۱۸۲۹۹۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

چند پیشنهاد موسیقایی برای آخر سال

آخرین ماه سال در حالی سپری می‌شود که ساز اهالی موسیقی در ژانرهای مختلف همچنان کوک است و سالن‌های موسیقی میزبان گروه‌هایی هستند که قرار است، در روزهای مختلف با مخاطبان‌شان دیدار کنند.

خبرگزاری ایسنا: آخرین ماه سال در حالی سپری می‌شود که ساز اهالی موسیقی در ژانرهای مختلف همچنان کوک است و سالن‌های موسیقی میزبان گروه‌هایی هستند که قرار است، در روزهای مختلف با مخاطبان‌شان دیدار کنند.

مازیار فلاحی امشب و فردا شب (۹ و ۱۰ اسفندماه) در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۲ به سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی خواهد رفت و قطعاتی از آلبوم «ماه هفتم» را به همراه قطعات خاطره‌انگیزش اجرا می‌کند.

سالن اریکه‌ ایرانیان، ۹ اسفندماه میزبان علاقه‌مندان موسیقی آذری است. قرار است، رحیم شهریاری در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ به اجرای قطعات شادی از موسیقی آذری بپردازد.

محمد علیزاده نیز ۱۱ اسفند در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی با هوادارانش دیدار خواهد کرد. این کنسرت در دو سانس ۱۸:۱۵ و ۲۱:۴۵ برگزار خواهد شد. محمد علیزاده آخرین اجرایش را در قالب جشنواره‌ی موسیقی فجر و در برج میلاد روی صحنه برد.

تالار بزرگ وزارت کشور، ۱۱ اسفندماه میزبان فرزاد فرزین و هوادارانش است. این کنسرت در یک سانس و در ساعت ۲۱:۳۰ برگزار خواهد شد.

این در حالی است که گروه موسیقی «دنگ‌شو» پس از اجرای موفق‌اش در جشنواره‌ی موسیقی فجر، ۱۰ و ۱۱ اسفندماه و در ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت به استقبال مخاطبانش خواهد رفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج