اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۷۹۶۰۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

پیش بازی پاریس‌سنت ژرمن - چلسی

دو تيم پاريس سنت ژرمن و چلسي، امشب در ورزشگاه پارک د پرنس شهر پاريس به مصاف يکديگر خواهند رفت.

ورزش سه: دو تيم پاريس سنت ژرمن و چلسي، امشب در ورزشگاه پارک د پرنس شهر پاريس به مصاف يکديگر خواهند رفت. بلان چهار بازیکن کلیدی خود را به دلیل مصدومیت مقابل کان از دست داد و حالا کار سختی مقابل تیم آماده مورینیو پیش رو دارد.

پاریس سنت ژرمن

شاگردان لورن بلان در طول فصل عملکرد نسبتا نوسانی از خود به نمایش گذاشته اند. بر خلاف انتظارات، آنها در رده ی سوم جدول لوشامپیونه قرار دارند . پاریسی ها در ۵ بازی اخیر خود، ۳ پیروزی و ۲ تساوی به ثبت رسانده اند که در دیدار آخر خود، ۵ بازیکن کلیدی این تیم مصدوم شد که ۴ بازیکن، قادر به همراهی تیمشان در بازی امروز نخواهند بود. یوهان کابای، مارکینیوس، بلیس متیودی، سرجی آئوریر و لوکاس مورا، مصدومین پاریس سنت ژرمن هستند که به جز متیودی، باقی بازیکنان برای بازی امشب آماده نخواهند بود. در دیدار پیشین دو تیم در لیگ قهرمانان، داوید لوئیز که در چلسی بازی می‌کرد، گل به خودی به ثمر رساند و پاریسی ها موفق به کسب پیروزی در زمین خودشان شدند و حالا لوئیز از چلسی به پاریس سنت ژرمن منتقل شده است.

چلسی

شاگردان ژوزه مورینیو در حالی که صدرنشین لیگ برتر انگلیس هستند، برای رقابت با قهرمان فصل گذشته فرانسه، به پاریس سفر خواهند کرد. شاگردان مورینیو در ۵ بازی اخیر خود، ۴ پیروزی و ۱ شکست تجربه کرده اند و به نظر با تمام قوا آماده ی این دیدار هستند. مورینیو جان اوبی میکل را برای بازی امشب به خدمت نخواهد داشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج