۱۸۲۵۴۷
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

«عبدالرضا علیزاده» با شاخه گل کجا می‌رود؟!

عبدالرضا علیزاده که در این روزها به عنوان لیبرو در مستطیل نارنجی زمین والیبال بازی و برای کشورمان توپ گیری می کند، خانواده ای کوچک و چهار نفره در ارومیه دارد.

«عبدالرضا علیزاده» با شاخه گل کجا می‌رود؟!
هفته نامه تماشاگران امروز: عبدالرضا علیزاده که در این روزها به عنوان لیبرو در مستطیل نارنجی زمین والیبال بازی و برای کشورمان توپ گیری می کند، خانواده ای کوچک و چهار نفره در ارومیه دارد.

خدیجه اسدی بیشتر از 9 سال است که با عبدالرضا علیزاده ازدواج کرده و ثمره این ازدواج دو دختر است. از زندگی اش راضی است و می گوید دوست داشتن شان هر روز بیشتر از دیروز می شود و اینکه می گویند عشق و دوست داشتن بعد از ازدواج از بین می رود را به هیچ عنوان ندارد.

خانم اسدی چند سال است با هم ازدواج کرده اید؟

- بعد از یک سال نامزد بودن، 8 سالی می شود که با هم ازدواج کرده ایم.

چطور با هم آشنا شدید؟

- ما از سال های دور همدیگر را می شناختیم. زمانی که من 12-11 سالم بود هم محله ای بودیم و برای همین شناخت مان از هم به سال های دور برمی گردد. از همان زمان حس خوبی به هم داشتیم که ثمره آن وقتی من 20 ساله شدم به بار نشست و با هم ازدواج کردیم.

بعد از 9 سال زندگی مشترک فرزند هم دارید؟

- بله، دو دختر به نام های آتنا 8 ساله و الینا 5 ساله.

وضعیت زندگی مشترکان جطور است؟ از آن راضی هستید؟ از اینکه زمان های زیادی از شما دور است مشکلی ندارید؟دختران تان بهانه نبود پدرشان را نمی گیرند؟

- شاید اگر این حرف ها را بزنم در این دوره و زمانه باورش برای شما و خیلی های دیگر سخت باشد اتما ما واقعا همدیگر را دوست داریم. با اینکه الان 9 سال از ازدواج مان می گذرد و 18 سال از زمان آشنایی مان اما هر روز بیشتر از دیروز دوستش دارم و به همدیگر وابسته هستیم. برای همین اصلا این حرفی که می گویند با ازدواج، دوست داشتن ها ازغ بین می رود و همه چیز عادی و یکنواخت می شود را قبول ندارم. برای خود من اصلا اینطور نبوده. اعتقاد همسرم هم همین است و چون حس متقابلی در دوست داشتن مان وجود دارد، عمق آن بیشتر می شود.

به همین جهت دور بودن او یا اینکه زمان زیادی را در اردو به سر می برد در روابط ما تاثیر ندارد. علیزاده آنقدر به فکر ما و خانواده است که او را نمی توانم تنها به عنوان یک همسر بپذیرم. او علاوه بر اینکه همسر خوبی برای من و پدر خوبی برای فرزندانش است؛ برای من، پدر، مادر و برادر بی نظیری هم هست.

همیشه به فکر ماست و هوایمان را دارد. شاید فکر کنید اغراق می کنم اما علیزاده واقعا مرد زندگی است. برای همین از زندگی ام با تمام وجود راضی هستم. چه قبل از اینکه به طور حرفه ای والیبال را دنبال کند و چه الان که شهرتی هم پیدا کرده واقعا تاثیر منفی در روند زندگی ما نداشته و همیشه برای ما دوست داشتنی و همسر و پدر زندگی است.

آقای علیزاده بیشتر به چه چیزهایی حساس است؟

- برای غذایی که می خورد حساس است. همیشه باید غذایش مفصل اما رژیمی باشد. می گوید نباید چاق شود و باید غذایی که می خورد کاحمل، مقوی و مفید باشد تا آمادگی جسمانی اش را حفظ کند.

از چه چیزهایی خوشحال می شود؟

- او دخترانش را خیلی دست دارد. هیچ چیز به اندازه وجود آنها به او آرامش نمی دهد. روزی که آتنا به کلاس اول رفت و من عکس او با لباس مدرسه را برایش فرستادم، سر از پا نمی شناخت و فکر کنم آن لحظه برایش بهترین لحظه زندگی اش بود. دخترانش به او خیلی انرژی می دهند و من از این بابت بسیار خوشحالم.

چه جایی بیشتر از همه به او آرامش می دهد؟

- حرم امام رضا (ع). اگر فرصت کنیم سالی 2 تا 3 بار به مشهد برای زیارت می رویم. برای خود من هم رفتن به مشهد حس و حال خوبی دارد. برای اینکه چند سال پیش من به مریضی خونی کمبود پلاکت مبتلا شده بودم و بدنم گلبول سفید نمی ساخت. در آن زمان مادرم من را نذر امام رضا (ع) کرد و شفا پیدا کردم. برای همین سلامت الانم را مدیون امام رضا (ع) می دانم و هر زمان که فرصت کنیم در طول سال حتما برای زیارت به مشهد می رویم.

وقتی که می خواهید برای او هدیه ای بخرید چه چیزی بیشتر دوست دارد و با دیدنش خوشحال می شود؟

- سلیقه خاصی دارد و همه چیز را باید خودش بخرد. برای همین هر وقت جایی می رویم که مثلا از چیزی خوشش می آید به او می گویم الان نخر، من برایت می خرم و همان چیزی که پسندیده به او کادو می دهم. بیشتر از اینکه دوست داشته باشد کادو بگیرد دوست دارد کادو بدهد. آتنا و الینا هر چقدر عروسک باربی داشته باشند باز هم دلشان می خواهد، برای همین علیزاده همیشه برای آنها عروسک باربی می خرد. در این 9 سال هم هر زمان به خانه آمده با یک شاخه گل وارد شده، حتی زمانی که از مسابقات می آید به جای اینکه من با گل به استقبال او بروم او با شاخه گل پیش ما می آید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مینا

      من با این خانم گرامی کاملا موافقم که بعد از ازدواج علاقه از بین نمی رود هستم. اگه دو فرد خودشون بخواهند می توانند همیشه مثل دوران نامزدی با هم رفتار کنند. ولی متاسفانه جوان های امروزی اینطور فکر نمی کنند. به محض ازواج تمام مسائل را زیر پا می گذارند و رفتارهایی می کنند که خانواده های خودشونم از کارهای آنها تعجب می کنند.


      خانم اسدی من برای شما و خانواده محترم از صمیم قلب آرزوی خوشبختی و سعادتمندی می کنم. نشان دادید که چقدر به خانواده خود علاقه مند هستید. موفق و سربلند باشید.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج