جاباما
۱۸۰۴۵
۵۱ نظر
۵۸۴۵
۵۱ نظر
۵۸۴۵
پ

برايان تريسي راز موفقيت را با شما در ميان مي‌گذارد

چگونه مي‌توانيم يك خوش شانس باشيم؟!

چقدر به شانس اعتقاد داريد؟ حتما از خودتان بارها سوال كرده‌ايد كه چرا بعضي آدم‌ها خوش‌شانس به دنيا آمده‌اند و بعضي‌ها جز بدبياري روي ديگري از زندگي را نديده‌اند؟

چگونه مي‌توانيم يك خوش شانس باشيم؟!

چگونه مي‌توانيم يك خوش شانس باشيم؟!

برترین ها: چقدر به شانس اعتقاد داريد؟ حتما از خودتان بارها سوال كرده‌ايد كه چرا بعضي آدم‌ها خوش‌شانس به دنيا آمده‌اند و بعضي‌ها جز بدبياري روي ديگري از زندگي را نديده‌اند؟ شايد در تنهايي‌تان بارها از پرسيدن اين سوال خجالت‌زده شده‌ايد و با خودتان زمزمه كرده‌ايد« شانس؟ اين غيرمنطقي‌ترين چيزي است كه مي‌تواند وجود داشته باشد چون اصلا منصفانه نيست!» من هم با جرات به شما مي‌گويم كه اگر واقعا موضوعي به نام شانس در زندگي وجود مي‌داشت، غيرعادلانه‌ترين پديده روي زمين نام مي‌گرفت اما وقتي خوب به اطراف خودمان دقت مي‌كنيم، مي‌فهميم در زندگي بعضي از آدم‌ها كه جزو معدودي از جامعه را تشكيل مي‌دهند، تفاوت‌هاي بسياري با زندگي معمولي خودمان دارند. يك دسته از افراد هميشه با فرصت‌هاي خوب و استثنايي روبه‌رو مي‌شوند و به‌اصطلاح عاميانه هميشه درهاي شانس و اقبال به سمت‌شان باز بوده است اما در مقايسه با آن افراد وقتي نگاهي گذرا به زندگي خودتان مي‌كنيد، جز كلمه بدشانسي چيز ديگري به ذهن‌تان نمي‌رسد و در اين شرايط سعي مي‌كنيد كه تسليم شويد و شايد حتي به‌خودتان زحمت پرسيدن سوال را هم ندهيد اما من اينجا هستم تا بزرگ‌ترين سوال زندگي‌تان را با همديگر فرياد بزنيم؛ اين‌كه چرا در وضعيت معمولي زندگي شخصي و شغلي‌مان، در حال درجا زدن هستيم و چرا هيچ فرصتي به سمت ما نمي‌آيد؟ من برخلاف شما نام اين وضعيت را بدشانسي نمي‌گذارم و در عوض تمركز خود را روي اين موضوع مي‌گذارم كه به‌دنبال دلايل اصلي شرايط ناخوشايند شما باشم. فكر مي‌كنيد در نخستين واكنش من به سوال شما، چه دليلي را براي شرايط نامناسب و معمولي زندگي‌تان خواهم آورد؟ قدري فكر كنيد. ببينيد مي‌توانيد خودتان حدس بزنيد؟


چگونه مي‌توانيم يك خوش شانس باشيم؟!

عشق شرطي

اگر همچنان در حال فكركردن به جواب اين سوال هستيد و به نتيجه‌اي نرسيديد نگران نباشيد، چون جواب سوال شما در چيزي است كه شايد اصلا به فكرتان هم نرسد. «ترس» دليل اصلي تمام بلاتكليفي‌ها و شكست‌ها و ناكامي‌هاي شما در زندگي است و با داشتن معناي ساده‌اي كه مي‌شود از اين كلمه استنباط كرد، مفهوم‌هاي پيچيده‌تري را در خودش جاي داده است. بگذاريد مفهوم ترس را با مثالي از دوران كودكي‌تان شروع كنم. وقتي كوچك هستيد و وابستگي زيادي را به خانواده و به خصوص مادر و پدرتان حس مي‌كنيد، در همان دوران كودكي و ناپختگي به موضوع مهمي دست پيدا مي‌كنيد. شما عاشق مادر و پدرتان هستيد، چون در آغوش آن‌ها احساس امنيت مي‌كنيد و اين موضوعي است كه از ديد والدين شما هم پنهان نيست. شما متوجه مي‌شويد هر زمان‌كه كاري خوب و خوشايند سليقه والدين‌تان انجام دهيد موجب خوشحالي و تشويق آن‌ها مي‌شويد و آغوش گرم باز هم خودش را براي شما باز خواهد كرد اما با همان ذهن كوچك‌تان به اين حقيقت هم دست پيدا كرده‌ايد كه مجموعه‌اي از كارها باب ميل پدر و مادرتان نيست و وقتي آن كارها را انجام مي‌دهيد موجب عصبانيت و دلخوري آن‌ها مي‌شويد و اينجاست كه متوجه يك نوع محبت و عشق شرطي از سمت خانواده نسبت به‌خودتان مي‌شويد و ترس را با همه وجود حس مي‌كنيد. بعد از اين‌كه اين ترس سراغ‌تان آمد، قوه خلاقيت تا حدود زيادي از شما گرفته مي‌شود و شما در تمام لحظات تنها به‌دنبال كارهايي هستيد كه رضايت خانواده را به دست بياوريد و از انجام دادن كارها و تجربيات جديد دوري مي‌كنيد. متاسفانه اين نوع ترس همزمان با بزرگ‌تر شدن شما رشد بيشتري پيدا مي‌كند و تا آنجا پيش مي‌رود كه يك مانع بزرگ براي انجام فعاليت‌هاي شما قرار مي‌گيرد. ترس از والدين جاي خودش را به ترس از رئيس، كارفرما و معلم مي‌دهد و ترس‌هاي شما به فراخور موقعيت‌هايي كه در آن قرار مي‌گيريد بزرگ‌تر مي‌شود و نتيجه اين مي‌شود كه شما به جاي انجام دادن تجربيات جديد، همواره از قرار گرفتن در موقعيت‌هاي جديد طفره مي‌رويد و اين يعني همان شانسي كه از آن صحبت مي‌كنيد هرگز جرات وارد شدن به زندگي‌تان را ندارد.


چگونه مي‌توانيم يك خوش شانس باشيم؟!

من نمي‌توانم

ترس از دست دادن پول، ترس مواجه‌شدن با شكست، ترس از دست دادن امنيت شغلي و مالي، ترس مورد تمسخر قرارگرفتن، ترس نه شنيدن و... مي‌شود هزاران نمونه ديگر از ترس را براي‌تان نام ببرم كه همگي آن‌ها بازدارنده‌هاي قوي براي پيشرفت نكردن شما هستند. رايج‌ترين واكنشي كه هنگام روبه‌روشدن با موقعيت‌هاي جديد با آن روبه‌رو مي‌شويد؛ به زبان آوردن اين جمله است«من نمي‌توانم» در اين مواقع درست مثل حيواني كه در يك جاده تاريك با اتومبيلي برخورد مي‌كند، از شدت هيجان نه مي‌توانيد فرار كنيد و نه مي‌توانيد واكنش درستي نسبت به موضوع داشته باشيد. گاهي اوقات اين نوع احساس ترس با نشانه‌هاي فيزيكي مثل خشك‌شدن گلو، درد شكم و تپش قلب همراه است. در واقع شما با دست‌هاي خودتان مانعي بزرگ را به‌وجود آورده‌ايد. وقتي مي‌ترسيم يعني آنقدر‌ها كه بايد به‌خودمان اهميت نداده‌ايم. اگر واقعا براي خودتان ارزش قائل هستيد بايد بي‌باكانه از شرايطي كه براي‌تان به‌وجود مي‌آيد استقبال كنيد. شكسپير يك جمله معروف دارد:« وقتي آغوشت را در مقابل شكست‌ها باز كني همه آ‌ن‌ها به سرعت ناپديد مي‌شوند» پس بدون ترس و بدون اين‌كه اصلا به آن‌ها فكر كنيد، آغوش‌تان را باز كنيد و با ترس‌هاي‌تان روبه‌رو شويد. ترس‌هاي‌تان را در يك ورق كاغذ بنويسيد و به جاي فرار با آن‌ها روبه‌روشويد.


يك تصوير كامل بساز

من يك تكنيك خوب در مورد مقابله با ترس براي‌تان دارم كه اگر با دقت آن را انجام دهيد تاثيراتش را به‌زودي در زندگي‌تان خواهيد ديد. قبل از هرچيز يك موقعيت كه از آن مي‌ترسيد را در ذهن‌تان تصوير‌سازي‌ كنيد. مثلا ترس قرار گرفتن با هم كلاسي‌هاي زورگو، ترس مسخره شدن در محيط كارتان؛ ترس طردشدن از سمت خانواده و دوستان، ترس خراب‌كردن يك سخنراني خيلي مهم و خلاصه هر نوع ترسي كه در حال حاضر از آن رنج مي‌بريد را در ذهنت تجسم كنيد و بعد از آن خودتان را برخلاف انتظاري كه هميشه از خودتان در آن موقعيت مشابه داشتيد، تصويرسازي كنيد. خودتان را ببينيد كه با اعتماد به نفس و شجاعت كامل از عهده همه كارها برآمده‌ايد. تكرار اين كار ترس را از شما دور خواهد كرد. اين يك تكنيك برگشتي است و در آن بايد برخلاف واكنشي كه هميشه انجام داده‌ايد عمل كنيد. اگر ترسو هستيد، وانمود كنيد كه فرد شجاعي هستيد و به‌تدريج رفتار شما موجب به‌وجود آمدن حسي قوي در شما مي‌شود؛ حسي كه به‌دنبال آن ترس را از شما دور خواهد كرد. سعي كنيد تمام جزئيات را رعايت كنيد و نوع قدم‌زدن و صحبت‌كردن خود را هم تغيير دهيد. اين يك قانون طبيعي و جهاني است. قانوني كه به شما مي‌آموزد هرگاه از حسي ناخوشايند در عذاب هستيد، سعي كنيد برخلاف آن حس فعاليتي را انجام دهيد و اين كار به برگشتن حالت شما به وضعيتي مطلوب كمك مي‌كند. ترس‌هاي شما در هر قدم كوچك و كوچك‌تر مي‌شود و به همان اندازه شجاعت شما بيشتر و برجسته‌تر. نكته مهمي كه دوست دارم آن را با شما در ميان بگذارم؛ اهميت شجاعت در زندگي است. تنها افرادي مي‌توانند به موفقيت برسند كه از رويارويي با مشكلات ترسي نداشته باشند. اين افراد موقعيت‌هاي خوب را شكار مي‌كنند و به جاي گفتن «من نمي‌توانم» به ذهن‌شان عادت داده‌اند كه در هر كاري وانمود كنند كه مي‌توانند حتي اگر در عمل قادر به انجامش نباشند باز هم دلسرد نمي‌شوند. همين حالا دست به كار شويد و ترس‌هاي‌تان را در آغوش بگيريد. اين تنها راه زنده ماندن است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسن71

      خدا را شکر من آدم بدشانسی نبودم و نیستم
      و فکر کنم جزء خوش شانس ترین آدم ها باشم
      چون 1پدر و 1مادر بسیار خوب دارم که خدا را شکر مرا ساپورت کردن مه نه مشکل مادی پیدا کنم نه مشکل روحی و روانی
      من با پدرم دوستم به همین دلیل مشکلاتی که دارم را با او در میان میگذارم
      خود پدرم هم بارها شده که با من مشورت کنه
      من امیدوارم تمام خانواده های ایرانی سایه ی پدر و مادر بالای سرشان باشد
      و همین جا از تمام خوانندگان این مطلب درخواست میکنم 1فاتحه برای گذشتگان ایرانی ها بفرستند

      پاسخ ها

      • Melody

        khodaro shokr khoshbakhti .manam khoshbakhtam chon ye pedaro madare khobi daram vaye khahar ke jonamo barash midam va hmin tor dadasham ke asheghesham .man fatehe ferestadam omidvaram be baba bozorge azizam ke 22mordad az dastesh dadam berese amin

    • پريسا

      من خوشبختم چون ..........نه به نظر من نه ملودي ونه حسن درست متن رو متوجه نشده اندخوشبختي وشانس قيد و شرط نداره.خوشبختي وشانس اينه كه هميشه در بدترين شرايط حسه خوب داشته باشي حتي از خوردن يك ليوان چاي دركناردوستان ،ديدن سريال مورد علاقه خلاصه خوشبختي را بايد در لحضه لحضه زندگي ببينيد نه اينكه با قيد وشرط براي خود بسازيد

      پاسخ ها

      • Amir

        آفرین موافقم

    • علیرضا

      فکر می کنم عاملی که بالا ازش یاد شده واقعا یکی از مهمترین عوامل در عدم موفقیت آدم هاست من خودم همیشه ترس از این داشتم که در صحبت کردن دوستانم مرا مسخره کنند برای همین ترجیح می دادم سکوت کنم و این عامل مهمی بود که من کم صحبت بودم
      اما حا تصمیم گرفتم این عادت را ترک کنم
      و تا حالا هم خیلی بهتر شده
      امیدوارم شما هم اگر از چیزی ترس دارید ان را از بین ببرید.

    • محمدرضا

      ترس برادر مرگه

    • سحر

      سلام چيزي به نام شانس وجود ندارد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خنده دار ترین جمله ایه که میتونم بهش فکر کتم :))
        همه جوره وجود شانس رو به هر کسی میتونم اثبات کنم :)
        (سه تا تاس دستت بگیر، همزمان پرت کن، اگه کسی رو پیدا کردی که مثه من ،بعد از 4سال که مطمئنم بالای 700 هزار بار اینکار رو انجام دادم و هنوزه که هنوزه هر روز انجام میدم، بعد از 4سال یه بارم 3تا 6 باهم نیاره، من قبول میکنم که بدشانس نیستم :) )

    • بدون نام

      چرا دارد انگار مهری مار دارند به خدا
      قسم

    • بدون نام

      ولی من هیچ وقت ادم خوش شانسی نبودم.
      راستش نامزدم منو ول کرد با اینکه خیلی دوسش داشتم. بعد از یکسال کار توی دانشگاه دولتی بدون پرداخت حقوقم منو بیرون کردن چون می گفتن نمی تونیم استخدام کنیم.
      4 ساله مدرک فوق لیسانسم رو گرفتم ولی چون پشتوانه مالی ندارم هیچ کاری نمی تونم انجام بدم و از شانس بدم توی یک شهرستان خیلی کوچیک زندگی می کنم که هیچ امیدی به زندگی توش ندارم.بعضی وقتا می گم کاش جرات خودکشی داشتم ولی به خونواده ام فکر می کنم میگم اونا گناه دارن.
      زندگی برای من خیلی بی معنی شده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        الهی بمیرم برات خداوکیلی 100 تومن میدم

    • شیلا

      ذوست عزیز حرفاتون ناراحت کننده بود اما همینکه میگین من آدم بدشانسی ام مطمین باشین همه بدشانسی ها میان سراغتون .. باس دنیارو آسون بگیری تا اونم برات همچیو آسان بگیره . کارسختی نیس روحت رو سیراب از خدا کن و اونو درسراروجودت حس کن وبش اعتماد کن اونوقته ک میبینی صبرت زیاد شده آروم شدی هیچ دلهره ای نداری چون مطمینی ی قدرت ابدی باهاته ک تورو ازتمام ناملایمات حفظ میکنه و اینم مطمین باش خدا اینقد مهربونه ک اگه ی چیزی یا ی کاری هم ب خواست ما نبود حتما ب صلاحمون نبوده چون دید ما محدوده ما فقط ظاهر قضیه رو میبینیم اما خدا دیدش نامحدوده همه زوایارو میبینه . باور کنید خوشبختی همینه همین حس هارو داشتن اینگونه فک کردن دل نبستن ب این دنیا - ازلحظه ب لحظاتش استفاده کردن .
      من دخترم 25 سالمه مجردم فوق میخونم - منم فعلا کار ندارم اما این ب معنا نیس ک ناامید بشم و دس ازتلاش بردارم .
      من خدارو دارم ی قدرت بی پایان رو دارم بخاطرهمینم دلم قرصه ک کارام روبروراه خواهند شد من خوشبختم چون خانوادم کنارم هس چون وضع مالیمون خوبه چون تنم سالمه عقلم سالمه چون میتونم راحت نفس بکشم ..
      باورکنید خوشبختی اونقدرهام بامون فاصله نداره فقط کافیه همین الان حسش کنی ازکوچکترین چیزها شروع کن تا ب نهایتش برسی . مگه چقد میخوایم زندگی کنیم ک اونم همش درب در دنبال خوشبختی بگردیم این چند صباح ک زنده ایم و این دنیا با تمام قشنگیهاش دراختیار ماست پس بیاید خوش باشیم و ازش استفاده کنیم ب همدیگه عشق بورزیم محبت کنیم همدیگرو دوس داشته باشیم اگ ازکسی ناراحتیم یا دلامونو شکستن همین الان ببخشیمشون تا دلامون خالی از زنگارها باشه - دل آیینه خداست پس خدا چطور میتونه تو دلی ک همش پر ازغبار و خط خطی هس جای بگیره !!!! تو دلامون فقط خدارو بشونیم و اونو درکانون وجودمون راهنمای خودمون قراربدیم باورکنین خودش راهو بهمون نشون میده هرجا ک بهترینها هس ب همونجا سوقمون میده ..
      من عاشق خدام وعاشق مخلوقات خدام همتون رو دوس دارم چه آرزویی بهترازاین براتون بکنم ک خدا در دلتون خونه نشین باشه .....................

    • هومن

      ممنون من این چند روزه ترسم کم شده خوشانسیم بیشتر

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سلام انشالله خوشبخت بشین

    • بدون نام

      نمیدونم حرف کدومتون روباورکنیم من ترسوام.چکارکنم.ازمرگ میترسم

      پاسخ ها

      • محمد

        من میدونم شما چرا از مرگ میترسین چون
        مرگ زمانی ترس نداره که
        مخلصانه و عاشقانه بندگی خدارو کنید اون موقع بیشتر شوق داره و آزادگی از بند دنیا و رهایی ازبند دنیا براتون شیرین تره.

        مرگ زمانی شیرین میشه که زندگی خداپسند باشه..
        و بستگی به اعمال انسان در زندگی روزمره داره هرچقدر اعمال مون خدایی تر باشه شوق رفتن و نهراسیدن از مرگ بیشتره.

    • babak

      man ba nazaare shoma moafegham vali harche say kardam natonestam ba afkare manfi mobarezeh konam faghat chand daghighe mitonam mosbat fekr konam vali badan afkare manfi chireh mishan chekar bayad kard mamnon misham rahi jelom bezarid

    • محمد

      خیلی عالی بود با تشکر فراوان

    • بدون نام

      من بدشانسم اكه بكم زندكيمون جه جوري بوده ميفهميد

    • جلال

      چيزى به نام شانش وجود داردمن خيلى اعتقاددارم خود من خيلى بدشانشم دست به طلابزنم ميشه اهن پاره

    • رضا

      سلام.ممنون.واقعا همینه من هم بد شانسم و علت اصلیش ترسمه .
      دلیل دیگه ای هست که خیلی مهمه.بدبینی خودمون.ما به اتفاقات خوبمون دقت نمیکنیم.خیلی وقتا شانس میاریم. اما سریع فراموشش میکنیم.همون موقع هایی که میگیم شانس آوردم فلان شد.
      خدا خواست فلان نشد

      پاسخ ها

      • امیر

        اصلن چیزی به نام شانس وجود ندار اینها همه خرافات

    • moslem

      خدا

    • خدا

      خوشبختی فقط...
      در بوس کردن-ناز کردن و مهربانی
      خلاصه می شود.از من بپذیرید

    • بهنام

      سلام دوستان شانس وجود دارد واکثرا باورش دارن

    • حسن

      سلام اسممن حسن هستش الات 31 سالمه ليسانس علوم اجتماعي دارم نمي دونم چي بگم در مورد شانس كه آيا واقعا شانس هست يا نيست ولي شما جاي من باشيد و در مورد من نظر بدهيد من شما دوستان را حكم و داور قرار مي دهم من 31 سالم را زندگي كرم كه بعضي از دوستانم بهم ميگن كه اگر ما جاي تو بوديم ميمرديم تو دوران سربازي راننده بودم كه با ماشين پليس راه تصادف كردم و خرج ماشين شده 50 مليون تومان ، در يك كار خصوصي به عنوان شريك شركت كردم كه 10 مليون تومان ضرر كردم ، با يك زني ازدواج كردم كه بعد از 50 روز زندگي زناشوئي رفته درخواست مهريه و نفقه و همچنين ادعاي عدم سازش كرده است كه مهريه اون 50 سكه هستش الان 5 ساله بيكار هستم و دنيال هر كاري هم برم كارم يه جايي خراب ميشه و خيلي از اتفاقات ديگه الان شما قضاوت كنيد؟ آخه آدم يك بار يا دو بار انتخابش اشتباه نه كل زندگي.....

      پاسخ ها

      • یکی از دوستان

        ببین عمو سن من 15 هست و ی سوال دارم تو از همون اولش فکر میکردی خوش شانسی یا بد شانس اگه فکر میکردی بد شانسی فکر کن اونجایی که با یک ماشین پلیس راه تصادف کردی اگه اون شخص تو ماشین پلیس راه میمرد و مقصرم تو بودی چی ؟؟! پس اینجا شانس اوردی درست میگم فقط ی زره برای انتخاب مهم زندگی دقت نکردی وگرنه تو هم خوشانسی اوردی همه با خودت بگو که من خوش شانسم و تکرارش کن برای همه دوستاد بگو بهت غول میدم تو هم بعدش خوش شانسی های زیادی میاری

    • بدون نام

      سلام دوستا من به شانس خیلی خیلی باور دارم

    • بدون نام

      خیلیا فک میکنن شانس تو پیشنهاد و موقعیت های بزرگه ولی این چند روزه تا همین الان انقد اتفاقای بد ریز افتاده که همه دیگه دارن اعتراف می کنن من بدشانسم.
      تو رو جون هرکی دوست داری اونی که داری اینو میخونی تو هر موقعیتی هستی یه دعا کوچولو تو دلت برام بکن .یه دعای کوچولو

    • سویتا

      من سویتا هفده سالمه خیلی سعی کردم اما هیچ

    • افشین

      شانس وجودداره,,,اما نه اینکه بشینی ودست ب هیچ کاری نزنی بگی شانس ندارم,,,فلسفه ی شانس نداشتن این طوره وقتی ک توتمام تلاشت روبرای کاری انجام دادی ومحقق نشد اونجاشانس دخیل بوده وبایدگفت شانس ندارم یابدشانسم,,,من خودم یکی ازبدشانس ترینهاهستم,,,مرسی ازوقتی ک گذاشتین...

    • حسین صالحی

      سلام دوستان امیدوارم تمام مشکلات شما ومن حل بشه فقط از ته قلب نازتون برام دعا کنید زندگی ادامه داره سعی وتلاش کنید و اعتماد کنید به خداوند متعال هرچی تو زندگیمون پیش میاد خواسته خداوند بزرگه

    • Ali sadeghi

      کامنت های همه رو خوندم بابا به خدا هر کس رو که شما فکرش و بکنید یه مشکل داره به خدا قسم ادمی وجود نداره تو این کره خاکی بدون مشکل باشه مشکلات هست که ادم و سر سخت میکنه
      منم الان ۴ سال هست دارم اسم واسه لاتاری مینویسم اما تا حالا درنیومده

    • ناشناس

      سلام
      من به شانس اعتقاد دارم و واقعا بد شانسم
      همیشه با خدا راز و نیاز میکنم و ازش کمک میخوام ولی نمیدونم چرا اصلا بهم توجه نمیکنه ، مگه چیکار کردم...
      از زندگی خسته شدم، ۱۲ سالم که بود پدرم فوت شد شدم مرد خونه از بچگی
      بچگی نکردم همش مسئولیت ب دوشم بود
      واقعا خسته شدم ،هیچوقت مثل دوساام ازاد نبودم و از بچگی هر چی دلم میخواست با حرف پدر بالا سرت نیست رو به رو میشدم.
      الان خیلی وقته از خدا طلب مرگ میکنم که هم خودم راحت شم هم خرج خانوادم کمتر شه و زندگی کنن.
      از آینده میترسم، هیچوقت به ازدواج فکر نمیکنم چون میترسم مثل پدرم بمیرم و زن و بچم،حال و روز الان من بشن.
      هیچ جای زندگیم شانس نیوردم
      ۸ساله سیاه میپوشم
      دیگه نمیدونم چیکار کنم...

      پاسخ ها

      • بدون نام

    • بدون نام

      شانس ادم دسته خودشه میتونه ب راحتی خودشو بدشانس کنه و ب همون راحتی هم میتونه خوش شانس بشه

    • میترا

      سلام دوستان من هم خیلی احساس میکنم تو زندگی خیلی بدشانسم

    • حسن

      واقعیت امر اینه فکر کن یک ذره ی بی نهایت کوچک هستی در کائنات.واقعیت هم همینه.حالا بدون اگر این ذره از فکر تو بار بگیره اگه مثبت فکر کنی هر چی ذرات مثبت خیر و خوبی هست ناخوداگاه ب مدارت کشیده می شوند.مثبت و تصور خوب احساس شادی کن مثل خواب دیدن ک تعبیر داره..طرز فکر هم تعبیر داره مجسم میشه.

    • ارشیا

      من ۱۲ سالم وفوتبالیستم چند ماه است من گل نمی زنم و همه ی شوتهام به تیرک می خورند نمی دانم چکنم

    • بدون نام

      سلام زیاد دلم احساس بد می کنه خو زیاد کو شش می کنم که خوش باشم اما هیچ خوب گپ ها خوب ره خواندم تشکر از دوستان خویم .

    • بی نام

      چراانقددارم بدمیارم توزندگیم ازدوسالگی تاالان ک 23سالمه دارم بدمیارم

    • Omid

      من تو هیچی شانس نیاوردم نمیدونم چرا تا یه پول خوب گیرم میاد زود از بین میره الان26سالمه کارمم املاک هستش ما ها کلا خانواده بدشانسیم نه فقط من نمیدونم کل خانوادمون داریم تاوان چیو پس میدیم با اینکه نمازم می خونم ولی نمیدونم چرا خدا ازمن روی برگردونده البته میدونم خودم که ادم زیاد به درد بخوری نیستم فقط می خوام زندگیم تموم شه بره پی کارش این زندگی به چه درد می خوره که نه پول داری که خوشحال باشی نه کسیو توزندگی که امیدوار به ادامه زندگیت بکنه من حتی تو عاشقی هم بدشانسم. یه اتفاقاتی تو عشق و عاشقی واسم افتاد که یادش فقط به گریم میندازه یعنی اگه خوش شانسی بیارم تعجب میکنم ولی چیکار میشه کرد شاید یه روز شانس در خونمونو زد شایدم تا اخر بدشانسی مهمونمون شد دلم می خواد برم مشهد برم تنهایی حرفامو به امام رضا بگم اگه بدشانسی بزاره برم ولی بازم میگم اوستا کرم نوکرتیم

    • سلام الحمدلله دستم به دهنم میرسد فقط شانسم با خانواده م خانواده شوهرم بده دوستدارم از کنارش برم ی شهر قریب باقی زندگی مون بکنیم

      سلام الحمدلله دستم به دهنم میرسد فقط شانس مون با خانواده ام وخانواده شوهرم تصمیم گرفتیم به ی شهر قریب بریم بوقی زندگیمان بکنیم

    • سام

      سلام . اره درسته ترس باعث نا امیدی و بد شانسی میشه. اما این ترس کی به وجود اورده یا میاره مثلا خانواده یا تو مدرسه معلما ادمای وحشی و و و متاسفانه ما دهه ۶۰تی ها واقعا تو دوره بدی به دنیا اومدیم مثلا داداش من درسش خوب بود زیادی عاقل بود همه توقع داشتن من هم مثل اون بشم بعد. پنچ تا انگشت که مثل هم نمیشه. از دوچشمی نگاه کردن همه چیز خوب واسه داداشم برعکس به من توجه نداشتن بعد دو دهه قبل مثل الان نبود معلم ها روزی ده باز کتک میزدن بعد جو بیرون بد. بود میرفتی بیرون طرف میومد دعوا داش چرا نگا کردی دنبال دعوای.و و و حالا از ما که گذشت اما یاد بگیریم به فرزندانمون اعتماد بنفس بدیم دوست باشیم باهاشون.

    • گلناز

      من امروز فهمیدیم ادم بد شانسیم برا بار دوم تو امتحان شهر رد شدم بدون بخاطر چیزای الکی

    • مهد

      سلام من روزی بودتومغازه بزر کشاورزی داشتم مشتری ک میامد نمیدونست صاحب مغازه کیه دوستام که بگم دشمنام تومغازه جمع بودن برا مفتخوری بعدیازده سال بادرامدروزی ازصدهزارتومن تادهمیلیون تومان برشکست چهارصد میلیون بدهکارشدم خاهربرادرم دادن ک برشکستگیم خوشحالی همون دوستام بود همشان توی روستا نگام نمیکردن که بهشان نگم پولداری بده زنگ نمیزدن شانس خودادمه دوربریها خرابش میکنن الانم از روستا زدم بیرون تلبکار خستم کرده دوباره کم اوردم

    • مهد

      سلام من روزی بودتومغازه بزر کشاورزی داشتم مشتری ک میامد نمیدونست صاحب مغازه کیه دوستام که بگم دشمنام تومغازه جمع بودن برا مفتخوری بعدیازده سال بادرامدروزی ازصدهزارتومن تادهمیلیون تومان برشکست چهارصد میلیون بدهکارشدم خاهربرادرم دادن ک برشکستگیم خوشحالی همون دوستام بود همشان توی روستا نگام نمیکردن که بهشان نگم پولداری بده زنگ نمیزدن شانس خودادمه دوربریها خرابش میکنن الانم از روستا زدم بیرون تلبکار خستم کرده دوباره کم اوردم

    • مهد

      سلام من روزی بودتومغازه بزر کشاورزی داشتم مشتری ک میامد نمیدونست صاحب مغازه کیه دوستام که بگم دشمنام تومغازه جمع بودن برا مفتخوری بعدیازده سال بادرامدروزی ازصدهزارتومن تادهمیلیون تومان برشکست چهارصد میلیون بدهکارشدم خاهربرادرم دادن ک برشکستگیم خوشحالی همون دوستام بود همشان توی روستا نگام نمیکردن که بهشان نگم پولداری بده زنگ نمیزدن شانس خودادمه دوربریها خرابش میکنن الانم از روستا زدم بیرون تلبکار خستم کرده دوباره کم اوردم

    • بدون نام

      میدونی چیه شانس همیشه سراغ آدمهای تنبل کسانی ک زیاد مومن نیستن میره مشکلات همیشه واسه آدمها ی ک وضعیف هستن میره هرچی سنگ واسه پای لنگه 99درصد مشکلات همه شده پول،اگه پول ک باشه شانستم خوب میشه ،99درصد مشکلات در مقابل پول کم میارن ،یاعلی

    • باران

      من بد شانس هستم وبایدببینم با این نوشته ها تغیر می کنم یا نه

    • پری

      من اصلن شانس نیاوردم هرچه خوبی کردم به ادمهاهمان ادمهاافتادن بجونم وخدایش هرچه دعاکردم برعکس شدروزگارم خوب نیست ای کاش یکی ازاروزهام براوردبشدکه نشدونشدبازمیگم خداکریم حتماهمین حق من بیشترتدجهان نبوروهرچه تلاش کردم پنبه شدرفت خداعاقبت مارابخیرکندامین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج