۱۷۴۷۱۹
۲۵ نظر
۵۰۳۴
۲۵ نظر
۵۰۳۴
پ

داعش گروگان ژاپنی را سر برید +عکس (۱۸+)

داعش با قرار دادن ویدیویی در شبکه توئیتر اعلام کرد «کنجی گوتو» گروگان ژاپنی را اعدام کرده است.

خبرگزاری ابنا: داعش با قرار دادن ویدیویی در شبکه توئیتر اعلام کرد «کنجی گوتو» گروگان ژاپنی را اعدام کرده است.

ارگان رسانه‌ای داعش موسوم به الفرقان، ویدیویی در توئیتر قرار داده است که هنوز صحت آن تایید نشده است. این ویدیو گروگان ژاپنی را در حالی که زانو زده و مردی با نقاب و چاقو در دست کنار وی ایستاده است، نشان می‌دهد. ویدیو با تصویر جسدی تمام می‌شود که سری بر پشت آن قرار داده شده است.

براساس این گزارش، جلاد داعش که سر کنجی را می‌بُرد لهجه‌ای انگلیسی دارد و‌‌ همان شخصی است که در سایر ویدئوهای گردن زدن گروگان‌های غربی توسط داعش به چشم می‌خورد.

در این ویدئو جلاد تایید می‌کند که اعدام این گروگان ژاپنی به تلافی مشارکت ژاپن در مبارزه علیه داعش انجام شده است.

گوتو، ۴۷ ساله، خبرنگار آزاد و مستندسازی شناخته شده بود که بنا به گزارش‌ها در ماه اکتبر (سه ماه پیش) به سوریه رفت تا در روند آزادی یوکاوا مشارکت کند. داعش«هارونا یوکاوا» دیگر گروگان ژاپنی را نیز اعدام کرده است که ویدئو آن ۲۴ ژانویه توسط داعش در توئیتر قرار داده شد. این گروگان ژاپنی نیز پیش از آنکه کنجی گوتو به جستجوی او برود، در ماه اوت در سوریه ربوده شده بود.

مقامات ژاپن صحت و اعتبار ویدئوی منتشر شده را تایید کردند.

«جونکو ایشیدو» مادر دومین تبعه ژاپنی کشته شده به دست داعش در حالیکه به شدت گریه می‌کرد به خبرنگاران گفت: این اسفناک است اما کنجی رفته است. من نمی‌توانم برای شرح دادن احساساتم درباره مرگ غم انگیز پسرم کلماتی را پیدا کنم.

«شینزو آبه» نخست وزیر ژاپن، در پی اعلام خبر کشته شدن خبرنگار کشورش گفت: ژاپن با قاطعیت با گروه تروریستی داعش مبارزه خواهد کرد.

وی گفت وی هر آنچه در توان داشته برای آزادی این خبرنگار کشورش انجام داده است.

شینزو آبه بعد از اعلام خبر گردن زده شدن خبرنگار ژاپنی کنفرانسی خبری برگزار و انزجار خود را از این اقدام گروه داعش ابراز کرد.

«باراک اوباما» رئیس جمهور آمریکا نیز «مرگ هولناک» گروگان ژاپنی را که گروه تروریستی داعش با انتشار ویدئویی از آن خبر داد به شدت محکوم کرد.

اوباما در بیانیه‌ای اعلام کرد آمریکا قتل هولناک کنجی گوتو، شهروند ژاپنی را که گروه تروریستی داعش آن را انجام داد به شدت محکوم می‌کند.

وی همچنین با شینزو آبه، نخست وزیر و مردم ژاپن ابراز همدردی کرد.

مقام‌های ژاپن و اردن از چند روز قبل در حال همکاری با یکدیگر بودند تا امکان آزادی گوتو و یک خلبان اردنی اسیر در دست داعش فراهم شود.

خلبان اردنی «معاذ الکساسبه» نام دارد که هواپیمایش در ماه دسامبر در خاک سوریه و در اراضی تحت تصرف داعش سقوط کرد.

پیش‌تر یک مقام رسمی ژاپنی گفته بود که مذاکرات با داعش برای آزادسازی این دو گروگان به بن‌بست رسیده است. ابتدا برای رهایی دو گروگان ژاپنی ۲۰۰ میلیون دلار باج خواسته بود.

دیدن این تصاویر برای بیماران قلبی و کودکان توصیه نمی شود

داعش گروگان ژاپنی را سر برید +عکس (18+)

داعش گروگان ژاپنی را سر برید +عکس (18+)

داعش گروگان ژاپنی را سر برید +عکس (18+)
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کاوشگر فضایی

      کثافتها توی اون دنیا باید بدتر از به دور از جون مثل سگ جون بکنید ...

      پاسخ ها

      • پانیسا

        اللهم عجل لولیک الفرج

        اللهم صل علی محمد وآل محمد و عجل فرجهم

    • بدون نام

      مرگ بر آمريكا و اسرائيل جنايتكار كه خفه شده صداش هم در نمياد!!!!!ستاد حمايت از هم جنس بازان و هزار تا چيز رو دارن در اين باره دردناك هيچي نميگن...صدام رو بخاطر چار تا صلاح يه هفته اي قلع و قم كردن يعني از پس اين چار تا جاني بر نميان

      پاسخ ها

      • 123

        من واقعا متاسفم براي كسي كه منفي داده واقعا وجود يه چنين افرادي از داعش بدتره

      • محمود

        اينا اسماً مسلمون هستن چرا واسه نابوديشون دست به دامن امريكا و اسرائيل ميشين؟

    • بدون نام

      اين داعشي ها همشون عوضین.
      خدايا تا كي ميخواي صبر كني

    • بدون نام

      وای عکساشون را نزارین میترسم

      پاسخ ها

      • خواهری

        خوب عزیزم نگاه نکن مجبورت نکردن که!!!!

    • ناشناس

      خدا لعنتشون كنه كي ميخاد نسلشون از رو زمين كنده بشه اي خدا!

    • بدون نام

      مرگ بر آمریکا و اسرائیل داعش پرور

    • بدون نام

      عجب صبری خدا دارد!!!!!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بسه دیگه
        من نمیدونم این user کیه هروقت از این خبرها میذارین میاد این کامنت نسخره اش رو میذاره اینجا

    • بدون نام

      لا الله الا الله
      تنها نیروی رزمی که نه در حرف بلکه در عمل جلوی وحشیگری و درنده خویی این مزدوران صهیونیستی رو گرفته رزمندگان حزب الله ایران و مدافعان کرد هستند بقیه کشورها فقط در حد بیانه و بی ادب خطاب گروهک تروریستی داعش اقدام میکنند.رسانه های غربی در اقدامی بیشرمانه گروهک تروریستی داعش رو تروریست خطاب نمیکنند فقط میگویند داعش دیگه داری کارهای بدی میکنی نامهربون.ولی اگر یه فلسطینی مظلوم بخواد از خانواده اش دفاع بکنه و جلوی اشغالگری رژیم جعلی صهیونیستی به ایسته بهش میگن تروریست

    • حسن

      بنظرم وقتشه که اون ژاپنیایی که ادعا می کنن سامورایی هستن شمشیراشونو تیز کنن و سری به عراق بزنن.با پرچمی هم برن که تعلیم باستانی سامورایی روش نوشته باشه:یک سامورایی چنان زندگی می کند که گویی هم اینک مرده است.

    • زیبا

      مجله جون تورو خدا فهمیدیم این داعشی ها چه جونورایی هستند تو رو خدا با اعصابمون بازی نکن کاری هم از دست ما برنمیاد ..تو رو خدا این عکسها رو دیگه نزارید....من حالم بد شد....خدا ریششونوبسوزونه الهی

    • شیما

      سلام .
      دوستان عزیزم البته که دیدن این عکسها بسیار ناراحت کننده است اما باعث میشه ما از این جانیهای شیطان صفت انزجارو نفرتمون بیشتر بشه و با وجود تمام مشکلاتی که در مملکنمون داریم قدر امنیتمون رو بیشتر بدونیم ..انشااله خداوند جایگاه خوبی به این افراد مظلومی که به دست اینها کشته میشن بده ..تا جبران اینهمه فشار،شکنجه واسترس بشه ...آمین

    • said

      خدایا به حق حضرت زینب (ع) که بدتر از اینها رو روز عاشورا دیدن این جانیها رو به سزای عملشون برسون ..تو وعده پیروزی حق رو بر باطل در قرآن دادی ..به امید اون روز ...

    • ناشناس

      خدا لعنت کنه هر چی عرب وهابی که این یزیدیارو حمایت میکنن ؛این اعراب وهابی همون کسانی هستند که ما ایرانیها کلی پول خرج میکنیم تا بریم خونه خدارو ببینیم و اوناهم پول مارو خرج کشتن شیعه ها میکنن ،حالا هی برین پول این مملکتو بدین این وهابی از خدا بی خبر

    • امید

      والله .اسلام شیعه این نیست! اینها نمودار کوچکی از اسلام تحریف شده به دست وهابیت تروریست پرورند.اسلام دین رحمت وگذشت وانسانیت است. اسلام آل سعود اسلام گردن زدن وشمشیرو بردگی زنان است.لعنت الله علی القوم الظالمین.

    • یاشین

      باسلام فقط ارزو میکنم این مردک قصاب داعشی که اینطور جلوی دوربین ژست میگیره و سر مردم بدبخت رو میبره یه روز بگیرن و همین بلا رو سرش بیارن ببینم انروز هم اینطوری ژست میگیره کثافت

    • علیرضا

      بازم کامنت: "ای خدا، ای خدا. پس کی می خوای کاری کنی؟ پس ظهور کی؟". بابا بس کنید دیگه. تا کی منتظرید یکی بیاد یه کاری براتون بکنه. صدها ساله هی نشستیم میگیم: ای خدا، ای فلان، ای بهمان. همه چی به اراده و عزم خود انسان داره. خدا و پیامبرانان و امامان گفتن: شما حرکت کنید، ما کمکتون هستیم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خب علیرضا خان مثلا من نوعی چه کاری از دستم بر میاد جز اینکه احساسم رو به صورت دعا بیان کنم حتما خدا هم توجه میکنه ...اون کسایی که قدرت رو در دست دارن مثه رییس جمهور آمریکا و اسراییل و پادشاه عربستان و دیگرانی که خفه شدن راحت میتونن داعش رو نابود کنن اما سکوت کردن اینها باید حرکت کنند والبته مسلمونها ...

    • ماریا

      خدا لعنتشون کنه الهی...کصافطا..حالم بد شد

    • علی اکبر

      «باراک اوباما» رئیس جمهور آمریکا شکر خور اگرراست می گویدحساب های بانکی داعش رامسدودکند واجازه تجارت اسلحه ندهد نه اینکه به بهانه مبارزه باداعش سلاح برای تروریست هاارسال کند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • pooya sport

      خدایا چقدر دیگه میتونی صبر کنی....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج