۱۷۳۴۷۹
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

رشد مخابراتی بورس تهران

بورس اوراق بهادار تهران امروز نیز به مدد همراه اول و معاملات بلوکی مثبت شد، اما رشد کم رمقی را به نمایش گذاشت و با کاهش قیمت ها و حجم معاملات رو به رو شد.

خبرگزاری ایسنا: بورس اوراق بهادار تهران امروز نیز به مدد همراه اول و معاملات بلوکی مثبت شد، اما رشد کم رمقی را به نمایش گذاشت و با کاهش قیمت ها و حجم معاملات رو به رو شد.

بورس تهران در چهارمین روز معاملاتی هفته همانند روزهای گذشته به حرکت توام با آرامش خود ادامه داد و با رشد ۱۳ واحدی شاخص در کانال ۶۵ هزار واحدی ماندگار شد.

شاخص بورس تهران در حالی به مدد چند شرکت مثبت شده است که روند حرکتی قیمت ها و همچنین حجم معاملات بازار نشان می دهد که اوضاع بورس همچنان نابه سامان بوده و فضای بازار سرمایه مه آلود است به طوری که مسوولان سعی دارند با معامله بلوکی و حمایت از چند سهم،فعلا از ریزش بیشتر قیمت ها جلوگیری کرده و شاخص را مثبت نگه دارند.

به این ترتیب بی انگیزگی سهامداران در تالار شیشه ای به دلیل نگرانی های سیاسی و اقتصادی موجب شده است تا در بازار امروز نیز همانند روز ها و ماه های گذشته قیمت سهام شرکتها افت کرده و آمار مطلوبی از بورس منتشر نشود به طوری که امروز برای چندمین روز متوالی حجم معاملات به شدت افت کرد و شاخص بورس بی حرکت ماند.

بر این اساس در معاملات امروز شاخص بورس با ۱۳ واحد افزایش به عدد ۶۵ هزار و ۱۲۷ رسید. شرکتهای همراه اول،بانک ملت،تجارت و همچنین ایران خودرو در این رشد تاثیر گذار بودند اما معامله بلوکی همراه اول بیشترین تاثیر را در رشد بورس گذاشت و موجب مثبت شدن شاخص شد.

این درحالی است شرکت های کشتیرانی ، ملی مس، فولاد مبارکه و هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس نیز تاثیر منفی در شاخص گذاشته و مانع از رشد بیشتر آن شدند.امروز همچنین شرکتهای لیزینگ رایان سایپا،نورد آلومینیوم و فولاد مبارکه از بیشترین تقاضای خرید برخوردار شده و کمباین سازی،ملی مس و سیمان تهران بیشترین تقاضای فروش را به خود اختصاص دادند.

در بازار امروز نیز همانند روز گذشته حجم معاملات افت کرد و در مجموع ۳۷۶ میلیون سهم به ارزش ۶۶ میلیارد تومان داد و ستد شد و ارزش بازار سرمایه به ۲۹۲ هزار میلیارد تومان رسید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج