nashavi rosva hamrange jammaat sho pas yakami ham be shakhsiyate khodet beres .................parisa jan ali gofti azizam mamnunam azat
نظر ساسان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۵
خیلی ممنون پریسا خانم .این اقا از حسادت موضوع را سیاسی میکنه
متاسفم برای ایشان.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
پاسخ
20
5
من فیلمو ندیدم
پاسخ ها
نظر x
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۲
khob eshteba karD!
نظر سارا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۸
خیلی خوب کاری کردی چون خیلی فیلم مزخرفی بوددددد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
پاسخ
4
28
اتفاقا" فیلم جالبی بود در این زمان که بیشتر پسران ما فقط مال میخواهند نه صاحب مال را واین عشق پسر به پدر قابل تقدیر است .
UNITED STATES
|
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
پاسخ
2
11
kheyli ham deletoon bekhad
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
پاسخ
3
45
راستی آقای سلحشور ماجرای سرقت فیلم نامه یوسف پیامبر به کجا رسید که از دستتون بابت سرقت آثار یک نویسنده شکایت کردن؟؟؟؟؟! پرونده اش که هنوز بازه!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
پاسخ
3
33
این فیلم یکی از واقعیتهای جامعه ما را به تصویر کشیده .سعی کنید مشکلات را حل کنید نه اینکه با توهین به دیگران صورت مسئله را پاک کنید.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
پاسخ
2
41
آقای سلحشور شمایی که با اضافه کردن به داستان حضرت یوسف یه داستان واسه مردم ساختید تحریف و خیانت نیست ؟!
فیلمی که میاد کارهایی که تو جامعه امروز ما به تصویر میکشه خیانته ؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
پاسخ
3
42
نميدونم اين آقا چرا حسوديش ميشه
بعد هر كس كه مشكلات جامعه ما رو بگه و فيلم كنه ميشه منافق
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
پاسخ
3
48
اتفاقا آقای سلحشور مثال خوبی زدند مثل کسی که بره دزدی بکنه و به اون جایزه بهترین دزد رو بدهند. دقیقا حکایت فیلم‌نامه حضرن یوسف.
آقای سلحشور دست بردار. آخه اگه ناراحتی که تو رو دعوت نکردن که نباید اینجوری عقده خالی کنی.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
پاسخ
4
29
من فيلم رو ديدم ..... نداري و فقر فقط مختص مملكت ما نيست همه جاي دنيا فقر هست اما جنبه فقر و نداري در اين فيلم يك نكته كوچك از هزاران نكته اي بود كه آقاي فرهادي در اين فيلم گنجانده بودند چرا به اين جنبه فيلم نگاه نمي كنيد كه چقدر جامعه فراري ايراني از ايران و بلند پروازي كوركورانه ايرانيها براي زندگي در هر جاي دنيا بجز ايران با هر شرايطي رو زيبا به نمايش كشيده بود؟! بسيار فيلم زيبا و پر محتوايي بود و جايزه بايد نسيب ايشون مي شد ، من بقيه فيلمهاي منتخب رو هم ديدم.....
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
پاسخ
3
40
جناب آقای فرهادی عزیز ، ناراحت نباش از این چرت و پرتا.چون که : پشت سر آدمای موفق حرفای زیادی میگن.
پاسخ ها
نظر me
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۳
موافقم
نظر ناصر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۸
آدم موفق !!!!!! خنده دار هههههههه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
پاسخ
79
6
امثال فرهادی خیلی بد بخت اندو وطن فروش...
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
حالا اگه سلحشور جای فرهادی بود بازم همینو میگفتی؟ یا اینکه خیلی هم خوشبخت بود و حافظ وطن؟؟؟؟؟
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۱
واقعآ برات متآسفم با این طرز تفکرت.
نظر x
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۲
vaghan tasof avari shoma.
نظر ن
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۵
خیلی خیلی برات متاسفم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
پاسخ
4
12
aghaye salahshor khodesh midune che tohfeyi hast va kheili vagte khodesho kharab karde cheshe didane en movafagiyate azimo nadare va hasudish mishe be khatere hamin enjuri mige ..............mikham chnta begam besh enja delam khonak she vali midunam begam.....................dge hichi heyf ke dasto balam baste hast heyf...........fagat eno migam agaye asgare farhadi bet tabrik migam khoda hamishe harja ke hasti hefzet kone kheili duset daram
پاسخ ها
نظر shirin
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۵
harki enja umade be man amnfi zadi khodesh ganeam kone ke cheraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa????????????????
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
پاسخ
4
42
برای سلحشور متاسفم . حسادت تا کی ؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
پاسخ
4
41
هر کارگردانی هنر خاص خودش را دارد،نظر ایشان خیلی مسخره و معلوم است از روی حسادت است !!!!!!!!!!!!!!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
پاسخ
8
22
سلحشور تو فقط خوبی
تو فقط فیلم بساز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
پاسخ
5
24
کلا برخی از ما انسانها اگه با یکی تو یه کار مشترک باشیم ( به قولا همکار باشیم ) اگه طرف مقابلمون موفقیتی کسب کرد متاسفانه اونقد که ناراحت میشیم و حسادت میکنیم ، خوشحال نمیشیم و حتی حاظر نیستیم به طرف تبریک بگیم یا اگه تبریک بگیم از ته دل نیست و با نفرت تبریک میگیم
نمونه بارز این حرف من آقای سلحشور ، جای اینکه تبریک بگه و واسه ایشون آرزوی موفقیت کنه اینجوری نظر میده متاسفانه
خیلی خیلی به آقای فرهادی تبریک میگم ایشالا موفق باشن
پاسخ ها
نظر فرهاد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۸
به فیلم فرهادی باید تسلیت گفتتتتت
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
پاسخ
4
13
من این افتخاررابه بانک پاسارگادتبریک میگم به خاطرساپورتش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۳۰
پاسخ
4
34
فكر كرده كيه كه راجع به همه نظر ميده؟ راجع به هنرپيشه هاي خانم، راجع به آنجولينا جولي حالا هم راجع به فرهادي.
پاسخ ها
نظر کلیمانجارو
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۱
دیده ازش حرف نمیزنن اینجوری خواسته خودشه مطرح کنه. عزیزان خیلی خودتون رو ناراحت نکنین نظرای مخالف رو بهش نمیگن!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۱
پاسخ
3
16
میدونید بعضی از این دوستان ناراحت هستند که چرا هیچ جای دنیا راشون نمیدن. هی ار این و اون ایراد میگیرن. من به عنوان یک ایرانی به اقای فرهادی افتخار میکنم که نام ایرانیان رو بلند اوازه تر کرد.. وگفت که ایرانیها انسانهای مهربانی هستند. این خیلی بهتر از اینه که بری فیلمنامه یکی دیگر رو کپی کنی . به جای حسادت همه باید به اقای فرهادی تبریک بگن.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۱
پاسخ
3
18
آین آقای سلحشور همانی نیست که به خاطر دزدی فیلمنامه محکوم شد؟
پاسخ ها
نظر shabnam
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۳
واييي علي دقيقاً زدي وسط خالللللل
نظر هادي
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۴
علي اقا حرف خوبي زدي ولي ايشون دزدي فيلمنامه نكردند بلكه دزدي ادبي كردند.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۱
پاسخ
4
5
man khodam modat hast filme irani nadidam, vali faghat be khatee inke ye irani in jayze mohem ro borde hesse ghoroor mikonam.be eftekhare har chi iranie bezan dast ghashangaro!!!!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۱
پاسخ
3
14
حالا هی گیر بدین به فیلمنامه نویس مطرح برجسته که نه کپی میکنه نه میدزده.
یه سوال دارم از آقای سلحشور آقای سلحشور اگه فیلم توبه نصوح که خودتون توش ایفای نقش کردین میرفت گلدن گلوپ و برنده میشد هم همین حرفارو میگفتی.
ITALY
|
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۱
پاسخ
3
2
.agar velesh konan mikhad to kare hameh fozoli kone.asla yeki bege :ki az to nazar porsid????????kasi ke adab nadare va az hame enteghad manfi mikone ,maalime khodash moshgel dare.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۱
پاسخ
3
14
من دیگه نمیتونم خودمو کنترل کنم دلم میخواد برم خفش کنم، یکی جلوی منو بگیره من دارم میرماااااااا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۱
پاسخ
3
14
چه حسووووووووود!!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۱
پاسخ
4
4
,dastanhayi k on vasam ravayat mikone ma khodemoon behtaresh baladim.enghad hasood nabash salahshoor joon
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۱
پاسخ
4
4
be nazaram in film gher az inke mozooe khoobi dasht az nazare fani ham kheli khoob bood,choon bazigarash fogholade boodan.va khoob ham kargardani shode bood.aghaye salahshoor che dalili baraye harfashoon daran?!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۱
پاسخ
3
20
آقا گیریم هم اومده در مورد بدبختی های ما گفته مگه دروغ گفته؟
پاسخ ها
نظر هادي
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۴
دوست من سلام.مشكل بعضي ها اينه كه نميتونند با واقعيت ها كنار بياند.
از واقعيت ها گفتن خيانت محسوب ميشه؟
نظر فریبا محمود خانی
| درباره سلحشور: فرهادی خائن به ایران و اسلام است
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۱
پاسخ
3
14
حرفای این آقا (سلحشور )آدمو یاد حرفای مایلی کهن میندازه درباره ی علی دایی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۱
پاسخ
2
10
چقدر توحسودي يه دنيا پسنديدن تويكي...والله شك دارم اصلا توكارگرداني بلدباشي بابا اگه تو نظر ندي نمي گن ....,واقعا فكركردي كه كارگرداني بلدي ؟!!!
UNITED STATES
|
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۱
پاسخ
2
8
in aghaye salahshoooor be hame gir madan
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۱
پاسخ
3
23
سلحشور
جناب فر هادی لااقل با این فیلمش به دنیا نشان داد که ایران هم سینما داره .
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۱
پاسخ
3
15
فکر کنم توهم زده، زیادی خودشو قبول داره که راجع به همه اظهار نظر می کنه، حسادت تا به کی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
TURKEY
|
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۱
پاسخ
3
24
جناب سلحشور دوستان آنچه لایقتان بود نصارتان کردند بخوانیدو لذت ببرید . حسادت بیچارت کرده ................. !
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۱
پاسخ
3
24
کلاً سلحشور مخالف ترین و حسود ترین آدم دنیاست
اون نقش منفی گالیور، همین سلحشور بوده که الان به اینجا رسیده
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۱
پاسخ
3
24
سلحشور.. تنها چیزی که نداری سلحشوریه باید بهت بگن آدم حسود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۲
پاسخ
2
15
هنوز یادمان نرفته که همین آقایان در جشنواره فیلم فجر سال گذشته این فیلم را بهترین فیلم دانسته بودند !!!! حالا چه اتفاقی افتاد که مشکل دار شد!!! شاید ما با سانسور دیده بودیم!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۲
پاسخ
12
3
فیلم جدایی نادر فیلم خوبی بود از نظر من. اینکه تونسته بود مفاهیمی مثل دروغ رو و بدیش رو جا بندازه خوب بود. بهتره بگم از نظر سینمایی صرف خوب بود اما نباید از غرض ورزی های دشمنان این کشور هم غافل شد. شاید این فیلم واقعا مستحق یک جایزه سینمایی معتبر بود اما نباید از نیت جایزه دهنده غافل شد.
مثال: اگر کسی کار خوبی انجام داد اما جایزش رو یزید بهش داد نبایدشک کرد که چیزی پشت پردست.
باید قبول کرد که دنیا مثل ما به ما نگاه نمیکنه
پاسخ ها
نظر shirin
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۴
boro baba ki az to nazar khast hala vase manam tomar neveshte....................are baba to rast migi boro beshin darseto bekhun nazar nadi sangintari darzemn ye negahi ham be manfiyat bokon khaste nabashi vageannnnnnnnnnnnn
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۲
پاسخ
23
2
زمانی امریکا و چیزی را تایید کرد بدانید ان چیزی به ضرر شماست.امریکا به عنوان یک کشور ازاد با بیشترین خشونت در سال 2011 وهزران کشته در اثر تیر اندازی با سلاح گرم واستفاده از سلاح iهای میکروبی در جنگ با غیر نظامیان یکی از کشور های ضد دین انسانیت و فراماسونری هست بعد حالا بگید امریکا فالان فیلم تایید کرد خوشبحالمون.مرگ بر امریکا.
پاسخ ها
نظر me
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۳
هی عجله نکن ...ایرانی جون بهتره صفحه حوادث روزنامه های ایران رو اگه ندیدی ببینی
اینها دلیل قانع کننده ای نیست ...از رو غرض ورزی نباید قضاوت کرد
نظر shirin
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۵
me jun manam kamelan ba nazare to movafegam golam ali gofti azizam
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۲
پاسخ
2
17
هر کسی این فیلم را دیده باشه و یکم هم منصف باشه میبینه این فیلم مشکل جامعه ی ماست که همین آقای سلحشور نگرانش هستند.جامعه ای که مردمش صادقان دروغ میگند و اسمش رو میذارند زرنگی.
جایزه از امریکا گرفتن به نظر من هنره چون تا به حال فیلمی در کشور ساخته نشده که تا این حد به مشکل جامعه ی خودش در سطح اول و در سطح بعدی به نیاز جامعه ای مثل امریکا نزدیک باشه .
کمی انصاف و بدونه غرض ورزی نگاه کردن بد نیست!
UNITED STATES
|
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۲
پاسخ
2
16
حسود هرگز نیاسود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۲
پاسخ
2
16
کار هنری خوب رو همه تایید می کنن. چه آمریکایی بیاد رای بده چه غیر آمریکایی.
هرچی از اون طرف میاد، هرچی از غیر اسلام میاد، حتی اگه درست و صحیح هم باشه، اون رو نادرست، کفر، تهاجم فرهنگی و ضد اسلام می دونن.
آقای سلحشور، اگه این فیلم مشکلی داره چرا قبلا" چیزی نگفتی، چرا دیگران چیزی نگفتن. حالا هم که داری ایراد میگیری چرا علت بد بودن این فیلم رو ذکر نمی کنی؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۲
پاسخ
1
3
حسادت .... حسادت .... من تعجب می کنم از خلق الله که چه طور فکر می کنن فیلم یوسف پیامبر کیفیت هنری داشت؟ تنها شانس شما موضوع خوبی بود که فیلمنامه داشت و از قضا گویا فیلمنامه رو هم دزدیده بودین .... فرهادی افتخار آفرید و به کوری چشم حسودان... تا اسکار ....
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۲
پاسخ
1
6
اين چيه كه ميگه براي اينكه خودتو معروف كني راههاي بهتري هم هست
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۲
پاسخ
1
5
اصولا پدر یا مادر نماد وطنه . مردی که بخاطر پدرش از موقعیت بهتر زندگی می گذره ، یک انسان واقعیه که از ریشه خودش جدا نمیشه .
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۳
پاسخ
1
4
آقاي سلحشور خودتون توي يه صحبتي گفتين سواد سينمايي ندارين و مينويسين ، زندگينامه پيامبراي ماهم عوض كردين همه اين فيلمو ديدن بازي بازيگراش حيرت زدتون ميكنه ... چرا جايي كه درد مردمو ميگن شما ناراحت ميشين؟چرا؟؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۳
پاسخ
1
4
واستون متاسفم با این طرز فکرتون...حرفهاتون واقعاً حرف داره ... میدونم که میدونید که جایزه گلدن گلوب فرهای چه افتخاری برای ملت ایرانه که شما از روی حسادت و خود خواهی حاضر به قبولش نیستید و حالا باید گفت خائن کی میتونه باشه ؟!!
من که به نوبه خودم از آقای فرهادی عزیز تشکر کرده و بهشون تبریک میگم

خدا امثال ایشونو زیادتر بفرماینننند . (:
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۳
پاسخ
2
4
حسود هرگز نیاسود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۳
پاسخ
1
6
بچه ها حرص نخورید ، آقای سلحشور با اون حرفش در مورد بازیگران زن شخصیت خودشو نشون داد ، از قدیم میگن کسی که از چشم افتاد دیگه افتاد کاریش نمیشه کرد.....
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۳
پاسخ
1
9
سلحشور داری از غصه میترکی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۴
پاسخ
1
6
باسلام.1-فيلم پيامد هاي يك طلاق غير متعارف رو نشون ميده كه تا اينجا ضد ايراني نبود.
2-نمايانگر يك فرزند صالح و فداكار براي پدر بيمارش است كه بازهم ضد ايراني نبود.
3-تبعات پنهان كاري و آشكار نكردن واقعيت ها و دروغگويي رو نشون ميده كه يك پند براي همه جهانه.
4-زود قضاوت نكردن رو به ما ياد اوري ميكنه.
5-گفتن حرف دل و بيان عاشقي رو به ما ياد ميده نه اينكه كتمانش كنيم.
و.....
دوستاي من اينها ضد ايراني بود؟!
پاسخ ها
نظر shirin
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۵
hadi jan mamnunam az tozihate gashangi ke dar morede filam dadi mr30000000000
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۵
پاسخ
1
2
میشه بگید چرا نظرهای اینجانب رو تایید نمیکنید??!!! این کارتون دور از ادبه
پاسخ ها
نظر shirin
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۵
me jan man bahatam golam asabani nasho hastim bahat
نظر me
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۷
قربونت برم شیرین جون دوست گلم من نمیدونم چرا اینا اینجورین مگه غیر حرف حق چیز دیگه ای گفتم ؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۵
پاسخ
1
3
آخه كسي نيست به اين سلحشور بفهمونه كه در هيچ كجاي دنيا به يك دزد حرفه اي بانك زن جايزه نمي دهند!!!!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۵
پاسخ
1
6
دیگه دارم از منفی بافیهای سلحشور خسته میشم
زنده باد اصغر فرهادی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۶
پاسخ
0
3
اين سلحتلخه ديگه ازشورم گذشته زنده باد فرهادي همشهريه گلم
GERMANY
|
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۶
پاسخ
0
0
aghaye salahshor shoma filmeto besaz
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۶
پاسخ
1
1
ای بابا دوباره تو ... بذار جنجال قبلی بخوابه بعد یکی دیگه درست کن.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۸
پاسخ
1
1
راستي اگه همچين جايزه اي بود بازم افتخارش نصيب ما ايراني هاي مي شد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۸
پاسخ
1
1
آقای سلحشور بد نیست یه ذره روی ادبیاتش کار کنه زشته برای یه آدمه مثلا هنرمند ...
آقای فرهادی کار بسیار قویی و پر محتوایی ارائه دادن بهتر بود سلحشور میگفت چرا هر وقت موضوع فیلمی فقر هستش به ما جایزه میدن مثل بچه های آسمان که اسکار 1998گرفت و فیلم فوف العاده ای بود ( حتما میگه مجیدی هم خائنه!) چرا به میم مثل مادر اسکار 2007 ندادن ؟
فرهادی جایزه میگرفت یا نمی گرفت ما بهش افتخار میکردیم.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۰
پاسخ
1
0
سلام نظر من و چاپ نکردید...خیلی ناراحتتتتتتتتتتتتم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
پاسخ
2
2
واقعا برای این اقا متاسفم ادمم انقدر حسود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
پاسخ
2
1
نظرارو برم ................
بيكاريدا آخه بگيد نظرات شما به چه درد ميخوره
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
پاسخ
1
1
نظر منو هم حذف کردن
ای حسسسسودا
ای نامردااااا
ای سلحشورااااا
ای . . .
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۴
پاسخ
1
3
این فیلم گوشه ای از زندگی واقعی مردم ایران بود.واقعا به آقای فرهادی و همه عوامل فیلم تبریک می گم.حتی بعد از 4 بار دیدن این فیلم،از دیدن دوبارش خسته نمی شم.آقای سلحشور واقعا برای شما متاسفم.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
پاسخ
1
0
فیلم بسیار خوبی بود تازه اخر فیلم هم که شخصیت زن فقیر که دروغ نگفت قهرمان شد سیاه نمایی همه چیز و همه کس تا کی.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۵
پاسخ
1
1
فیلم بسیار خوب و پر محتوا بود،کجاش ضد ایرانی بود،به آقای سلحشور پیشنهاد میکنم کمتر حرص بخورن و یک لیوان آب خنک بخورن،به آقای اصغر فرهادی تبریک میگم،براشون آرزوی موفقیتهای روز افزون دارم،یک ملت رو شاد کردید.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۵
پاسخ