فیلم: غم انگيز ترين آگهي تبليغاتي Super Bowl
اين آگهي تبليغاتي با عنوان "امنيت را برقرار كنيد"، پسر بچه اي را در حال بيان همه تجاربي نشان مي دهد (مثل دوچرخه سواری و ازدواج) كه به دليل مرگ زودهنگام خود قادر به آنها نيست.
ام بی ای نیوز - ترجمه مرضیه فروتن: شركت بيمه Nationwide Insurance، پس از آگهي تبليغاتي ترسناك خود با الهام از يك تماس تلفني واقعي به شماره اورژانس (۹۱۱)، از غم انگيز ترين آگهي تبليغاتي خود در مسابقه Super Bowl رونمايي مي كند.
اين آگهي تبليغاتي با عنوان "امنيت را برقرار كنيد"، پسر بچه اي را در حال بيان همه تجاربي نشان مي دهد (مثل دوچرخه سواری و ازدواج) كه به دليل مرگ زودهنگام خود قادر به آنها نيست.
اخيرا محققان دريافته اند كه اولين عامل مرگ در دوران بچگي حوادثي هستند كه مي توان جلوي آن ها را گرفت.
اين آگهي تبليغاتي با عنوان "امنيت را برقرار كنيد"، پسر بچه اي را در حال بيان همه تجاربي نشان مي دهد (مثل دوچرخه سواری و ازدواج) كه به دليل مرگ زودهنگام خود قادر به آنها نيست.
اخيرا محققان دريافته اند كه اولين عامل مرگ در دوران بچگي حوادثي هستند كه مي توان جلوي آن ها را گرفت.
پ
ارسال نظر