۱۸۲۷۷۳
۵ نظر
۵۰۰۰
۵ نظر
۵۰۰۰
پ

کرار باش و توهین کن، استقلال باش و ...

کرار جاسم عادت کرده به بداخلاقی، به بدخُلقی و به بدرفتاری و چه بسا اگر جلوی بی‌احترامی‌های او گرفته نشود باز هم مثل «آب خوردن» علیه ایران حرف بزند و ما هم ساکت بنشینم و تماشایش کنیم.

خبرگزاری تسنیم: اسمش کرار جاسم است و شغلش علاوه بر فوتبالیست بودن، داد و بیداد کردن در فوتبال ایران. کلاً عصبی است مگر اینکه عکسش ثابت شود. او را به یاد می‌آوریم با فریادهایش بر سر داور، بر سر بازیکن خودی و البته بر سر فوتبال ایران.

کرار در چند سالی که در فوتبال ایران است به این رفتارها شهره است، می‌زند هر که را دلش می‌خواهد، می‌زند هر حرفی را که دلش می‌خواهد و انجام می‌دهد هر کاری را دوست دارد. در این بین ما هم نشسته‌ایم و نگاه می‌کنیم به رفتارهای یک بازیکن تندخو و عصبی. آنقدر نگاه می‌کنیم تا او به خودش اجازه می‌دهد تمام ارکان فوتبال ایران را زیر سؤال ببرد، نگاه می‌کنیم که «مسخره‌مان» بخواند و بعد بگوییم «مسخره» در فرهنگ عربی یعنی بی‌نظم. انگار نه انگار که کرار چند سال در ایران بوده و فرق «مسخره ایرانی» با «مسخره عربی» را می‌داند.

چشم‌مان را به روی واقعیت‌ها بسته‌ایم همانگونه که قبلا این کار را کرده بودیم. کرار پیش از این رفتار بدی انجام داده بود اما باشگاه استقلال حکم محرومیت او را نگه داشت و افشارزاده با بیان اینکه «مگر کرار قتل کرده است؟» او را از محرومیت نجات داد و جلوی این کار را گرفت. امروز همان بازیکنی که «قتل نکرده بود»، کل فوتبال ایران را زیر سؤال برده و به همه چیز و همه‌کس بد و بیراه گفته است. امروز کار به جایی رسیده که افشارزاده اظهار تاسف می‌کند از اینکه تمام قد پشت کرار ایستاده‌اند، پشت کسی ایستادند که حالا روبه‌روی‌شان قرار گرفته است.

حاشیه‌های کرار مربوط به دیروز و امروز نیست و برخورد نکردن با او هم مختص دیروز و امروز نیست. کرار در این‌ سال‌ها هر کاری خواسته کرده، در تراکتورسازی داور را زده و در استقلال علاوه بر دعوا با همبازیانش، رفتارهای بدی داشته و هر حرفی که خواسته زده است. جالب اینکه هیچ‌وقت هم برخوردی که شایسته او بوده انجام نشده و همواره با این بازیکن جنجالی مماشات شده است.

این بار اما کرار پا را فراتر گذاشته و به ارکان فوتبال ایران بی‌احترامی و توهین کرده و مسئولان باشگاه استقلال هم از برخورد با این بازیکن صحبت می‌کنند، اما تا چه اندازه می‌توان دلخوش به این حرف‌ها بود؟ آیا باشگاه استقلال همانند دفعات گذشته از کنار این موضوع به سادگی عبور می‌کند با این توجیه که «کرار مرتکب قتل نشده» یا اینکه شاهد برخوردی جدی با این بازیکن خواهیم بود؟

امروز سایت باشگاه استقلال در تطهیر بازیکن خودش برآمده و مصاحبه‌ای از کرار منتشر کرده تا همه چیز را توجیه کند؛ تا باشگاه را از زیر فشارهای اخیر نجات دهد، حالا اگر این موضوع به قیمت برخورد نکردن با کرار هم باشد، مهم نیست؛ مهم باشگاه استقلال که دیگر تحت فشار نباشد آن هم به واسطه رفتارهای اشتباه گذشته‌اش.

با این کار شاید خیلی نباید امیدی داشت برای برخورد باشگاه استقلال با کرار. شاید این بار هم مثل خیلی از اتفاقات، رسانه‌ها مقصر شناخته شوند، چون ظاهراً کرار خیلی اهل عصبانیت و اظهارنظرهای جنجالی نیست. با این همه هر چه هست اینکه باشگاه استقلال باید یک بار برای همیشه این «دندان پوسیده» را بکشد، اگر می‌خواهد دیگر با این مشکلات مواجه نشود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فرشید

      که چی مثلآ ؟ مگه تراکتور بود همچین سرو صدایی را انداختین ؟ همه اینا ترس از قدرت استقلاله که میخوان قهرمان نشه .... این کارا دیگه لوس شده دوستان رسانه ای . فدراسیون و رسانه ها دنبال برخورد جدی ان ؟ اوکی خوبه دیگه یه بازیکن هم تراز با کرار رو بدن استقلال هزینه نصف فصل رو هم بدن کرار رو هم بندازن بیرون تا همچی سر به سر ختم بخیر شه

      پاسخ ها

      • محسن

        چیه استقلالیه بازیکن سالار ترسیدی؟؟!!!

    • سعید

      چی به شماها میرسه این کرار باشه یا نباشه .شور هر موضوعو در میارید به خدا ول کنید تو هر موضوع حتما باید یه عده انقد افراط کنن که.... یا انقدر تفریط بشه که....

    • بدون نام

      واقعا جای تاسف داره این !! باسطح فرهنگ بسیار پایینتر از ایرانی ها توی فوتبال ما هر کاری دلش میخواد میکنه. خیلی زور داره وقتی میبینی بچه های خودی رو خیلی راحت با خشونت تمام تو زمین میزنه و یا فحش بهشون میده ... و هیچکس هم درست حسابی جلوش در نمیاد. خلق و خوی خشن و پرخاشگر اصولا از نژاد ایشون بر آمده هست! باید برشگردونن به همونجایی بهش تعلق داره. نگهداشتن و مدارا با همچین تیپ آدم هایی تو فوتبال ایران دقیقا ذلت پذیری هست.

    • امین

      مگه حرف بدی زده ! فدراسیون و فوتبال ایران اگه درست و حسابی بود که امثال کرار باید از تلویزیون فوتبال ایران رو می دیدند و حسرت به دلشون می موند وآرزو میکردن که در فوتبال ایران بازی کنند ! فوتبالی که با یه باخت حیا کن رها کن راه میندازه با یک برد همون مربی رو به عرش میبره !بازیکنی که با یک گل در خیال ما تبدیل به نیستلروی و فان پرسی و مسی میشه ! والقابی بهشون میدیم که حتی در خواب هم نمیبنن نتیجه اش بهتر از این نمیشه !!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج