adexo3
۱۸۲۶۸۳
۱۳ نظر
۵۰۰۶
۱۳ نظر
۵۰۰۶
پ

زمان پرداخت معوقات معلمان

وزیر آموزش و پرورش گفت: درصدد هستیم بخش عمده ای از معوقات معلمان تا قبل از پایان سال ۹۳ پرداخت شود.

خبرگزاری ایرنا: وزیر آموزش و پرورش گفت: درصدد هستیم بخش عمده ای از معوقات معلمان تا قبل از پایان سال ۹۳ پرداخت شود.

علی اصغر فانی افزود: بر اساس وعده و قولی که سازمان مدیریت و برنامه ریزی برای پرداخت بودجه به آموزش و پرورش داده این وزارتخانه هم به معلمان اعلام کرده که معوقات آنان را پرداخت خواهد کرد.

وی بدون اشاره به رقم مطالبات معلمان گفت: بخشی از بدهی های معلمان پرداخت شده و بخشی دیگر در حال فراهم شدن است که به محض دریافت به معلمان پرداخت خواهد شد.

وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به سوال خبرنگار ایرنا درباره تذکر ۵ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به وی در خصوص عدم پرداخت معوقات معلمان گفت: ما اعتقاد داریم که مشکل کسری بودجه از مشکلات همیشه در آموزش و پرورش بوده و باید برای آن فکر اساسی کرد.

فانی اظهار داشت: نمایندگان عزیزی که تذکر داده اند هم اکنون در حال تصویب بودجه ۹۴ آموزش و پرورش هستند پس طوری بودجه را تنظیم کنند که این وزارتخانه با کسری بودجه مواجه نشود.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد که تذکر وقتی معنا دارد که اعتبارات لازم در اختیار باشد در حالی که اکنون این امکانات نیست و از این رو در پرداخت ها شرمنده همکاران فرهنگی می شویم.

فانی خاطرنشان کرد که آموزش و پرورش اکنون از موجودی ها و اعتبارات سال ۹۳ استفاده می کند و با کسری شدید بودجه مواجه است.

وزیر آموزش و پرورش همچنین در پاسخ به این سوال که چه خبر خوشی برای معلمان و فرهنگیان در روزهای پایانی سال ۹۳ دارید گفت: خبر خوش من به معلمان این است که اگر قولی که به ما داده شد عملی شود سعی خواهیم کرد بخش عمده ای از مطالبات این قشر را تا قبل از پایان سال پرداخت کنیم.

وی در عین حال تصریح کرد که از روز نخست هم گفتم که بودجه آموزش و پرورش کم است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خبر خوش من به معلمان این است که اگر قولی که به ما داده شد عملی شود سعی خواهیم کرد بخش عمده ای از مطالبات این قشر را تا قبل از پایان سال پرداخت کنیم...
      من و این همه خوشبختی محاله ...!!! یعنی قصد دارن معوقه ما رو بدن ... راضی به زحمت نیستیم وزیز وزین !!!

    • نوری ا

      مشکل فانی 2چیز است اولا برنده نیست ثانیا سواد انچنانی برای این پست نداردالانم دست دست میکنه تا سال تمام بشه وبا وعده وعیدهای الکی معلمارو سر کار گذاشته بنده 5 ماه تمام اضافه کارمو نگرفته ام کجه چیزی پرداخت شده؟

    • لیللون

      معلمی که معوقه هم ندارد بمیرد دیگر . چرا دوباره تو اخبار مگه معوقه دادن اعلام کردن میخواد مگه قراره ضرری که با دیرکرد زدین جبران کنین ؟؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      اگه مجلس بودجه کم برا اموزش وپرورش درنظرگرفته پس وزیر وکمیسیون اموزش مجلس تاحالا خودشون رو به خواب زدن؟ دوما مجلس بی مهری کرده دولت وزیر محترم چرا تا حالا بفکر معلمها نبودن ولایحه رتبه بندی را تو این مدت نبردن مجلس ؟ سوما حالا که دارن تخصیر هاراگردن هم میندازن چه سودی برا بعضی ها دارد؟ منم 2 سال است معوقات واضافه تدرسهام مانده الان هم دم عید واقعا لنگ پولم

    • رنجبر

      دادن معوقاتی که حق ماست کجاش خبر خوشه.
      منت هم سرمون میزارن
      الان پنج ماهه اضافه کارمون رو ندادند.

      پاسخ ها

      • ک.ر

        چشم بسته غیب گفتن یعنی این:
        فانی خاطرنشان کرد که آموزش و پرورش اکنون از موجودی ها و اعتبارات سال 93 استفاده می کند و با کسری شدید بودجه مواجه است.
        اقای فانی مگه الان که اسفند 93 هست بناست از بودجه چه سالی حق معلم را بدهی.پس پول دارید فقط ابروی معلمها راببرید

    • بدون نام

      چه با افتخار می گی بخشی از معوقات در پایان سال مالی پرداخت می شود معوقات کارمندای بانکها وکلا شبکه بهداشت ودادگاهها ....... فکر کنم یک چهارم برداخت شده تو از وزرای انها چه کم داری؟

    • فانی

      حاجی بابایی کجایی که یادت بخیر

    • فرهنگی

      والله من شرمنده همکارانم ، من دخالتی نداشتم ( حرف دل نمایندگان مجلس برای سر کار گذاشتن فرهنگیان ) ببخشید این وزیر رو کی بهش رای اعتماد داد که الان هی میخوان برکنارش کنند !!!!!! بابا مام ذغال فروشیم دقت کنید !!!!!!!

    • بدون نام

      سلام اقااگه پول ندارید اموزش پرورش راببندید چرامعلم رابی ارزش ترین فردجامعه میدونید؟تمام ارگانها به کارمنداشون میرسن ولی اموزش پرورش هرچی وسایل که قراره بریزن دور مجانی میگیرن شب عیدقسطی میدن به فرهنگیان

    • محمد

      وزیر گفت که خبر خوش واسه فرهنگیان داره کلی ذوق کردم که به حقوقمون کلی اضافی میشه -بعد که گفت خبر خوش اینه که طلبهای فرهنگیانرو میدیم اونم قسمتیشو -هم خندم گرفت هم گریم گرفت

    • یک فرهنگی

      به قول اون همکار عزیز شما که بودجه ندارید آموزش وپرورش را جمع کنید .فقظ زورتان به فرهنگیان می رسه.بسیار باید تاسف خورد...

    • بدون نام

      باسودپول بیمه طلایی میخوان عقب افتادگی بدن ۵ماه عقب افتادگی روندادن میدونیدچندمیلیارمیشه نفری ۲۰۰هزارحساب کنید بعدسودشو حساب کنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج