۱۷۳۱۸۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

فخرالدینی: بازی با سپاهان ۶ امتیازی است

مدافع - هافبک تیم فوتبال استقلال تاکید کرد که بازی با سپاهان همواره سخت و حساس بوده و دیدار روز جمعه نیز ۶ امتیازی است.

خبرگزاری تسنیم: میلاد فخرالدینی درباره شرایط تیم فوتبال استقلال در آستانه دیدار روز جمعه مقابل سپاهان در هفته هجدهم لیگ برتر اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی انجام شده، اردوی خوب و بلند مدتی را در کیش پشت سر گذاشتیم اما برای دیدار مقابل سپاهان آماده نیستیم، چرا که ۵ بازیکن‌مان در اردوی تیم ملی حضور داشتند و بدن ما هنوز در دوره بدنسازی است و به قول فوتبالی‌ها رها نشده است.

بازیکن استقلال تصریح کرد: بازی با سپاهان همیشه سخت و حساس بوده و روز جمعه هم این بازی سخت خواهد بود. با توجه به امتیازاتی که در نیم فصل اول از دست دادیم، بازی با سپاهان ۶ امتیازی است و باید از این دیدار با پیروزی خارج شویم. برای برد به زمین می‌رویم و برای بدست آوردن پیروزی همه تلاش‌مان را به کار می‌گیریم.

فخرالدینی عنوان کرد: این بازی در روز تعطیل برگزار می‌شود و از همه هواداران استقلال می‌خواهم برای تشویق تیم‌شان به ورزشگاه بیایند تا به کمک آنها سپاهان را شکست دهیم.

وی در مورد اینکه استقلالی‌ها در نقل و انتقالات به دنبال جذب مدافع - هافبک بودند و آیا از این موضوع دلخوری ندارد، گفت: این موضوع شیطنت برخی افراد بود که باعث ایجاد سوء‌تفاهماتی شد. فعلا نمی‌توانم نامی از این افراد ببرم و تنها می‌توانم بگویم که سوء‌تفاهمات حل شد.

فخرالدینی در خصوص اینکه باشگاه استقلال مطالبات بازیکنان را پرداخت نکرده، خاطرنشان کرد: متاسفانه ۶،۷ ماه است که پولی دریافت نکرده‌ایم و در اردوی کیش حتی پول توجیبی هم ندادند. امیدوارم هر چه زودتر مشکلات مالی برطرف شود.

مدافع - هافبک تیم استقلال با اشاره به رفاقتی که بین بازیکنان وجود دارد، گفت: نیم فصل اول هم بین بازیکنان رفافت وجود داشت اما با آمدن بازیکنان بزرگی چون رضا عنایتی رفاقت‌ها بیشتر شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج