۱۸۴۱۵۰
۳ نظر
۵۰۰۸
۳ نظر
۵۰۰۸
پ

فرزاد حسنی: از قول من یک تیتر زشت زدند!

در پی فضاسازی های رسانه ای علیه فرزاد حسنی از جشنواره فیلم فجر به بعد، این مجری دوباره یک تیتر دیگر علیه خود را تکذیب کرد.

خبرگزاری فارس: در پی فضاسازی های رسانه ای علیه فرزاد حسنی از جشنواره فیلم فجر به بعد، این مجری دوباره یک تیتر دیگر علیه خود را تکذیب کرد.

اجرای رادیویی فرزاد حسنی در اختتامیه جشنواره فیلم فجر با بازتاب های زیادی همراه بود و برخی رسانه ها اعلام کردند که آنچه او درباره اجرای مهران مدیری گفته خلاف از اخلاق حرفه ای بوده است. مطالبی که در آن مقطع زمانی فرزاد حسنی را با واکنش روبر کرد.

پس از آن ماجرا صبح امروز دوشنبه ۱۱ اسفندماه ۱۳۹۳، یک روزنامه ورزشی با انتشار عکسی از فرزاد حسنی روی جلد خود و نوشتن تیتر «فرزاد حسنی: فردوسی پور شانس آورد من ورزشی نیستم!»، سروصدای زیادی میان مخاطبان و کاربران اینترنتی به وجود آورد که چگونه شده فرزاد حسنی، درباره عادل فردوسی پور اظهارنظر کرده و حتی خط و نشان هم کشیده است.

در همین رابطه فرزاد حسنی توضیحاتی را به این شرح اعلام کرد: در حاشیه یک مراسم ورزشی، خانم خبرنگاری با اصرار زیاد به منظور مصاحبه از من خواست گفتگوی ورزشی انجام دهیم، من به ایشان عرض کردم بنده ورزشی نیستم، بنابراین نمی توانم مصاحبه ورزشی انجام دهم! اصولا هم در حیطه ورزش حرفی برای گفتن ندارم.

ایشان دوباره از من پرسید »دوست ورزشی دارید یا نه؟» که بنده گفتم بله دارم، ولی بهشان موکدا تاکید کردم از قول من چیزی را چاپ نکنید! ولی متاسفانه امروز در روزنامه شان این کذب محض را منتشر کردند و در کمال بی اخلاقی، یک تیتر زشت و غیراخلاقی هم برای گزارش شان انتخاب کردند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آدم هایی که با تیتر درشت میگن ما دانای کل و خیلی خوبیم رو مغزن رادیو فجر که خیلی چیپ و بد بود

    • بدون نام

      اصلا مجری خوبی نیست خیلی حرف میزنه

    • بدون نام

      انتقاد باید بدون رودربایستی و رک و حتی تند باشه . ایرانی جماعت اما به مرید و مرشدبازی و بت سازی عادت دارند . به همین دلیله همیشه در جا می زنند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج