۱۸۳۴۲۴
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

برندگان اسکار حالا چیکار می کنند؟

ایندی وایر در گزارشی به فیلم هایی پرداخته که قرار است از بازیگران اسکاری روی پرده سینما ببینیم...

برندگان اسکار حالا چیکار می کنند؟





روزنامه هفت صبح: حالا که اثرات اسکار و حرف و حدیث درباره برنده هایش در افق محو شده، می توانیم از این صحبت کنیم که برنده ها قرار است چه کاری انجام بدهند و دوباره می شود آنها را در اوج دید یا نه.

جولین مور

برنده اسکار برای فیلم «هنوز آلیس» برای بازی در نقش استاد زبان دانی که مراحل اول بیماری آلزایمر را سپری می کند همه جوایز را جارو کرد و حالا مشغول کار در فیلم درام بیوگرافیک پیتر سولت به نام «ملک موروثی» است. سولت را برای کارگردانی فیلم «پرورش ویکتور وارگاس» (محصول 2002) می شناسیم که نامزد چندین جایزه در جشنواره اسپریت شده بود.

برندگان اسکار حالا چیکار می کنند؟

مور نقش یک شخصیت واقعی را بازی می کند. لورل هستر، کارآگاه پلیس نیوجرسی بود که سال ۲۰۰۶ از دنیا رفت. او و نامزدش که مکانیک بود قبل از مرگ تمام تلاش شان را برای گرفتن مستمر بیمه بیماری انجام دادند. بازیگر نقش مقابلش هم استیو کارل، نازمد اسکار امسال برای «فاکس کچر» است.

روی کاغذ نقش اسکاری به نظر می رسد هم بر مبنای زندگی یک آدم واقعی است و هم بیماری دارد. مجموعه چیزهایی که داوران آکادمی شیفته اش هستند. در فیلم «بازی گرسنگان؛ زاغ مقلد قسمت دوم» هم در نقش رییس جمهور آلما کوین بازی کرده، در برنامه اش بازی در فیلم «نقشه مگی» اقتباسی از رمان کمدی رمانتیک ریکا میلر هم قرار دارد. اینان هاوک، نامزد نقش مکمل امسال و گرتا گرویگ و کلایو اوئن همبازی هایش هستند.

ادی ردمین

همین حالا می توانید این بازیگر اسکاری را در فیلم علمی - تخیلی واچوفسکی ها، «صعود ژوپیتر» ببینید. اما در حال حاضر مشغول بازی در نقشی است که انگار برای اسکار نوشته شده: «دختر دانمارکی» تام هوپر اقتباسی از زندگی واقعی اینار وگنر، هنرمند پیشگام دانمارکی و همسرش، گرداست که سال ۲۰۱۶ پخش خواهد شد.

برندگان اسکار حالا چیکار می کنند؟

او در سال ۱۹۳۰ تغییر جنسیت داد و نامش به لیلی الب تغییر کرد. با فیلمی که نام تام هوپر، کارگردن اسکاری «سخنرانی پادشاه» را یدک می کشد و حضور بازیگران بین المللی دانمارکی و آمریکایی این می تواند فیلم بعدی باشد که برای ردمین، بازیگر نقش استفان هاوکینگ در «تئوری همه چیز»، جایزه های زیادی به دنبال خواهد آورد.

پاتریشیا آرکت

بازیگری که اسکارش از خیلی قبل تر برای فیلم «پسربچگی» پیش بینی می شد از فرصتش برای سخنرانی استفاده کرد تا درخواست حقوق برابر در محیط کاری هالیوود را برای زنان و مردان مطرح کند. اگرچه بعد از آن سروصدای بقیه شاکیان این ماجرا هم بلند شد اما خود آرکت بی سروصدا سر کارش در موسسه خجیریه محیط زیست برگشته است.

برندگان اسکار حالا چیکار می کنند؟

با توجه به اسکاری که گرفته دیگر نیازی نیست به تلویزیون برگردد و قراردادش را با شبکه CBS برای سریای «سی اس آی: سایبر» تمدید کند؛ سریالی که فعلا در حال فغیلمبرداری است و درباره مبارزه با جرایم اینترنتی.

البته این مدیومی است که آرکت در آن سابقه درخشانی دارد: نامزد سه جایزه ایمی و برنده بهترین بازیگر زن سریال درام در سال ۲۰۰۵، آرکت قرار است در اولین تجربه کارگردانی لیزا زین به نام «زنی در قطار» در نقش زنی انتقام جو که شوهرش به او خیانت کرده بازی کند.

جی کی سیمونز

او بازیگری است که سابقه طولانی هم در تلویزیون و هم سینما دارد. او اولین اسکارش را برای بازی در فیلم «ویپلش» در بخش بهترین مرد مکمل به خانه برد و حالا به نظر می رسد پیشنهادهای زیادی روی میزش قرار گرفته است.

برندگان اسکار حالا چیکار می کنند؟

او همین حالا مشغول بازی در «ترمیناتور» به کارگردانی آلن تیلور است و در درام خانوادگی «دنیاهای جدا از هم» حضور دارد که یک کار بین المللی است با کارگردان یونانی، کریستوفوروس پاپاکالیاتیس، با هنری فیلیپس و سارا سیلورمن، استندآپ کمدی «هنوز دلقک را سوراخ می کنند» را فیلمبرداری می کند و در انیمیشن فانتزی «Rock Dog» هم صداپیبشه است. به اینها فیلم گاوین اوکانر به نام «حسابدار» را هم اضافه کنید.

سیمونز قرار است در فیلم «کونگ؛ جزیره جمجمه» ساخته جوردن ویت رابرتز هم حضور پیدا کند؛ کارگردان مستقلی که حالا فیلم های استودیویی می سازد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج