کد خبر: ۱۷۹۲۵
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۳:۵۱
تعداد بازدید: ۴۸۰۱۶
تعداد نظرات: ۴۰ نظر
زن و شوهرهايي كه روي كاغذ زوج هستند، درواقعيت جدا
طلاق عاطفي معمولا از شكايت و گله‌گذاري زوج‌ها نسبت به هم شروع مي‌شود. انتظاراتي كه گفته مي‌شود ولي برآورده نمي‌شود درواقع نيازهاي 2طرف از يكديگر تامين نمي‌شود.
برترین مجله اینترنتی ایران



 برترین ها:  طلاق عاطفي به سردي رابطه ميان زن و شوهر گفته مي‌شود درواقع در اين رابطه ضعف ارتباط عاطفي زن و شوهر منجر مي‌شود به سردي تمامي روابطي كه يك زوج مي‌توانند با هم داشته باشند مانند رابطه روحي، جسمي، عاطفي و حتي گفتاري. وجود اين مشكل در يك رابطه باعث بي‌مهري و كم شدن انرژي مثبت در خانواده مي‌شود زوج‌ها در بيگانگي دنياي يكديگر گم شده‌اند و فقط براي هم حكم يك هم‌خانه يا يك مصاحب كه به او عادت كرده‌اند را دارند. اين افراد با فاصله‌اي كه از لحاظ روحي و جسمي با يكديگر دارند خط قرمزهايي را براي همديگر مشخص كرده‌اند و هركدام در خلوت خود ديگري را متهم مي‌كند. درك نكردن صحيح از رفتار و گفتار يكديگر، نداشتن شناخت كافي از روحيات طرف مقابل و عاقبت بي‌علاقگي و سردي نسبت به شريك زندگي خود همه و همه ‌دست به دست هم مي‌دهد تا يك طلاق عاطفي را در زندگي زوج‌ها به‌وجود بياورد.هيچ آمار دقيقي از ميزان وجود طلاق عاطفي در دست نيست ولي مي‌توان به جرات گفت آمار طلاق عاطفي در كشورما از طلاق قانوني بيشتر است در اين مطلب شما را با علل و عوامل به وجود آمدن طلاق عاطفي، نشانه‌هاي آن و راهكارهايي براي رهايي از آن آشنا مي‌كنيم.



خانه‌اي كه همه را فراري مي‌دهد

در اين خانواده‌ها افراد نسبت به خانه خود حسي كه بايد داشته باشند را ندارند. همه افراد خانواده به هر نحوي مي‌خواهند زمان كمتري را در خانه سپري كنند. جو سرد، بي‌روح و سكوت خالي از شور و نشاط در خانه حاكم است و اين جو همه را فراري مي‌دهد. بچه‌ها در اين خانه هيچ حس امنيت و آرامشي دريافت نمي‌كنند و بيشتر تمايل دارند وقت خود را بيرون از خانه و با دوستان خود بگذرانند؛ جامعه ناامن آماده پذيرش اين افراد است و متاسفانه اين بچه‌ها تمايل به استفاده از موادمخدر، ارتباط‌هاي ناسالم و نامشروع و انجام كارهاي خلاف و غيرعرف نشان مي‌دهند و هم به خود و هم به جامعه آسيب وارد مي‌كنند و برخي نيز دچار افسردگي و در خود فرورفتن مي‌شوند و مسلما چنين بچه‌هايي براي آينده خود و تشكيل يك زندگي جديد هيچ الگوي مناسبي پيش‌رو نداشته‌ و شايد آن‌ها نيز در آينده دچار مشكل پدرومادرهاي خود شوند.



از گله تا توهين

طلاق عاطفي معمولا از شكايت و گله‌گذاري زوج‌ها نسبت به هم شروع مي‌شود. انتظاراتي كه گفته مي‌شود ولي برآورده نمي‌شود درواقع نيازهاي 2طرف از يكديگر تامين نمي‌شود. به نيازها و خواسته‌هاي ديگري اهميت داده نمي‌شود طوري كه انگار زن و شوهر يكديگر را مي‌بينند ولي صداي هم را نمي‌شنوند و اين مرحله آغازين شروع طلاق عاطفي است.در مرحله بعد نزاع زناشويي رخ مي‌دهد انتظاراتي كه قبلا به آرامي مطرح مي‌شد حالا با صداي بلند و داد و بيداد بيان مي‌شود و آرامش نسبي جاي خود را به خشم مي‌دهد؛ خشمي كه خود را به شكل‌هاي گوناگون نشان مي‌دهد. خشم دروني تبديل مي‌شود به صداي بلند، پرتاب كردن وسايل و برخورد فيزيكي‌ با توهين و تحقير. پس از اين مرحله اختلاف‌ها بيشتر شده و ديوار سكوت مابين زن و شوهر قرار مي‌گيرد و اين به معناي نشنيده شدن و نديده گرفتن است يعني هر 2 در مقابل يكديگر ناتوان شده‌اند و هركس به دنياي دروني خود فرو مي‌رود و ديگر اهميتي به طرف مقابل نمي‌دهد كه  كار به جايي مي‌رسد كه براي يكديگر تنها و تنها حكم يك هم‌خانه را بازي مي‌كنند و حتي جاي خواب خود را از يكديگر جدا مي‌كنند.



يا اول ازدواج يا سال‌ها بعد

در هرسني و با هرشرايطي مي‌توان انتظار به وجود آمدن طلاق عاطفي را داشت؛ نمي‌توان گفت كه علت به وجود آمدن طلاق عاطفي خانواده‌ها به هم شباهت دارد؛ اين مشكل مي‌تواند در رابطه يك زوج جوان كه سن ازدواج آن‌ها 2تا 3 سال است رخ دهد يا مي‌تواند در يك خانواده‌اي كه چند بچه كوچك و بزرگ دارند باشد يا حتي در خانواده‌اي كه بچه‌هاي‌شان به حدي رسيده‌اند كه هركدام به دنبال زندگي خود رفته‌اند رخ دهد كه به اصطلاح به اين مرحله سندرم آشيانه خالي نيز گفته مي‌شود.

اما بيشترين ميزان طلاق عاطفي در سال‌هاي اول ازدواج رخ مي‌دهد، وقتي كم‌كم بچه‌ها به جمع خانواده‌ اضافه مي‌شوند و زوج سرگرمي بيشتري نسبت به قبل دارند اين مسئله كمتر احتمال دارد ولي با بزرگ‌تر شدن بچه‌ها باز هم احتمال طلاق عاطفي پررنگ مي‌شود. در يك زندگي زناشويي زوج‌ها در طول مسير هدف‌هايي دارند و وقتي اين هدف‌ها به حداقل مي‌رسد مي‌توان انتظار طلاق عاطفي را داشت.



بيماري جسم و روح

فردي كه دچار طلاق عاطفي شده است به خود و سلامت فردي خود بي‌توجه مي‌شود و حتي به سلامت ديگر افراد خانواده نيز اهميت كمتري مي‌دهد؛ وظايف خود را به درستي انجام نمي‌دهد و مسئوليت‌هاي خود را در مقابل ديگر افراد خانواده به‌سردي و بي‌هيچ ميل و رغبتي انجام مي‌دهد.

اگر اين فرد يك خانم باشد نسبت به نظافت منزل و ديگر امور مربوط كندتر از قبل عمل مي‌كند و اكثرا هميشه كارهاي عقب‌مانده يا نيمه‌كاره دارد ولي حوصله و رغبتي براي انجام دادن آن‌ها ندارد اگر يك مرد باشد نسبت به كار كردن و وظايف خود سردتر از قبل مي‌شود و اين مشكل موجود را 2برابر مي‌كند، آشفتگي روحي و ذهني به آشفتگي ظاهري گره مي‌خورد و وضع را بدتر از قبل مي‌كند. شخص از لحاظ روحي در شرايطي قرار دارد كه هيچ رغبتي براي شاد بودن يا حضور در جمع‌هاي شاد ندارد و عموما تنهايي را ترجيح مي‌دهد تا كم‌كم به افسردگي دچار مي‌شود و به جز سلامت روحي كه بيمار شده است سلامت جسم نيز به خطر مي‌افتد.



سن هم مهم است

براي ازدواج در اكثر موارد بايد سن مرد از زن بيشتر باشد ولي اين اختلاف سن نبايد از 7 تا 10 سال بيشتر  باشد زيرا در اين شرايط 2 انسان با 2 دنياي مختلف و در 2 مرحله زندگي از هم قرار دارند و مسلما درك صحيحي از دنياي هم ندارند به‌طور مثال به احتمال زياد مردي كه 35 سال دارد با خانمي كه 22 سال دارد ازدواج ‌كند، اين 2 بعد از چندسال كه از زندگي بگذرد تازه متوجه مي‌شوند هركدام نيازها و خواسته‌هاي متفاوتي با يكديگر دارند، زن تازه مي‌خواهد شوروهيجان جواني را تجربه كند ولي مرد اين دوره را سپري كرده و مي‌خواهد در آرامش بيشتري زندگي كند و اينجاست كه از هم فاصله مي‌گيرند و هركدام غرق در دنياي خود مي‌شوند. اگر سن زن از مرد بيشتر باشد هم در اكثر موارد مشكل ديگري را به وجود مي‌آورد زيرا زن‌ها زودتر از مردها به سن بلوغ مي‌رسند، زودتر مي‌فهمند و زودتر از لحاظ بدني آماده مي‌شوند در اين شرايط يك زن كه از شوهر خود بزرگ‌تر است دائم در فكر خود شوهرش را از دست مي‌دهد و هميشه به زن‌هايي كه از او كوچك‌تر و زيباتر هستند حسادت مي‌كند و هميشه آن‌ها را جلوي خود در كنار شوهرش قرار مي‌دهد و بعد مقايسه مي‌كند و به اين ترتيب هم روحيه خود را از دست مي‌دهد و هم به خاطر شك و سوء‌ظن خود ساخته نسبت به همسرش بدگمان مي‌شود و مرد هم بعد از چندسال تازه متوجه مي‌شود كه نبايد با زني كه از خودش بزرگ‌تر بوده ازدواج مي‌كرده و اين موضوع را دائم به همسرش گوشزد مي‌كند در اين‌جا از يكديگر فاصله مي‌گيرند و هركدام در روياهاي خويش نيمه گمشده خود را مي‌يابد و از انتخابي كه داشته احساس ندامت و پشيماني مي‌كند، در اين مورد زوج‌ها به سرعت از لحاظ روحي از يكديگر فاصله مي‌گيرند و طلاق عاطفي شكل مي‌گيرد.

بازدید از صفحه اول
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
بانک اطلاعات تجاری برترین ها
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴۰
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۲
پاسخ
6
2
بسیار آموزنده بود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۳
پاسخ
2
0
ارسال
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۸
من وشوهرم تمام شرایط بالا رو داریم!راه حلی داره؟!
نظر سارا
| ROMANIA |
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۳
کتاب بازگشت به عشق هارویل هندریکس را حتما بخوانید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۶
پاسخ
0
1
جالب بود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
پاسخ
0
2
چگونه شوهرمو به خودم برگردونم؟
پاسخ ها
نظر user
| ROMANIA |
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۳
علت مشکلاتتون را پیدا کن دنبال راه حل از طریق کتابهای روانشناسی احادیث و وبسایتها و مشاوران خوب بگرد هر مشکل را گام به گام باید حل کنی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۴
پاسخ
0
3
سلام من مدت هاست با این که ازدواج کردم تنهام حس سردی دارمکنار همسرم آرامش ندارم بهش اطمینان ندارم .روزهاست که تنهام چه کنم هر صحبتی با هم به مشاجره تبدیل می شه باهم جایی نمی ریم هر کدوم حرفش برای خانواده خودش می زنه کمکم کنید
پاسخ ها
نظر user
| ROMANIA |
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۳
باید ببینی کاری کرده که بهش اطمینان نداری؟ هر دو کتاب بازگش به عشق هارویل هندریکس را چند بار بخوانید به جای پنهان کاری و یا این که انتظار داشته باشید او خودش بفهمد مشکل شما با او چیست باید بیاموزید که حرف دلاتان را به او با شیوه ی درستی بیان کنید رازدار باشید و دیگه مسائلتون را به خانواده نگویید و خودتان مشکلاتتون را حل کنید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۱
پاسخ
0
0
سلام من تما

م مشکلات بالا رودارم حتی چند بار خاستم ازشوهرم جداشم ولی به خاطر پسر چهارساله ام طلاق نگرفتهایم تمام تلاشم را برای شاد بودن خانه میکنم اما شوهرم گوشه گیر وارام است واز شاد بودن بدش میا ید ،شمارا به خدا کمکم کنید زندگیم را دوست دارم همین جاجوابم بدید ۱۹ساله هستم
پاسخ ها
نظر user
| ROMANIA |
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۳
شاید درون گرا است یا شاید افسردگی دارد باید بفهمید کدامش است و از یک مشاور می تونید کمک بگیرید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۵
پاسخ
3
0
سلام من 2سالو 5 ماهه که ازدواج کردم ولی شوهرمو دوس ندارم یعنی از اولم دوس نداشتم نمیدونم چطوری قبول کردم البته مرد ایده آلیه ولی من دوسش ندارم نمیدونم باید چیکار کنم چند بار توی نامزدی اومدم به هم بزنم اما نشد چون پسر خالم بود ترسیدم حالا موندم چیکار کنم
پاسخ ها
نظر user
| ROMANIA |
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۳
کتاب هارویل هندریکس را بخوانید و بدانید افراد عاشق چه کسانی می شوند و در ضمن می توانید از روش تلقین استفاده کنید دائم به ذهنتان بگویید او را دوست دارید و حتی گاهی به خودش بگویید مغز دروغ را باور می کند و کم کم سروتونین ترشح می کند گاهی سجده شکر بروید و هم برای داشته های خود هم به خاطر همسرتان خدا را شکر کنید این طوری ذهن زود تر باور می کند با او بیرون بروید دائم به او و رفتا هایش فکر کنید و سعی کنید این کار را زیاد انجام دهید با هم شوخی کنید فیلم ببینید و هر کاری را انجام دهید که ذهنتان او را بپذیرد ادم ها کسانی که زیاد بهش فکر می کنند شکر گذار داشتنش هستند و با او وقت می گزرانند دوست می دارد اما کتابی که گفتم می گه ادمها معمولا عاشق کسانی می شوند
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
پاسخ
0
0
من مهدی هستم 34 ساله منم دچار طلاق عاطفی هستم دلیلش اینه که ما از نسلی هستیم که سوختیم وباید همچنان بسوزیم تا یه روزی تمام شیم
پاسخ ها
نظر user
| ROMANIA |
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۳
این تفکر منفی را کنار بگذار از خاکستر هر اتشی یک قنوس جدید متولد می شه راه را برای تغییرات بگرد و پیدا کن زندگی پویا است اتش مدتهاست که خاموش شده و شما هنوز زنده اید و ولی اتش در ذهن شما روشن است
UNITED STATES
|
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۹
پاسخ
0
3
من مرتضی هستم 30 ساله ما 3 سال نامزد بودیم و حدود 2 ساله که ازدواج کردیم الان همسرم میگه من تو رو دوست ندارم میگم چرا دلیلشو رو هم نمیگه حدود 2 ماهه هم رفته خونه پدرش . هرچقدر اسرار کردم که برگرده برنگشت منم هم خیلی دوسش دارم . باید چیکار کنم که برگرده . حتی بهش گفتم پیش مشاور هم بریم نیامد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۳
پاسخ
0
0
با سلام، ما زندگی خوبی داشتیم، مادر زنم با دخالت تو زندگی ام آرامش مرا از میان برده است! باعث سردی رابطه ام با زنم شده! چه باید کرد؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۶
پاسخ
0
1
عالی بود ممنون
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۹
پاسخ
0
0
سلام منم تقریبا یه سال و نیمه ازدواج کردم شوهرم منو دوس نداره و فقط با هم همخونه هستیم شاید تا یه ماه دیکه کلا جدا شد
ROMANIA
|
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۴
پاسخ
0
0
منم احساس میکنم دچار طلاق علطفی شدم چون خیلی ناامیدم کرده ولی ما با دوست داشتن ازدواج کردیم الان این شدیم خیلی یه به خانوادش وابسته است همه با هم تو یه آپارتمان هستیمخیلی تحمل کردمچه کنم؟
پاسخ ها
نظر user
| ROMANIA |
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۳
روابط اجتماعی ات را بالا ببر و از فنون ارتباط استفاده کن تا بتوانی با خانواده ی همسرت ارتباط برقرار کنی سعی کن در مواردی که می توانی و همچنین رفتار خوبی هم هست شبیه انها شوی بهشان احترام بگذار و گاهی با انها و گاهی با همسرت دوتایی بیرون بروید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۷
پاسخ
0
0
سلام.ممنونم از کار عالی تون جهت روشن تر شدن زوجها.میخواستم به همه بگم بازم خوش بحالتون .من بااینکه ایمان دارم به پاک و...بودن زنم دارم اما متاسفانه دچار طلاق توافقی شدیم هرروز بهم هفت پشتم
توهین .تهمت.نفرین های عجیبوغریب میکنه در جدی که از خدا طلب مرگ میکنم تو هر ثانیه زندگیم .راه برگشتم ابدا ندارم چون نه زنم حاضره وهم سه تا ازما باخانوادشون ازدواج کردیم.نجاتم بدیدوکمکم کنید.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۸
پاسخ
0
0
سلام مجدد.این بدترازاون کاراشه.بجه چهار ساله داریم که متاسفانه برعلیه من بزرگش میکنه وبا الفاظ زشت میگه منو صدا کنه.شما قضاوت کنید این زندگی واقعا.باور کنیددلم ابدا نمیخواد بیام خونه چون سرسفره ناهاروشام اونم اگر درست کرده باشه بحث میکنه .دوروبرش اونقدبهم ریخته وکثیف که خستگیم تووجودم هزاربرابر میشه تاحرفیم بزنم شروع بدادوفریاد واح نفرین و..میکنه که طبق معمول ازخونه خارج میشم تاحدودادو ساعت که متاسفانه دوباره شروع میکنه.
پاسخ ها
نظر user
| ROMANIA |
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۳
برای خانه کار گر بگیرید اگر وسعتان می رسد اگر نه بخشی از ان را خودتان جمع کنید و حتی از او بخواهید به شما کمک کند اگر نکرد خودتان این کار را بکنید گاهی با او قهر کنید رو بگیرید و حرف نزنید و جوابش را اصلا ندهید از لحاظ روانشناسی اکثر خانوم ها تحمل نمی کنند کسی با انها قهر کند اما جواب دادن و دعوا او را جریح تر می کند یک سفر دونفره برید تو احادیث تو کتاب ها در مورد طریقه ارتباط با افراد بد دهان را یاد بگیرید یک هدیه برایش بگیرید و بهش بگویید که دوست دارید با کمک هم زندگی بهتری را بسازید دائم نگویید خسته شدم احتمالا خشمی سر کوب شده در درون این فرد هست من کلا کتاب باز گشت به عشق را به تمام افرادی که طلاق عاطفی دارند پیشنهاد می کنم با سر چشمه خشم او شناخته شود تا بتوانید او را ارام کنید احتمالا چیزی در خاطراتش او را عذاب می دهد در ضمن باید بدانید که ادم ها در شرایط استرس زا و دعوا بدنشان هورمونهایی ترشح می کند که به مرور به این هورمون ها اعتیاد پیدا می کند و فرد تلاش می کند شرایط استرس زا را حفظ کند ورزش و دوش گرفتن ماساژ دادن و حرف زدن کمک می کن این حالت در همسرتان از بین برود
نظر user
| ROMANIA |
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۷
در طب سنتی روشی برای درمان افراد بد اخلاق وجود داره و ان هم غذا خوردن بر اساس مزاج است شاید با تغییر غذا برای خانومتون بتوان اخلاقش را هم اسلاح کرد به سایت طب اسلامی و سنتی حکیم عقیلی سر بزن
UNITED KINGDOM
|
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
پاسخ
0
0
من هم چند سالی هست که دچار طلاق عاطفی شدیم جدا از هم میخوابیم هیچ حسی نسبت به هم نداریم تنها چیزی که باعث شده هم ديگه رو تحمل کنیم وجود بچه هاست ومن دارم هرروز افسرده ترمیشم روح وروانم بهم خورده
پاسخ ها
نظر user
| ROMANIA |
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۳
قبل از طلاق سخنرای های استاد فرهنگ را گوش دهید کتاب بازگشت به عشق هارویل هندیکس را و کتابهایی درمورد افسرگی بخوانید 6 ماه به خاطر فرزندانتان بجنگید که شرایط را تغییر دهید
نظر مژگان صائبی
| درباره طــــلاق عاطفي چگونه شكل مي‌گيرد؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۱
پاسخ
0
0
باسلام من چندساله نسبت به همسرم احساسی ندارم از طلاق گرفتن هم می ترسم چون افسردگی دارم .بچه 5ساله دارم بیش فعاله.پدر ومادرم بشدت مخالف طلاق ما هستند.ولی ادامه دادن به این زندگی برام خیلی سخته.
پاسخ ها
نظر user
| ROMANIA |
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۳
ورزش کنید طریقه ارتباط با بچه های پیش فعال را بیا موزید و در مورد ان کتاب بخوانید نقاشی کنید حتی خط خطی کنید تمام خاطرات بدتان را بنویسید و سعی کنید برای تغییر مشکلات راه حل بیابید احادیث پیامبر را بخوانید سخنرانی استاد فرهنگ انوشه و حسن عباسی را گوش دهید کتاب چرا مردان دروغ می گویند زنان گریه می کنند و راز هایی در مورد مردان و زنان و بازگشت به عشق هارویل هندریکس را بخوانید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۴:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
پاسخ
0
0
خیلی عالی بود ... منم دقیقا همین وضعیت رو با شوهرم دارم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۲
پاسخ
0
0
فکر کنم ما هم به زودی به همین روزا برسیم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
پاسخ
0
0
سلام به دوستان همدرد
منم مث همه شما همین مشکلو دارم طلاق عاطفی!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
پاسخ
0
0
سلام به همه دوستان همدرد منم مث همه شما همین مشکلو دارم طلاق عاطفی! به نظر من سوختن تدریجی در زندگیه یه آدمه، منو شوهرمم هم هیچ رابطه ی عاطفیی باهم نداریم تو دوتا اتاق میخوابیم وخیلی بی احساس داریم ادامه میدیم و تنها دلیل ادامه این زندگی وجود پسر هفت سالمه اما من این تنهایی رو خیلی بیشتر از یه رابطه ی حرمت زیر پا گذاشته شده دوس دارم آخه داشتن ی رابطه ی جنسی به چه قیمت؟ باید با وجود زن بودن مردانه زندگی کنم اینو به خدای خودم قول دادم و زندگی و جوانیمو برا جگر گوشه م میذارم به امید خدای مهربونمون برای همه ی همدردای خودم آرزوی خوشبختی حتی در تنهاییشون میکنم.
پاسخ ها
نظر user
| ROMANIA |
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۳
کتاب هارویل هندریکس را هر دویتان بخوانید و به خاطر او ارامش فرزندتان یک بار دیگر برای زندگی بجنگید شما احساس ایجاد کنید ادمها منتظر کسی هستند که با او ازدواج کنند تا در کنار او ارامش بیابند و ان فرد تمام مشکلات انها را حل کند ولی غافل از این که فرد مقابل هم همین انتظار را از انها دارد و هیچ کدام قدم پیش نمی گذارند شما عاطفه ایجاد کنید زنی را می شناسم که از یک خانوادهی پولدار به صورت سنتی با مردی فقیر بد دهان م حوصله کاری و زحمت کش و سیگاری و تریاکی ازدواج کرد تمام زندگی اش را برای بچه هایش و شوهرش جنگید و العان بعد از این هم سال همه حسرت زندگی ان زن را می خورند اما نمی داند او برای این زندگی چقدر تلاش کرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
پاسخ
0
0
سلام منم 2ساله ازدواج کردم و همین مشکلو دارم اما چاره ای جز زندگی با این شرایطو ندارم،هر روز هم که میگذره افسرده و بی حوصله میشم اما شوهرم اصلا این موضوع براش مهم نیست،چیزی به اسم عاطفه و دوست داشتن براش معنا نداره.
پاسخ ها
نظر user
| ROMANIA |
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۳
همه ی ادمها نمی تونند ابراز کنند خودتان باید برای خودتان کاری کنید برای سلامت روانتان ورزش کنید به خاطر خودتان لباس های شاد بپوشید در خانه ارایش کنید عطر های خوش بو بزنید روش های عشوه گری را بیاموزید و او را رام خود کنید او را شیفه ی خودتان نمایید کتاب راز هایی درباره ی مردان و راز هایی در مورد زنان را بخوانید باز گشت به عشق چرا مردان دروغ می گویند و زنان گریه می کنند
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۷
پاسخ
0
0
سلام من متاسفانه دچارطلاق عاطفی شدم باهمسرم وهیچ علاقه ای بهش ندارم چون ازدوره نامزدی کتکم میزد ومن بدلیل اوضاع نابسامان خانوادم مجبوربودم تحمل کنم متاسفانه بجای عشق وعلاقه من از همسرم میترسم چون حربش کتکه چون یه بچه 5 ساله دارم فعلا دارم ادامه میدم چون نه کارمیکنه نه وضع مالیش خوبه نه اخلاق خوبی داره نه مسعولیت پذیره ومن فقط بی هدف وبدون انگیزه وعشق دارم ادامه میدم از رابطه باهاش بجای لذت زجرمیکشم ودارم قربانی خودخواهیش میشم وارزوی مرگ دارم
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
۴۴۴ مرتبه این دعا را بر قطعه ای نبات خوانده و به همسرتان بخورانید مطمئن باشید تا اخر عمر دوستتان خواهد داشت و از شما اطاعت خواهد کرد

یا مُقَلِّبَ القلوب قَلِّب قَلبَها و روحَها و جَسدَها علیٰ مَحبَّتی و عشقی و اُنْسی و اُلفَتی و مَوَدَّتی و قبولِ قَوْلی بِحَقِّ یا بَدوح و یا وَدود اَجِب دَعوتی یا وَصْلائیل
راه حل دوم :الف :
۱۰۰۱ مرتبه ذکر یا وَدود را بر دو عدد شیرینی یا قند یا آب نبات یا زولبیا بامیه یا مقداری شربت شیرین بخواند وو خودتان و همسرتان بخورید
نظر دنیا رنجبر
| درباره طــــلاق عاطفي چگونه شكل مي‌گيرد؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۱
پاسخ