۱۷۴۲۲۸
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

دلیل خروج ۱ ميليارد دلار سرمایه از کشور

سازمان زمین‌های دبی اعلام کرد ایرانی ها در سال میلادی گذشته ۱ میلیارد و ۲۲۵ میلیون دلار در بخش املاک این امیرنشین اماراتی سرمایه گذاری کردند.

خبرگزاری تسنیم: سازمان زمین‌های دبی اعلام کرد ایرانی ها در سال میلادی گذشته ۱ میلیارد و ۲۲۵ میلیون دلار در بخش املاک این امیرنشین اماراتی سرمایه گذاری کردند.

بر اساس گزارشی که سازمان زمین های دبی در ماه ژانویه امسال منتشر کرده، سرمایه گذاری خارجی در بخش املاک دبی توسط هندی ها در سال میلادی گذشته به ۱۸٫۱۲ میلیارد درهم برابر با ۵ میلیارد دلار رسیده است.

سرمایه گذاری هندی ها در دبی از دیگر کشورها پیشی گرفته است و اتباع این کشور در رتبه نخست سرمایه گذرای در بخش املاک دبی قرار گرفته اند. انگلیسی ها از این نظر دوم شده اند. کل ارزش معاملات سرمایه گذاران انگلیسی در بازار املاک دبی به ۹٫۳۲ میلیارد درهم رسیده است. همچنین پاکستانی ها ۷٫۵۸۸ میلیارد درهم در املاک دبی سرمایه گذاری کرده اند.

میزان سرمایه گذاری ایرانی ها در املاک بخش املاک دبی ۴٫۵ میلیارد درهم برابر با ۱ میلیارد و ۲۲۵ میلیون دلار بوده است. ایرانی ها از نظر حجم سرمایه گذاری انجام شده در بخش املاک دبی جایگاه چهارم را داشته اند. کانادایی ها نیز ۳٫۱۵۷ میلیارد درهم در این بازار سرمایه گذاری کرده اند.

دبی در سال ۲۰۱۴، پس از آنکه هزینه انتقال به ۴ درصد ارزش کل ملک رسید، مجموعا شاهد ۱۰۹ میلیارد درهم( ۲۹٫۶ میلیارد دلار) سرمایه گذاری بود، در حالی که این رقم در سال ۲۰۱۳، یعنی زمانی که هزینه انتقال تنها ۲ درصد بود، ۱۱۴ میلیارد درهم بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج