۱۷۹۷۴۸
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

نظارت ویژه بر قیمت کالا از ۱۵ اسفند

معاون سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان از آغاز طرح نظارتی پایش بازار کالا و خدمات - ویژه نوروز ۹۴ از ۱۵ اسفند خبر داد.

واحد مرکزی خبر: معاون سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان از آغاز طرح نظارتی پایش بازار کالا و خدمات - ویژه نوروز ۹۴ از ۱۵ اسفند خبر داد.

جتبی فراهانی در مصاحبه با رادیو اقتصاد با بیان اینکه در این طرح ۳ هزار بازرس سازمان و همچنین ۲۰ هزار ناظر افتخاری همکاری خواهند کرد، افزود: براین اساس تا ۱۵ فروردین بر شبکه توزیع و قیمت ها و کیفیت کالاها، به ویژه کالاهای پر تقاضا نظارت خواهیم کرد.

وی همچنین اعلام کرد : در طرح های فروش فوق العاده و حراجی ها نظارت جدی داریم و کالاها تا ۲۰ درصد با تخفیف عرضه می شود که واحدهای تحت پوشش این طرح با پارچه نوشته ها مشخص می شود و باید در دید مشتریان قرار گیرد.

فراهانی اظهار داشت : در این طرح کالاهای پرتقاضا مانند میوه و تره بار ، مواد پروتئینی ، محصولات غذایی، کیف و کفش ، شیرینی ها و آجیل و خشکبار ، قند و شکر و لبنیات و روغن نباتی مورد نظارت خواهد بود.

فراهانی افزود : بر خدمات شرکت های مسافربری هوایی ، زمینی ، دریایی ، ریلی و دفاتر فروش و حمل و نقل درون شهری و برون شهری ، اماکن تفریحی و زیارتی و گردشگری و خشکشویی ها ؛ نظارت ویژه برنامه ریزی شده است.

معاون سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان اهداف این طرح را ایجاد تعادل عرضه و تقاضا ، تنظیم بازار و جلوگیری از تخلف و سوء استفاده از شرایط تقاضای بازار اعلام کرد.

فرهانی گفت : حدود ۱۷۰ نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در سراسر کشور از جمله در تهران ؛ با ۲۱ هزار غرفه برنامه ریزی شده است که از ششم و تا ۱۵ اسفند به تدریج اغاز بکار خواهد کرد.

فراهانی گفت: شهروندان می توانند برای اطمینان از واحدهای حراجی و فروش فوق العاده کد این طرح ( ویژه واحدها) را که در پارچه نوشته ها مشخص شده است به سامانه ۱۲۴ ارسال کنند و پاسخ بگیرند.

وی تصریح کرد : این واحدها باید مجوز از اتحادیه بگیرند و تاکنون ۳ هزار واحد در شهر تهران درخواست کرده اند و باید کالایی باشد که در حالت عادی و طول سال فروخته می شود و با همان کیفیت مرغوب و بر اساس برگه های فروش معتبر و تحفیف توزیع کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کارگر

      قیمت رو ببرن بالا بعد ناظر بزارین بالاتر نبرن از دست شما به کی شکایت کنیم که میگین قیمت مرغ 8 هزار خیلی منطقی و خوبه ما سال دیگه شاید 5 درصد حقوقمون زیاد شه از الان باید تاوانشو بدیم؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج