۱۸۴۴۱۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

خرمگاه: نتیجه بدی مقابل العین نگرفتیم

مربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: در کل نتیجه تساوی مقابل العین امارات در لیگ قهرمانان آسیا نتیجه بدی نبود.

خبرگزاری فارس: محمد خرمگاه در رابطه با تساوی یک بر یک نفت تهران مقابل العین امارات گفت: دیروز بازی بسیار خوبی انجام دادیم و می‌توانستیم برنده مسابقه شویم متأسفانه شرایط بازی به نحوی پیش رفت که دیدار ما با نتیجه تساوی به پایان رسید. پنالتی که به ضرر ما به سود العین گرفته شد درست نبود و اگر واقع‌بینانه نگاه کنیم داور نباید چنین خطایی را اعلام می‌کرد. به هر حال العین بازیکنان بسیار خوبی از لحاظ فنی و فرهنگی دارد و در کل از نتیجه‌ای که به دست آمد ناراضی نیستیم.

وی در رابطه با اینکه آساموا ژیان با حرفه‌گری هر چه تمام اعلام پنالتی کرد گفت: به هر حال فرق بازیکنی که قیمتش ۷.۵ میلیون یورو است اینجا مشخص می‌شود او در این صحنه خیلی حرفه‌ای کار کرد.

مربی نفت تهران در رابطه با اینکه آیا در اهدافی که قبل از شروع مسابقات داشتند به صعود به مرحله بعدی فکر می‌کردند خاطرنشان کرد: بر اساس قابلیت‌های فنی بازیکنان شرایط صعود به مرحله بعد را در تیم خود می‌بینیم البته ما در سه جام مختلف درگیریم و کارمان بسیار سخت و فشرده است در حال حاضر امتیازات در گروه ما خیلی زیاد نیست و با یک برد می‌توان شرایط را بهتر کرد.

خرمگاه در رابطه با اینکه آیا باشگاه نفت تهران قصد دارد نسبت به عملکرد روز گذشته داور اعتراض کند عنوان کرد: در این مورد اطلاعی ندارم.

وی در رابطه با موافقت باشگاه نفت تهران به انجام بازی بدون حضور ملی‌پوشان امید عنوان کرد: فکر می‌کنم ما سه بازیکن در تیم امید داریم اما با توجه به اینکه بازی‌های ما خیلی فشرده و پشت‌سر هم برگزار می‌شود یک مقدار دست ما بسته است ما مطیع سازمان لیگ و تصمیم مسئولان هستیم و قرار است این بار بدون حضور بازیکنان ما بازی کنیم.

خرمگاه در پاسخ به این سؤال که سال قبل وقتی در کادر فنی ملی زیر ۲۲ سال بود باشگاه‌ها بازیکنان خود را از تیم ملی امید گرفتند و حالا به عنوان کادر فنی نفت تهران می‌خواهند با تیم ملی امید همکاری کنند اظهار داشت: به هر حال ما رنج کشیده هستیم به همین خاطر می‌خواهیم همکاری لازم را انجام دهیم و می‌دانیم مسئولان فنی تیم ملی امید اکنون چه شرایطی دارند و می‌خواهیم همکاری لازم را انجام دهیم.

وی در رابطه با انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان محبوب‌ترین بازیکن استقلال در دو دهه اخیر گفت: نظر خاصی در این ارتباط نداریم این انتخاب نظر مردم و حرف دل آنها بود و به آن احترام می‌گذاریم. علیرضا منصوریان و همه پیشکسوتانی که در استقلال بازی کردند برای اینکه زحمت کشیدند و محبوب مردم هستند. امیدوارم همه کسانی که در استقلال بازی می‌کنند بتوانند دل مردم را به دست بیاورند و محبوب باشند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج