۱۸۱۲
۱۵ نظر
۵۰۰۲
۱۵ نظر
۵۰۰۲
پ

می‏ توان هم بازیگر زیبایی بود و هم محبوب و توانا!

ده دغدغه نیوشا ضیغمی بازیگر سینما و تلویزیون

می‏ توان هم بازیگر زیبایی بود و هم محبوب و توانا!
می‏ توان هم بازیگر زیبایی بود و هم محبوب و توانا!

اهداف بشردوستانه

نمی‌خواهم خیلی از این شعارهای کلیشه‌ای همیشگی بدهم. اما یکی از مهمترین دغدغه‌هایی که این روزها با من است استفاده از موقعیت اجتماعی‌ام در جهت همراهی با سازمان‏هایی است که اهداف بشر دوستانه دارند. خیلی‏ها از فعالیت‏های خیرخواهانه چنین سازمان‏هایی خبر چندانی ندارند. این لطف خدا که شامل حال ما شده و توانسته‏ایم به دل‏های مردم راه پیدا کنیم وظیفه‏ای سنگین‏تر به دوشمان می‏گذارد. دوست دارم همه تلاشم را بکنم تا این دین را به خوبی ادا کنم.


پیش به سوی افتخار

خیلی‏ها می‏گویند که چرا مدتی است کم‌کار شده‏ای. جالب اینکه قبلا وقتی پرکارتر بودم، از من می‏پرسیدند چه خبر است که این همه کار می‏کنی؟ چیزی که همه بازیگران سینما دوست دارند، ایجاد شرایطی است که فیلم‏های بهتر و فاخرتر مجال تولید داشته باشند تا بازیگران هم بتوانند آنچه که از بازیگری می‏دانند را به نمایش بگذارند. همه عشق ما در سینما همین است، حضور در جایی که مایه افتخارمان باشد. پس بنابراین کمک کنیم تا فضای سینما به سمت پیشرفت و افتخار حرکت کند.


سلامت در خدمت نشاط جامعه

موفقیت و سلامت در زندگی شخصی چیز بسیار مهمی است. یک بازیگر باید مراقب خودش باشد. به هر حال به جز این نکته که بازیگران سینما باید سرمایه‏گذاری‏ای که رویشان انجام شده را بازگردانند، یک مسئله مهم دیگر هم وجود دارد، اینکه با مراقبت‏های شخصی، می‏شود عمر بازیگری را بالا برد و خدمت بیشتری به مردم کرد. خود من در راستای این دغدغه، یک مرکز زیبایی راه انداخته‏ام که از طریق آن بشود به سلامت و نشاط جامعه کمک کرد. این تنها کاری بود که از دست من برمی‏آمد.


بهبود جایگاه زنان

نکته دیگری که در تمام این روزها ذهن من را به خود مشغول می‏دارد، این است که برای تثبیت جایگاه درست زنان در جامعه و جلوگیری از نادیده گرفتن آنها تلاش کنم. اگرچه در طی سال‏های اخیر شرایط اجتماعی زنان بهبود زیادی یافته، اما هنوز باید برای ارتقای این جایگاه کارهای زیادی صورت بگیرد. من وظیفه دارم به خاطر امکاناتی که در اختیارم قرار داده شده، دین خودم را نسبت به زنان کشورم ادا کنم، گرچه این تلاش ناکافی و کم باشد.


خانواده، خانواده، خانواده

خانواده. این همه چیزی است که ما داریم. چیزی که می‏توانیم به آن عشق بورزیم، افتخار کنیم و تکیه بدهیم. حتی اگر این طور به نظر بیاید که فضای این روزهای جامعه علیه بنیان خانواده است، اما ما باید مقابل همه چیزهایی که علیه این فضای دوست‏داشتنی ایرانی است بایستیم. تصاویری که مثلا از فیلم مادر در ذهن همه ما هست، چیزی نیست که در فضای رو به پیشرفت جامعه از بین برود. ما ایرانی هستیم و هنوز جانمان برای خانواده و مادر و پدر و فضاهای دورهمی در می‏رود.


خانواده. این همه چیزی است که ما داریم. چیزی که می‏توانیم به آن عشق بورزیم، افتخار کنیم و تکیه بدهیم. حتی اگر این طور به نظر بیاید که فضای این روزهای جامعه علیه بنیان خانواده است، اما ما باید مقابل همه چیزهایی که علیه این فضای دوست‏داشتنی ایرانی است بایستیم.


زیبایی با توانایی منافاتی ندارد

همیشه این بحث مطرح شده که خیلی از بازیگران به خاطر چهره و یا فیزیکشان در عرصه سینما و تلویزیون موفق شده‏اند. درباره من هم بارها این بحث گفته و شنیده شده است. یکی از بزرگ‏ترین دلمشغولی‏های این روزهای من این است که ثابت کنم می‏توان هم بازیگر زیبایی بود و هم محبوب و هم توانا. باور کنید که این فاکتورها هیچ مخالفتی با همدیگر ندارند. البته همانطور که گفتم، من تلاش می‏کنم که این طور باشم؛ یک موقع فکر نکنید که برای خودم نوشابه باز کرده‏ام؛ نه. من هنوز در ابتدای راهم و این چیزی که گفتم، آرزویم است.


می‌خواهم جوان‌ها را به جلو هل بدهم

شاید باور نکنید، اما خیلی دوست دارم تمام تلاشم را برای حضور جوان‏ها در سینما انجام بدهم. این فضایی است که قبلا در اختیار ما قرار داده شده و ما هم باید تلاش کنیم مثل کسانی که به ما راه پیشرفت را نشان دادند، جوان‏ترهای عاشق سینما را به سمت جلو هل بدهیم. به هر حال بخشی از زندگی یک بازیگر، تماس با آدم‏های اطراف است که خیلی از آنها علاقه‏مند جدی بازیگری هستند. خیلی دوست دارم به آنهایی که استعدادش را دارند، کمک کنم.


مدیریت صحیح زندگی شخصی

آیا ما موفق هستیم؟ این یک سئوال خیلی مهم است. یک دغدغه همیشگی. آدم باید کمال‏گرا و ایده‌آلیست باشد. یعنی باید فکر کند از هر موقعیتی که پیدا می‏کند به بهترین نحو استفاده کند تا بیشتر و بیشتر خود را ارتقا بدهد. البته من دوست دارم چیزهایی که کسب می‏کنم بدون آسیب رساندن به دیگران و به خصوص خانواده‏ام باشد. همه اینها یک مدیریت درست شخصی لازم دارد که خدا کند از آن بهره‏مند باشم.


تهیه‌کنندگی در کنار بازیگری

می‏دانید که من در کنار بازیگری تهیه‏کنندگی هم می‏کنم. این برای من یک هدف فوق‏العاده بزرگ است. هدفی که فکر می‏کنم، اگر در موقعیتش تثبیت بشوم، می‏توانم منشا خیر باشم. به هر حال وقتی شما تهیه ‏کننده هستید، راحت‏تر می‏توانید نگاه خودتان را در محصولی که ارائه می‏شود، پیش ببرید. آیا من در این شغل تثبیت می‏شوم؟ این سئوالی است که فقط خدا پاسخ آن را می‏داند.


دوری از بازی‌های شهرت

تصویری که همیشه از فضای کار در سینما و تلویزیون وجود دارد، به شکلی است که به راحتی خدشه‏دار می‏شود. شایعات زیادی همیشه حول فعالان این عرصه وجود داشته و دارد. کوچک‏ترین رفتار شما در یک محیط عمومی می‏تواند منجر به برداشت‏های عجیب و غریبی شود. همیشه سعی کرده‏ام در زندگی اجتماعی دیگران از همه رفتارهای مرسوم و بازی‏های شهرت دوری بجویم و تلاش داشته باشم که بتوانم به عنوان یک زن الگویی هرچند کوچک برای نسل جوان باشم.

باز نشر اختصاصی: B artarinha.ir

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • hosein

      فوق العاده بود

    • بدون نام

      چه از خود راضی.

    • بدون نام

      Ba in Hame jarahy zibaye masnoy kamelan moshakhase

    • pary

      mc
      omidvaram movafagh bashin

    • نانا

      من خانم نيوشا را خيلي دوست دارم و ايشون به هيچ عنوان از خود راضي نيستند از حسوديتون اينهارو نوشتيد

    • hosein

      ok,harki ye nazari dare.damesh garm.dare ,mitone ,pozesham mide.be mano to che

    • ashk

      همه خوبند وبدی وجود ندارد باید تلاش کنیم ماهم جزء خوبان باشیم -متشکرم

    • 1 نظر

      ایشون فقط با لطف لوازم آرایش زیبایی دارن! اما توانایی یا محبوبیت رو فاکتور بگیرید!

    • سعيد

      سلام .خيلي حال كردم از اين طرز برخورد خيلي دوست دارم با ايشون صحبت كنم چون واقعا عاشقشم

    • teza

      خيلي دوستون داريم خانم ضيغمي. I Love You

    • سینا

      بدنبود میشه تحمل کرد.

    • بدون نام

      چقدر از خود متشکره این خانم .خوبه با اینهمه دستکاری تازه اینه وازخودش هم خیلی متشکر دیگه داره حالم ازش بهم میخوره اینقدر خرج تبلیغ میکنه که سری تو سرا دربیاره .ولی راهش تواضعه وهنر واقعی نه ارایش خرواری واز خود تعریف کردن. واقعا که!از مجله برترینها بعیده مه از این هااینقدر تبلیغ کذب میکنه!

    • بدون نام

      ایشون نه تنها زیبا نیستند بلکه خداییش بازی روان و طبیعی هم نداراند خیلی تصنعی و لوس بازی می کنند،خلیجی آرایش می کنند هزار نوع گریم و آرایش دارند آنوقت می خواهند خوشکل نباشند اگر راست می گویند بی آرایش عکس های پوستری بدهند بازیگران ما متاسفانه تا یک نقش بازی می کنند عکس های آتلیه ای گرفته و آن را در سایتها پخش می کنند چهره واقعی هیچکدام از آنها اینگونه نیست. بازیگران اروپایی چنان ساده در خانه و خیابان هستند و اصلا آرایش نمی کنند ما هم تا سر خیابون می خوان برن هزار قلم آرایش می کنند خودتون باشید نه یک نقاب.

    • بدون نام

      در واقع بازیگرهای حالا بازیگر نیستن فقط یه سری پوسترهای رنگی هستند اگه بازیگرای قابلی بودند وضعیت سینما ایران اینطور نبود

    • دانیال

      نیوشا ضیغمی هم زیباست و هم بازی خوبی داره پس بهتره کمتر حسودی کنیم . باشه؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج