۱۸۲۵۶۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

هررا: می‌خواهم مثل پل اسکولز شوم

ها‌فبک اسپانیایی منچستریونایتد عنوان کرد می‌خواهد مانند پل اسکولز به بازیکن موفقی در این تیم تبدیل شود.

خبرگزاری ایسنا: ها‌فبک اسپانیایی منچستریونایتد عنوان کرد می‌خواهد مانند پل اسکولز به بازیکن موفقی در این تیم تبدیل شود.

آندر هررا فصل گذشته در اتلتیک‌بیلبائو درخشید و توانست با این تیم سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را نیز کسب کند. او به واسطه همین عملکرد خوب به منچستریونایتد پیوست و در اولین فصل حضور خود در این تیم عملکرد نسبتا خوبی از خود نشان داد.

آندر هررا اسپانیایی درباره آینده خود و شرایطش در منچستریونایتد گفت: با وسواس خاصی منچستر را انتخاب کردم و می‌دانستم که در فصل اولم کار سختی برای بازی کردن دارم. مطمئن هستم با تلاش و تمرین زیاد می‌توانم به بازیکن ثابت برای تیمم تبدیل شوم. می‌دانم در چه باشگاه بزرگی بازی می‌کنم. حضور در منچستریونایتد کار آسانی نیست چرا که باید با بازیکنانی رقابت کنید که همه از بالاترین استانداردهای جهانی برخوردار هستند.

هررا در ادامه گفت: همیشه بازی‌های منچستر را دنبال کردم و از بازی پل اسکولز لذت می‌بردم. او یک ها‌فبک بسیار کامل بود و واقعا زیبا و چشم‌نواز بازی می‌کرد. خیلی دوست دارم بتوانم جای خالی او را در منچستر پر کنم و به بازیکنی مثل او تبدیل شوم. وقتی به منچستر پیوستم با اسکولز صحبت کردم. او نکات خیلی خوبی به من آموزش داد و توصیه‌های خوبی برای پیشرفت در تیم در اختیار من قرار داد.

هررا ادامه داد: از شرایطی که در این فصل داریم، راضی نیستم. در خیلی از بازی‌ها خوب ظاهر می شویم ولی نمی‌توانیم سه امتیاز را کسب کنیم. برای ما خیلی مهم است که بتوانیم سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کنیم. ما در حال حاضر در رده سوم قرار داریم، ولی این رتبه گول‌زننده است. فاصله بین تیم ما و تیم ششم جدول زیاد نیست و تیم‌های زیادی هستند که مدعی کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا هستند. پس از شکستی که برابر سوانزی متحمل شدیم، کارمان سخت شد، ولی نباید ناامید شویم. این هفته‌ بازی سختی در خانه برابر ساندرلند داریم. آنها برای ماندن در لیگ برتر تلاش می‌کنند و تیمی دفاعی هستند. باید بتوانیم سه امتیاز این دیدار خانگی را کسب کنیم.

منچستریونایتد در هفته‌ بیست و هفتم لیگ برتر شنبه در خانه پذیرای ساندرلند خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج