۱۸۴۱۷۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

قلعه‌نویی: توزی به خاطر مشکلات مالی رفت!

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: رودریگو توزی در تراکتورسازی با من بود و با وضعیت خوب به استقلال آمد اما به خاطر مشکلات مالی از ایران گذاشت و رفت.

خبرگزاری تسنیم: امیر قلعه‌نویی پس از پایان تمرین امروز (سه‌شنبه) تیم فوتبال استقلال در مورد شرایط آبی‌پوشان پیش از بازی روز جمعه با نفت مسجد سلیمان گفت: این خوب نیست که ما هر دو هفته یک بار بازی می‌کنیم. آن زمان که بازی‌ها پشت سر هم بود شرایط آرمانی داشتیم اما الان هر دو هفته یک بار بازی می‌کنیم کار سخت‌تر است و خیلی دشوار می‌شود تیم را در شرایط مسابقه حفظ کرد.

وی ادامه داد: به خاطر اینکه بتوانیم برای بازی با نفت مسجد سلیمان شرایط خوبی داشته باشیم دیداری دوستانه در اراک برگزار کردیم. در مجموع بازی سختی با نفت داریم، چون این تیم سرمربی جوان و باهوشی دارد و بسیار تاکتیکی بازی می‌کند. امیدواریم که در ورزشگاه آزادی و با شرایطی خوب بتوانیم سه امتیاز را کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه گفته می‌شود به خاطر شکایت رودریگو توزی ممکن است از این تیم امتیاز کسر شود، اظهار داشت: این هم از همان مسائلی است که برخی از آقایان می‌گفتند من تیم آرمانی داشتم. همین رودریگو توزی در تراکتورسازی با من بود و با وضعیت خوب به استقلال آمد اما به خاطر مشکلات مالی از ایران گذاشت و رفت. این هم از مشکلاتی است که به قول آقایان بهترین تیم تاریخ استقلال داشته است. ما بازیکن را‌ آوردیم اما به خاطر نبود پول از تیم رفت. خوشحالم که با مطرح شدن اینگونه موارد دروغ بعضی‌ها در مشخص شد.

قلعه‌نویی با تأکید بر اینکه پرونده شکایت توزی برای باشگاه استقلال دردسرساز نخواهد شد، تصریح کرد: افشارزاده این قضیه را پیگیری کرده و دنبال دلیل آن است تا انشاءالله کار به کسر امتیاز نکشد. از یکی از مصاحبه‌های آقایان دروغش درآمد که مدعی شد قضیه توزی را مسئولان فعلی پیگیری نکرد‌ه‌اند، بلکه این مسئله به زمان خودشان بر می‌گردد و در حال حاضر افشارزاده پیگیر این جریان است تا باشگاه استقلال جریمه نشود.

وی درباره آخرین وضعیت حنیف عمران‌زاده که در تمرین روز گذشته استقلال دچار مصدومیت شده است گفت: هنوز در تمرین امروز حنیف را ندیده‌ام. اگر نیامده باشد قطعاً برای فیزیوتراپی به کلینیک رفته است. فکر نمی‌کنم مصدومیت او جدی باشد و انشاءالله برای بازی با نفت مسجد سلیمان خواهد رسید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج