۱۷۵۴۰۳
۵ نظر
۵۰۱۱
۵ نظر
۵۰۱۱
پ

راز عجیب زن ۳۸ ساله درباره شوهرش

زن ۳۸ ساله در حالي که دستکش هاي سفيد را از دستش خارج مي کرد و زخم هاي رقت انگيز انگشتانش را به مشاور و مددکار اجتماعي کلانتري الهيه مشهد نشان مي داد به بيان مهم ترين راز زندگي اش پرداخت و گفت: تنها دختر ديپلمه فاميل هستم و دو خواهر کوچک تر از خودم دارم.

روزنامه خراسان: زن ۳۸ ساله در حالي که دستکش هاي سفيد را از دستش خارج مي کرد و زخم هاي رقت انگيز انگشتانش را به مشاور و مددکار اجتماعي کلانتري الهيه مشهد نشان مي داد به بيان مهم ترين راز زندگي اش پرداخت و گفت: تنها دختر ديپلمه فاميل هستم و دو خواهر کوچک تر از خودم دارم.

همه دخترهاي فاميل هنوز به ۱۵ سالگي نرسيده ازدواج مي کردند اما من ۲۱ سال داشتم و هنوز در منزل پدرم بودم. اين موضوع براي خانواده ام به يک فاجعه تبديل شده بود آن ها با نيش و کنايه از من مي خواستند نزد فالگير بروم تا شايد بختم باز شود و بتوانم ازدواج کنم.

از سوي ديگر نيز مادرم نگران دو خواهرم بود که به خاطر ازدواج نکردن من در خانه مانده بودند آن روزها من در يک شرکت کار مي کردم و درآمد خوبي هم داشتم تا اين که سر و کله اولين خواستگار پيدا شد. خانواده ام که ذوق زده شده بودند بدون کمترين تحقيقي فقط به خاطر اين که دايي او پولدار و سرشناس بود، مرا به عقد «قادر» درآوردند.

من لباس سپيد عروس را نه به خاطر آرزوهاي خودم بلکه براي هزار دليلي که خانواده ام داشتند، به تن کردم و به اين ترتيب تن به ازدواج با قادر دادم اما تنها سه شب از ازدواجمان مي گذشت که متوجه فاجعه زندگي ام شدم. همسرم شب ادراري زيادي داشت و آن ها اين موضوع را از همه پنهان کرده بودند. آن روز قادر جلويم زانو زد و در حالي که دست هايم را محکم در دستانش مي فشرد با التماس از من خواست تا در اين باره به کسي چيزي نگويم.

گريه ها و التماس هايش باعث شد دلم به حالش بسوزد و من هم اين موضوع را ۱۷ سال از همه پنهان کردم اما ديگر از اين همه شست وشو و سختي زندگي خسته شده ام همسرم هيچ گاه حاضر نمي شود براي درمان بيماري اش نزد پزشک برود؛ هميشه بايد فضاي خانه ام را با اسپند و خوشبوکننده هوا معطر نگه دارم تا کسي متوجه بوي نامطبوع نشود زخم هاي روي دلم بيشتر از زخم هاي روي دستم است و نمي دانم به دو دخترم که بزرگ شده اند چه پاسخي بدهم.

ديگر چاره اي جز طلاق برايم نمانده به همين خاطر تقاضاي طلاق دادم. شايان ذکر است با راهنمايي هاي مددکار اجتماعي کلانتري، قادر حاضر شد براي درمان بيماري اش اقدام کند و بدين ترتيب زن جوان نيز دادخواست طلاقش را پس گرفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خاک بر سرت این درد که درمانش آسونه

    • بدون نام

      دیوانه ها

    • sara

      دیوانه چرا دکتر نمیره!!

    • بدون نام

      خدا را شکر به خیر گذشت

    • ميلاد

      اين چه ربطي به زخم روي دستش داشت كه داستان رو اينقدر فاجعه بار تعريف مي كنيد ؟!...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج