اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۸۳۸۲۴
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

«Galaxy S۶» پرچم دار جدید سامسونگ!

سامسونگ در نهایت در نمایشگاه MWC در بارسلونای اسپانیا، از پرچم دار خود که بسیاری انتظار آن را میکشند، رونمایی کرد.

تابناک: سامسونگ در نهایت در نمایشگاه MWC در بارسلونای اسپانیا، از پرچم دار خود که بسیاری انتظار آن را میکشند، رونمایی کرد و هرچند سال گذشته در ای نمایشگاه با چند مدل هوشمند جدید این شرکت کره ای توانسته بود توجهات را به خود جلب کند، اما در مراسم امسال تنها به Galaxy S۶ و S۶ Edge نیاز داشت تا در مرکر توجهات قرار گیرد.

پس از شایعات فراوانی که طی روزهای گذشته در سطح نت منتشر شده بود، شب گذشته نهایتا سامسونگ رسما رونمایی کوتاهی از پرچم دار خود در نمایشگاه MWC بارسلونا داشت. این گوشی هوشمند در دو نسخه معمولی و Edge رونمایی شد:

این دو هوشمند از قاب فلزی در لبه و پشت خود به همراه یک صفحه نمایش AMOLED ۵ اینچ با وضوح ۲۵۶۰ در ۱۱۴۰ پیکسل برخوردار هستند. سامسونگ ادعا میکند که یکی از با کیفیت ترین صفحه نمایش های موجود دنیا را در این دو هوشمند عرضه کرده است و همچنین گفته این صفحه نمایش ۲۰ درصد براق تر از صفحه نمایش S۵ است:

«Galaxy S6» پرچم دار جدید سامسونگ!

هر دو نسخه کاملا شبیه به هم هستند مگر در یک مورد که تفاوت اصلی آنها است. نسخه Galaxy S۶ Edge در دو لبه خمیدگی دارد.

این خمیدگی در Galaxy Note Edge نیز وجود داشت اما در یک طرف و اکنون در S۶ Edge با دو لبه خمیده و بدون کاربرد های آن در Note Edge روبرو هستیم. Note Edge در لبه خمیده خود ادامه صفحه نمایش را با یک نوار ابزار تکمیل کرده بود که متاسفانه این قابلیت در لبه های خمیده S۶ Edge دیده نمیشود.

آنچه اکنون در لبه های این هوشمند میبینید از جمله، برخی اعلان ها، ساعت شب و دسترسی سریع تماس برای برخی مخاطبان است:

«Galaxy S6» پرچم دار جدید سامسونگ!

صرف نظر این تفاوت، هر دو هوشمند از یک دوربین ۱۶ مگاپیکسل در پشت، دوربین ۵ مگاپیکسل در جلو، قابلیت شارژ وایرلس و آخرین نسخه اندروید یعنی Lollipop، برخوردار هستند.

باتری قابل تعویض نیست و هیچ جایی برای حافظه جانبی SD وجود ندارد. هر دو این گوشی ها در سه مدل با حافظه های داخلی ۳۲، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت ارائه میشوند. این دو گوشی از ماه آوریل روانه بازار خواهند شد:

«Galaxy S6» پرچم دار جدید سامسونگ!

یکی دیگر از مشخصات این دو هوشمند استفاده از سنسور تشخیص اثر انگشت است که اکنون منجر شده تا برای باز کردن قفل صفحه نمایش به جای کشیدن انگشت به سمت پایین تنها انگشت شصت خود را بر روی این سنسور قرار دهید.

بهای این دو هوشمند هنوز به شکل رسمی تعیین نشده است اما برخی بهای آن را به این ترتیب اعلام کرده اند:

۳۲GB Galaxy S۶ - €۶۹۹

۶۴GB Galaxy S۶ - €۷۹۹

۱۲۸GB Galaxy S۶ - €۸۹۹

۳۲GB Galaxy S۶ edge - €۸۴۹

۶۴GB Galaxy S۶ edge - €۹۴۹

۱۲۸GB Galaxy S۶ edge - €۱,۰۴۹

البته این ارقام تا اندازه زیادی غیر واقعی به نظر میرسد و در حالی که آیفون ۶ با بهایی در حدود ۶۰۰ دلار در بازار به فروش میرود نباید انتظار داشت پایین ترین بهای هوشمند جدید سامسونگ ۷۰۰ یورو باشد. برخی دیگر از بهایی در حدود ۴۰۰ دلار، با توجه به بهای فعلی آیفون خبر داده اند اما در نهایت هنوز بهای رسمی این دو نسخه هوشمند اعلام نشده.

نیویورک تایمز در مطلبی اشاره کرده است که این دو هوشمند از سامسونگ تا حد زیادی به آیفون شباهت دارند و به خصوص نسخه Edge طراحی زیبای آیفون را به عاریت گرفته است. اما این نشریه همچنین تایید میکند که این شرکت کره ای خلاقیت های خاص خود را نیز در این گوشی ها به کار گرفته است.

سامسونگ اخیرا تحت فشار زیادی برای نگه داشتن مشتریان خود در بازار رقابتی و حساس گوشی های هوشمند بوده است. این در حالی است که نسخه S۵ نتوانست مشتریان بیشتری را نسبت به S۴ جذب کند. اما اکنون گویا این شرکت با دو نسخه پرچم دار جدید خود در یک مسیر جدید حرکت کرده اس ت که جذابیت و کارایی را همزمان داشته باشد و متفاوت نشان دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج