جاباما
۱۷۶۸۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

۱۰ آنتی ویروس برتر برای ویندوز

در سال ۱۹۷۰ بصورت عمومی تکنولژی و فن آوری ای اختراع شد که همه ی جهان را دگرگون ساخت و بعد ها به عنوان شبکه ی جهان وب شناخته شد . از آن زمان تا کنون اینترنت بوجود آمد اما با گذشت زمان و وابسته شدن بسیاری از افراد به اینترنت تمام تهدیدات محیطی نیز افزایش یافت و این تهدیدات محیط آنلاین به نگرانی بسیاری برای دولت ها تبدیل شد .

گویا آی تی : در سال ۱۹۷۰ بصورت عمومی تکنولژی و فن آوری ای اختراع شد که همه ی جهان را دگرگون ساخت و بعد ها به عنوان شبکه ی جهان وب شناخته شد . از آن زمان تا کنون اینترنت بوجود آمد اما با گذشت زمان و وابسته شدن بسیاری از افراد به اینترنت تمام تهدیدات محیطی نیز افزایش یافت و این تهدیدات محیط آنلاین به نگرانی بسیاری برای دولت ها تبدیل شد .

۱۰ آنتی ویروس برتر برای ویندوز

علاوه بر محیط آنلاین ، بخاطر گسترش اطلاعات فردی و سازمانی بر روی کامپیوتر ها و تمایل هکر ها برای بدست آوردن آن ها ، مبحث امنیت به یک مساله ی جدی برای هر کسی تبدیل شده است.

اما محافظان ما در این جهان تنها آنتی ویروس ها هستند که هزاران گونه از آن در دنیای وب وجود دارد . اما روز به روز به گستردگی جواب اینکه "کدام آنتی ویروس برای من بهتر است؟" بعضی از ما را دچار مشکل کرده است. من در این پست قصد دارم با توجه به اطلاعات آماری، بررسی های متعدد و تجربه شخصی در مورد این نرم افزار ها به این سوال پاسخ بدهم . البته قبل از اینکه ما بررسی را شروع کنیم توجه داشته باشید که آنتی ویروس ها بر اساس آخرین بروزرسانی ها و آپدیت ها بررسی شده اند پس شماهم همیشه این کار را در نظر بگیرید .

بهترین آنتی ویروس ها (البته در حالت پرمیوم)

۱- آنتی ویروس بیت دفندر

۱۰ آنتی ویروس برتر برای ویندوز

این آنتی ویروس کار خود را به عنوان یک آنتی ویروس غیرموثر آغاز کرد . اما با گذشت زمان تبدیل به یکی از بهترین نرم افزار های آنتی وروس شد . رابط کاربری ساده و کاربرپسند بودن آن سر و صدای زیادی بین کاربران کرده است. به نظر من همه ویژگی های یک آنتی ویروس خوب در این نرم افزار وجود دارد مانند :امنیت بالا ، سهولت استفاده و البته استفاده ی شرکت ناسا از این آنتی ویروس به عنوان سیستم امنیتی خود. این آنتی ویروس بطور دایم کامپیوتر شما را با کمترین استفاده رم اسکن کرده و اگر موردی دیده شد به شما خبر میدهد. همچنین این برنامه بلافاصله پس از یافتن ویروس ها آن ها را بطور موقت غیر فعال میکند و با اجازه ی شما نیز میتواند آن را پاک کند . به نظر من این آنتی ویروس عالی ترین آنتی ویروس موجود در جهان است .

۲- آنتی ویروس نورتن

۱۰ آنتی ویروس برتر برای ویندوز

در دنیای وب همه چیز در مورد این آنتی ویروس شنیده میشود ، این آنتی ویروس یک امنیت پر قدرت در مقابل عوال خارجی و وب است که هرکسی میتواند از آن لذت ببرد . تنها مشکل نورتن نیاز آن به یک سیستم قدرت مند است تا بتوانند درست کار کند . ولی اگر شما آن را نصب کنید از تقریبا همه ی ویروس ها و نرم افزار مخرب بخاطر گستردگی پایگاه داده این نرم افزار میتوانید سود ببرید ، همچنین این نرم افزار تمام ایمیل ها و دانلود های شما را اسکن میکند.

۳- آنتی ویروس نود ۳۲

۱۰ آنتی ویروس برتر برای ویندوز

نود ۳۲ یکی از آنتی ویروس هایی که چند سالی به شدت گرفتار و زمین گیر است . نسخه جدید آنتی ویروس Eset nod ۳۲ یکی از جالب ترین آنتی ویروس های تست شده و کارکننده از نظر ایرانی هاست . این آنتی ویروس برای استفاده از نسخه پرمیوم خود پول زیادی دریافت نمیکند و نسخه پرمیوم با نسخه رایگان هیچ فرقی ندارد ، عالی کار میکند ، کمترین حافظه رم را اشغال میکند و یک رابط کاربری فوق العاده دارد . اگر شما بدنبال آنتی ویروسی هستید که بی سر و صدا در پس زمینه کامپیوتر برای شما کار کند نود ۳۲ بهترین گزینه است .

۴- آنتی ویروس کسپراسکی

۱۰ آنتی ویروس برتر برای ویندوز

کسپراسکی یکی از قدیمی ترین آنتی ویروس هایی است که از قدیم تا کنون توانسته است قدرت مانور خود را نگه دارد . یکی از بهترین و قدیمی ترین ویژگی های این آنتی ویروس ، اسکن سریع صفحات وب و دانلود های شماست . این یک نرم افزار خوب برای لپ تاب های شما که بیشتر در امر کسب و کار فعالیت میکنید می باشد و همچنین بیشتر کارشناسان این آنتی ویروس را برای امنیت اینترنت و وب توصیه میکنند .

۵- آنتی ویروس ZoneAlarm

۱۰ آنتی ویروس برتر برای ویندوز

من باید به این اعتراف کنم که آنتی ویروس مورد علاقه ی من این آنتی ویروس میباشد . من برای یک دوره ی بسیار طولانی از این آنتی ویروس استفاده کردم و هیچ چیز بدی که در مورد آن میگویند را در آن ندیدم . یکی از بهترین ویژگی ها این آنتی ویروس رایگان، فایروال قدرتمند آن است . اما این آنتی ویروس نیز همانند آنتی ویروس نورتون تشنه به حافظه ی رم کامپیوتر است و برای استفاده عالی از همه ی امکانات آن باید به یک کامپیوتر قوی مجهز باشید .

۶-آنتی ویروس مکافی ۲۰۱۲ پلاس

۱۰ آنتی ویروس برتر برای ویندوز

اگر شما یه روش امنیتی قدیمی علاقه مند هستید می توانید از این آنتی ویروس استفاده کنید . این آنتی ویروس یکی از قدیمی ترین آنتی ویروس های موجود در بازار است . حتما همه ی شما در مورد این آنتی ویروس شنیده اید . البته کارکنان شرکت مکافی امسال آنتی ویروس خوبی را به بازار عرضه کرده اند و بهترین ویژگی این آنتی ویور ارائه ی حفاظت بسیار خوب است .

۷- آنتی ویروس پاندا

۱۰ آنتی ویروس برتر برای ویندوز

با وجود اینکه این آنتی ویروس یکی از شکست خوردگان در قدیم است اما امسال یکی از بهترین آنتی ویروس ها خود را ارائه کرده است . این آنتی ویروس یکی از بزرگترین آنتی ویروس های قدیم بود و از بهترین ویژگی ها آن می توان به تعادل رابطه ی تعاملی کاربری ، امنیت آن و پایگاه های داده ی آن اشاره کرد. البته فکر نمی کنم تعداد بسیاری از این آنتی ویروس استفاده کنند اما باید توجه کرد که این آنتی ویروس یک آنتی ویروس بسیار عالی برای آنانی است که از کامپیوتر های بسیار قدیمی و کم قدرت استفاده می کنند.

۸-آنتی ویروس AVG


۱۰ آنتی ویروس برتر برای ویندوز

به جرأت می توانم بگویم که این آنتی ویروس در صدر آنتی ویروس های رایگان است همچنین این آنتی ویروس شما را از بسیاری از ویروس ها و برنامه ی مخرب مصون میدارد. فن آوری استفاده شده در آن موسوم به فن آوری سپر شماره مانع از باز کردن فایل های آلوده مینماید. پس از تست کردن این آنتی ویروس به نظر می آید با توجه به قدیمی بودن آن هنوز هم حرف های بسیاری برای گفتن دارد!

۹-آنتی ویروس AVAST

۱۰ آنتی ویروس برتر برای ویندوز

نسخه ی رایگان این آنتی ویروس یکی از بهترین آنتی ویروس های رایگان است. نسخه ی رایگان آن می تواند با دیگر آنتی ویروس ها از نظر امنیت و دیتابیس مقابله کند. اما عمده مشکل آن قیمت های بروزرسانی آن است. ولی من پس مقایسه ی ویژگی ها نسخه رایگان با نسخه پولی واقعا تحت تاثیر قرار گرفتم .

۱۰ - آنتی ویروس CA

۱۰ آنتی ویروس برتر برای ویندوز

در اصل نام این آنتی ویروس همکار رایانه (Computer Associates Antivirus ۲۰۱۲) که بصورت خلاصه به CA معروف است. اما ویژگی های این همکار رایانه آن را برابر با بسیاری از آنتی ویروس ها می سازد. این همکار رایانه کامپیوتر شما را از هرگونه فایل های اضافی، ویروس ها پاک می سازد. پس این برنامه برای در کنار بودم یک آنتی ویروس لازم است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج