۱۸۱۴۴۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

نقشه‌ ۳ جوان برای پولدار شدن

سه پسر جوان که برای پولدار شدن نقشه کلاهبرداری از شرکت بیمه را طراحی کرده بودند، از سوی قاضی پرونده مجرم شناخته شدند.

همشهری آنلاین: سه پسر جوان که برای پولدار شدن نقشه کلاهبرداری از شرکت بیمه را طراحی کرده بودند، از سوی قاضی پرونده مجرم شناخته شدند.

مدتي قبل مأموران پليس راهنمايي و رانندگي اردبيل در جريان تصادفي در يكي از خيابان‌هاي اين شهر قرار گرفتند و راهي محل حادثه شدند. يك دستگاه پژو ۲۰۶ وسط خيابان توقف كرده و مقابلش پسر جواني با لباس‌هاي خون‌آلود روي زمين افتاده بود. جوان مجروح مدعي بود كه با پژو ۲۰۶تصادف كرده و حرف‌هاي او را راننده پژو و جوان ديگري كه مدعي بود شاهد حادثه است تأييد كردند.

راننده كه شهاب نام دارد به مأموران گفت: داشتم از خيابان با سرعت عبور مي‌كردم كه ناگهان با اين آقا تصادف كردم.درحالي‌كه هر ۳پسر جوان مدعي تصادف بودند، مأموران راهنمايي و رانندگي با بررسي محل تصادف به آنها شك كردند؛ چرا كه خط ترمز، نوع جراحت و آثار به جاي‌مانده روي خودرو به ‌نظر ساختگي مي‌رسيد.

از طرفي بازپرس شعبه اول دادسراي عمومي و انقلاب اردبيل نيز دستور بازجويي پليسي از آنها را صادر كرد. آنجا بود كه هر ۳متهم پرده از نقشه‌اي كه براي كلاهبرداري از بيمه كشيده بودند، برداشتند. در اين ميان شهاب به قاضي قدير محمدي گفت: از آنجايي كه وضع مالي مان خوب نبود تصميم گرفتيم نقشه‌اي بكشيم كه يك شبه پولدار شويم. وقتي كلاهبرداري از شركت بيمه را انتخاب كرديم، قرار شد يكي از ما به نام پيمان نقش مجروح را بازي كند.

ابتدا او را كتك زديم تا حسابي زخمي شود. بعد او مقابل خودروي ۲۰۶من افتاد كه مثلا بر اثر تصادف اين اتفاق برايش افتاده است. پرهام هم نقش شاهد ماجرا را بازي كرد تا پليس شك نكند. با اين تصادف مي‌خواستيم از شركت بيمه پول بگيريم كه موفق نشديم. با اعتراف ۳متهم جوان، بازپرس قدير محمدي پس از تحقيقات تكميلي براي هر ۳نفر به اتهام شروع به كلاهبرداري قرار مجرميت صادر كرد و پرونده آنها به زودي به دادگاه فرستاده خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج