۱۸۳۶۵۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

پرسپــولیس‌ مارکوپولوی فوتبال ایران

بدترین قرعه ممکن در اسفندماه برای پرسپولیس رقم خورد، قرعه‌ای که باعث می‌شود این تیم و بازیکنانش در آخرین ماه سال ۹۳ مدام در سفر باشند و بازی‌های مهم و تأثیرگذاری هم انجام دهند.

خبر ورزشی: بدترین قرعه ممکن در اسفندماه برای پرسپولیس رقم خورد، قرعه‌ای که باعث می‌شود این تیم و بازیکنانش در آخرین ماه سال ۹۳ مدام در سفر باشند و بازی‌های مهم و تأثیرگذاری هم انجام دهند.

اين شرايط نيز يكي ديگر از بدشانسي‌هاي مفرط حميد درخشان است. سرمربي پرسپوليس تازه داشت با تيمش، فوتبال رواني را در ورزشگاه آزادي به نمايش مي‌گذاشت كه قرعه بدشانسي به نامش افتاد تا مثل ماركوپولو، به اجبار از اين شهر به آن شهر نقل مكان كند. سرخپوشان پايتخت ساعت ۲۲ ديشب (يك‌شنبه) با يك پرواز چارتر به سمت تاشكند ازبكستان حركت كردند تا روز سه‌شنبه و در دومين روز از مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا، مقابل بنيادكار ازبكستان به ميدان بروند.

روز چهارشنبه، كاروان پرسپوليس از تاشكند به تهران مي‌رسد و بازيكنان بايد خود را آماده شروع دوباره ليگ ‌برتر كنند. اولين بازي، يك تقابل حساس و يك مبارزه سنگين است. تراكتورسازي در تبريز و ورزشگاه يادگار امام منتظر پرسپوليسي‌ها مي‌ماند تا شاگردان حميد درخشان نفسگير‌ترين سفر خود را پشت‌سر بگذارند. بازي با تراكتور كه تمام شد، پرسپوليسي‌ها به تهران برمي‌گردند تا خود را آماده سفر طولاني‌مدت ديگري كنند‌؛ سفر به اهواز.

سرخپوشان بايد به محض رسيدن به اهواز، اتوبوس كرايه كرده و حدود دو ساعت در راه باشند تا به شهر مسجدسليمان برسند و بعد از تقابل با نفت مسجدسليمان، دوباره به تهران برمي‌گردند. آنها اين بار آماده سفر به عربستان مي‌شوند. ديدار با النصر عربستان، انتظار سرخپوشان را در تاريخ ۲۶ اسفند ماه مي‌كشد، ديداري كه نتيجه‌‌اش شايد به طور كامل سرنوشت پرسپوليس در اين فصل از ليگ قهرمانان را روشن كند. اين ليست بازي‌هاي پرسپوليس تا پايان سال ۹۳ است.

در اين شرايط، انتظار مي‌رود محمدحسين نژادفلاح صداي اعتراض خود را بلند كرده و به لابي براي ايجاد تغيير در برنامه پرسپوليسي‌ها مشغول شود. نژادفلاح تا به حال هيچ واكنشي نسبت به قرعه پرسپوليس نداشته و اين در حالي است كه در سال‌هاي قبل، با يك نامه‌نگاري ساده، سازمان ليگ دست به تغيير برنامه نيز زده است!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج