۱۸۳۳۳۳
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

نصب دوربین‌ های ثبت تخلف در خطوط BRT

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از نصب دوربین‌های ثبت تخلف در مبادی ورودی خطوط BRT خبر داد و گفت: در حال حاضر این موضوع در دستور کار قرار دارد و در برخی نقاط پایتخت مانند بزرگراه آزادی و رسالت اجرایی شده است.

خبرگزاری میزان: رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از نصب دوربین‌های ثبت تخلف در مبادی ورودی خطوط BRT خبر داد و گفت: در حال حاضر این موضوع در دستور کار قرار دارد و در برخی نقاط پایتخت مانند بزرگراه آزادی و رسالت اجرایی شده است.

سرهنگ تیمور حسینی درباره نصب دوربین‌های هوشمند اظهار کرد: بحث توسعه نظارت هوشمند در دستور کار مجموعه مدیریت شهری همچنین راهنمایی و رانندگی قرار دارد، در حقیقت این امر یک کار مقطعی نیست بلکه به مرور زمان در سطح تهران باید صورت گیرد.

وی در ادامه با بیان این مطلب که بخشی از توسعه در این زمینه مربوطه به سال۹۳ است که در حال حاضر در تلاشیم تا دوربین‌های ثبت تخلف خطوط BRTرا نصب کنیم، خاطرنشان کرد: این موضوع در دستور کار قرار دارد و در برخی نقاط پایتخت مانند بزرگراه آزادی و رسالت اجرایی شده است.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در خاتمه با بیان این مطالب که این موضوع در سال آینده با جدیت پیگیری خواهد تا شاهد نصب درتمامی خطوط BRT باشیم، تصریح کرد: نصب این دوربین‌ها موجب خواهد شد با رانندگان متخلفی که در این خطوط تردد می‌کنند، برخورد جدی تری شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج