۱۷۴۵۳۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کی‌روش: ادامه دادن با این شرایط امکان ندارد

سرمربی تیم ملی فوتبال بعد از نشست خود با رئیس فدراسیون فوتبال عنوان کرد: ادامه دادن کار با این شرایط غیرممکن است چرا که موفقیتی حاصل نخواهد شد.

خبرگزاری مهر: کارلوس کی‌روش بعد از نشست امروز خود با علی کفاشیان در جمع خبرنگاران در خصوص موضوع استعفای خود در برنامه ۹۰ عنوان کرد: من نگفتم که استعفا دادم. کارها در حال پیش رفتن است. من همین جا مراتب قدردانی خودم را به این کشور اعلام می‌کنم. ضمن اینکه مراتب قدردانی من انتها ناپذیر است.

وی افزود: راجع به موضع شخص خودم که در برنامه ۹۰ اعلام کردم این فرصت را داشتم که با رئیس فدراسیون صحبت کنم و نقطه نظراتم را درباره اتفاقاتی که در اطراف تیم ملی در حال رخ دادن است را مطرح کنم. این مطلب را می‌خواهم صریحا بگویم که استقبال مردم بهترین اتفاقی بود که در دوران فوتبالی من رخ داد ولی این نمی‌تواند چشمان ما را روی واقعیت‌ها ببندد. آرزویم این بود که اگر می‌شد تا آخر عمر در ایران حضور داشته باشم.

سرمربی تیم ملی فوتبال با اشاره به مشکلات پیرامون این تیم گفت: نمی‌دانم در آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد ولی ادامه دادن با این شرایطی که ما داشتیم غیرممکن است. چونکه با این روش نمی‌توانیم آررزوهای هواداران را به جامه عمل بپوشانیم. بدون حمایت‌های مالی و اختلافاتی که در پشت پرده در حال رخ دادن است موفقیت مقدور نیست.

کی روش همچنین گفت: در انتها باید بگویم الان زمانی است که باید کمی استراحت کنیم. البته باید شرایط کنونی فدراسیون را هم در نظر بگیریم. من متاسف هستم و باید بگویم که با وجود اینکه تمام افرادی که به من اعتماد کردند سعی داشتند حمایت های لازم را انجام بدهند در شرایط کنونی اوضاع اینگونه نیست که بتوانیم به خوبی سرویس دو طرفه بدهیم.

وی ادامه داد: برای حمایت از تیم ملی اگر بنده دلیل این مشکلات هستم فکر می‌کنم برای مصلحت و برای پیشرفت فوتبال ایران من این تصمیم را در دستان رئیس فدراسیون می‌گذارم تا بتوانیم به آن توافق دو طرفه برسیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج