۱۸۰۳۹۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

تادئو و گابریل گرانترین بازیکنان پرسپولیس!

دو بازيکن برزيلي پرسپوليس گرانترين بازيکنان اين فصل اين تيم محسوب مي شوند.

ورزش سه: بر اساس آنچه در سایت سازمان لیگ منتشر گردیده تادئو که از هفته هیجدم به جمع درخشان اضافه شده و البته عملکردش هم مورد انتقاد بسیاری قرار گرفته برای سیزده بازی باقیمانده لیگ و بازی های این تیم در آسیا ۴۶۵ میلیون و ۵۰۰ هزارتومان دریافت می کند و احتمالا رقم فصل آینده او هم باید دو برابر این رقم باشد.

گابریل دیگر بازیکن برزیلی سرخپوشان هم که از هفته نوزدهم تیمش را همراهی کرده ۵۲۵ میلیون تومان قرارداد دارد. اگر حتی این دو یک نیم فصل کامل و ۱۵ بازی در لیگ برتر هم در جمع پرسپولیسی ها حضور داشتند برای یک فصل این اعداد را باید ضربدر دو می کردیم که بدین ترتیب قرارداد گابریل یک میلیارد و ۵۰ میلیون و قرارداد تادئو ۹۳۱ میلیون تومان می شود.

کافی است بدانید قرارداد محمد نوری کاپیتان این تیم که در جمع بهترین های آنها در این فصل بوده ۹۰۰ میلیون ، بنگر ۹۵۰ میلیون ، عالشاه ۷۲۰ میلیون و مهدی طارمی ۱۵۰ میلیون تومان است! این بازیکنان یک فصل تمام بازی می کنند در جام حذفی و تمرینات پیش فصل بوده اند و در آسیا هم حضور خواهند داشت.

یا مثلا مهاجمی مانند شهباززاده در استقلال ۶۰۰ میلیون قرارداد دارد.مهدی شریفی از سپاهان ۴۰۰ میلیون می گیرد.قرارداد پور علی گنجی با نفت تهران ۳۴۸ میلیون و ارسلان مطهری جوان اول این روزهای تیم منصوریان هم قراردادی ۸۵ میلیون تومانی دارد.

تادئو برخلاف گابریل که فقط همین نیم فصل با پرسپولیس قرارداد دارد، قراردادی یک و نیم ساله بسته و چنانچه تغییری در کادر فنی پرسپولیس رخ دهد به احتمال فراوان سرمربی بعدی این تیم قید او را بزند و این یعنی تشکیل یک پرونده تازه علیه پرسپولیس در فیفا.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج