۱۸۴۲۰۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

نژادفلاح: از درخشان ممنونم

قائم مقام باشگاه پرسپولیس گفت: پیروزی در تاشکند کار بزرگی بود که بازیکنان با اخلاق و توانمند ما انجام دادند و دل هواداران را شاد کردند.

سایت رسمی پرسپولیس: محمد حسین نژادفلاح پس از برتری یک بر صفر پرسپولیس برابر بنیادکار گفت: بازی سختی بود و بازیکنان پرسپولیس در میان تماشاگران پرتعداد بنیادکار و جو سنگینی که بوجود آورده بودند واقعا جانانه دویدند و جنگیدند و جا دارد ضمن خسته نباشید به آنها تبریک بگوییم.

وی افزود: امیدوارم بتوانیم از خجالت بازیکنان در بیاییم و وظایف و تعهداتی که باشگاه در قبال آنها دارد را برآورده کرده و حمایت خوبی از آنها داشته باشیم.

نژادفلاح تصریح کرد: کادر فنی اعتماد به نفس و آرامش خاصی در این سفر داشت و این اعتماد و آرامش به تیم منتقل شد. تیم ما واقعا به فرم خوبی دست پیدا کرده و از درخشان و همکارانشان ممنونیم که توانسته‌اند پرسپولیس را به این شرایط برسانند و ۶ امتیاز در دو بازی سخت و دشوار در مقابل تیم‌هایی قدرتمند کسب کنند.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس گفت: بنیادکار باشگاه با امکانات، مجهز، دارای استادیوم اختصاصی و امکانات ویژه و بازیکنانی ملی پوش و طراز اول است و توانسته در ریاض مقابل النصر مساوی بگیرد و تیم قدرتمند الجزیره امارات را ببرد. پیروزی در تاشکند کار بزرگی بود که بازیکنان با اخلاق و توانمند ما انجام دادند و دل هواداران را شاد کردند.

نژادفلاح یادآور شد: این دو برد آرامش را به پرسپولیس بازگرداند و بسیار خوشحالم که هواداران پرسپولیس سربلند و شاد هستند. امیدوارم برای اینکه پرسپولیس نماینده ایران است همکاری‌های لازم صورت پذیرد تا به واسطه سفر به تاشکند، تبریز، مسجد سلیمان و عربستان با خستگی مفرط عازم ریاض نشویم و بازی نفت مسجد سلیمان به زمان دیگری موکول شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج