۱۷۳۷۳۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

سرمربی امیدها شاکی جدید پرسپولیس

سرمربی تیم امید پرسپولیس گفت: علی پروین صاحب باشگاه پرسپولیس است اما هیچ عکسی از او در باشگاه پرسپولیس نیست و به جای عکس پیشکسوتان در باشگاه گلدان گذاشتند!

خبرگزاری فارس: جمشید شاه‌محمدی در خصوص تجمع مربیان پایه باشگاه پرسپولیس در این باشگاه به دلیل عدم دریافت حق و حقوق خود گفت: حق و حقوق ما را نداده‌اند و اسم آکادمی باشگاه پرسپولیس بی خود و بی جهت آکادمی است چراکه از نظر من مسخره‌ترین آکادمی دنیا آکادمی باشگاه پرسپولیس است که کسی هم پاسخگوی ما نیست و در این نیم‌فصلی که من در امیدهای پرسپولیس کار می‌کنم یک ریال هم پول نگرفتم.

وی ادامه داد: پول نداریم، پیراهن و لباس نداریم و بازیکنان هم در سرما به خود می‌لرزند اما با این شرایط از ۱۳ بازی، ۸ برد، ۳ مساوی و ۲ باخت کسب کردیم که این تلاش‌ها در همه تیم‌های پایه بوده است اما با این شرایط باز هم کسی پاسخگوی ما نیست اما امیر خادم مصاحبه می کند و می‌گوید نماینده وزیر است خب اگر ایشان قهرمان ملی و نماینده وزیر است باید بیاید و پاسخگوی ما باشد. علی پروین به تنهایی پاسخگوی ۴۰ میلیون آدم بود اما این افراد نمی‌توانند جوابگوی ۵ نفر باشند! برای درگذشت مادرم حتی یک شاخه گل هم از طرف باشگاهی که برای آن در سرما و گرما عرق ریختم به دستم نرسید یعنی ما پیشکسوتان اینقدر کم ارزش هستیم؟!

شاه‌محمدی اظهار داشت: البته شما رسانه‌ها هم مقصر هستید چون اینقدر بی‌خود و بی‌جهت از وزیر ورزش و دارو دسته‌اش و مسئولان باشگاه پرسپولیس حمایت می‌کنید اما می‌بینیم که خانه خود ما را می‌خواهند به خودمان بفروشند.

وی در خصوص اینکه چرا با علی اکبر طاهری در این باره صحبت نکردند افزود: از طرف ما مصطفی قنبرپور داخل اتاق طاهری رفت تا با او در این باره صحبت کند. حق و حقوق من فقط ۳۰ میلیون تومان است و سایر مربیان هم قراردادهای بسیار کم دارند اما یک بازیکن معمولی پرسپولیس ۱۵۰ میلیون تومان قرارداد می‌بندد. خود من در تیم امید ۱۰ بازیکن درجه یک دارم اما آقایان از برزیل بازیکن ... می‌آورند و به او یک میلیارد تومان هم پول می‌دهند. ای کاش کمی هم احترام ما را نگه می‌داشتند.

وی در پاسخ به این سوال که از باشگاه پرسپولیس پول می‌گیرند یا نه افزود: مگر پرسپولیس هم به کسی پول می‌دهد؟! البته اگر علی پروین بود اگر می‌خواست بدهد می‌گفت می‌دهم و اگر نمی‌خواست می‌گفت ندارم که بدهم و بروید برای مردم بازی کنید. البته از بهروز منتقمی تشکر می‌کنم که در مراسم مادرم شرکت کرد اما این اتفاق برای سایر پیشکسوتان هم خواهد افتاد. همین حالا شما وارد باشگاه پرسپولیس شوید و می‌بینید که یک عکس از هیچ پیشکسوتی نیست. علی پروین صاحب باشگاه پرسپولیس است اما عکس او در باشگاه پرسپولیس نیست و به جای عکس پیشکسوتان گلدان در باشگاه گذاشته‌اند!

وی در پایان گفت: من از حسین عبدی گله دارم چون مربی لیگ یکی بودم و به عبدی گفتم که پول می‌گیرم تا در پرسپولیس کار کنم که او گفت: خیالت راحت اما الان هیچ پولی نگرفتم و حتی کارمندان باشگاه پرسپولیس هم سه ماه است که حقوق نگرفته‌اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج