adexo3
۱۸۰۷۶۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

شهادت عمران زاده در دادسرا علیه نکونام

پس از مصاحبه جنجالی کاپیتان تیم ملی علیه قلعه نویی، سرمربی استقلال تصمیم گرفت تا علیه او به دادگاه فرهنگ و رسانه شکایت کند. البته نکونام هم بیکار ننشست و پاسخ او را با شکایت متقابل داد.

قطره: پرونده شکایت امیر قلعه نویی و جواد نکونام در دادسرا جریان دارد و هر یک از طرفین امیدوار هستند برنده این دعوا باشند. پس از مصاحبه جنجالی کاپیتان تیم ملی علیه قلعه نویی، سرمربی استقلال تصمیم گرفت تا علیه او به دادگاه فرهنگ و رسانه شکایت کند. البته نکونام هم بیکار ننشست و پاسخ او را با شکایت متقابل داد.

نکونام در این بین از معاون حقوقی و سخنگوی باشگاه استقلال هم شکایت کرد تا بتواند حرف خود را به کرسی بنشیاند. قلعه نویی در طول ماههای گذشته بارها وکیل خود را به دادگاه فرستاده تا بتواند پرونده را پیگیری کند. حتی در زمان حضور تیم ملی در تهران، پس از بازی با کره جنوبی، قلعه نویی از طریق وکیل خود حکم ممنوع الخروجی نکونام را گرفت که در نهایت کاپیتان تیم ملی توانست این حکم را با حضور در دادسرا، بشکند.

دو طرف به اقدام های خود برای برنده شدن در این زمینه ادامه داده اند و امیر قلعه نویی در آخرین حرکت، حنیف عمران زاده را به دادگاه برده تا بخشی از اظهارات نکونام را رد کند.

کاپیتان تیم ملی در مصاحبه خود گفته بود، قلعه نویی در رختکن به بازیکنان توهین می کند. به گفته نزدیکان قلعه نویی، حنیف هم به دادسرا رفت تا شهادت دهد سرمربی اش در رختکن هیچگاه حرف بدی نزده است.

این بازیکن در دادسرا قسم خورد که چیزی جز حقیقت نگوید. حنیف رو به بازپرس پرونده گفت: «آقای قلعه نویی ممکن است در رختکن اعصابش خرد شود ولی تا به حال من نشنیده ام که ایشان به کسی توهین کند یا لفظ بدی به کار ببرد!»

بازیکنان استقلال هم در جریان اظهارات حنیف در دادسرا قرار گرفته اند و در واقع حرف های او، نقل محافل شده است. جالب اینجاست که بارها و بارها خبرهایی درباره درگیری لفظی همین بازیکن با قلعه نویی در رختکن استقلال به گوش رسید. حتی یکی از بازیکنان این تیم گفته است: «یک بار حنیف به خاطر بعضی از رفتارها در رختکن، قمقه آب را گاز می گرفت تا جوابی ندهد!»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج