۱۸۴۵۲۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

آخرین وضعیت سه مصدوم بزرگ رئال مادرید

لوکا مودريچ، سرخيو راموس و خامس رودريگز، سه مصدوم و غايب بزرگ رئال مادريد در هفته ها و ماه هاي اخير به حساب مي آيند.

ورزش سه: رئال مادرید در فصل جاری از حیث مصدومیت بازیکنان سرشناسش، با بدشانسی های زیادی روبرو شده است. کارلو آنچلوتی از ۱۴ نوامبر ۲۰۱۴، لوکا مودریچ کروات را به دلیل مصدومیت در بازی کرواسی-ایتالیا از دست داد و با وجود اینکه دو هفته از حضور این بازیکن در تمرینات گروهی رئال سپری می شود اما او به بازی بعدی رئال در لالیگا مقابل بیلبائو نیز نخواهد رسید.

طبق اعلام این مربی ایتالیایی، مودریچ از بازی برگشت مقابل شالکه برای دقایقی به میدان خواهد رفت و سپس در بازی مقابل لوانته احتمالا از ابتدا در ترکیب ثابت رئال حضور خواهد داشت تا برای مسابقه حساس ۲۲ مارس مقابل بارسلونا به مرز آمادگی مطلوب برسد.

دومین مصدوم شاخص رئال، سرخیو راموس است که در بازی رئال مادرید مقابل سویا، از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت شد. طبق اعلام نظر پزشکان، راموس نه به بازی بیلبائو و نه به بازی شالکه و لوانته نخواهد رسید. هدف رئالی ها آماده کردن راموس برای بازی ال کلاسیکو است؛ با این حال هنوز هیچ تضمینی برای رسیدن راموس به این بازی حساس وجود ندارد.

سومین مصدوم رئال، خامس رودیگز کلمبیایی است که او هم مثل راموس در بازی مقابل سویا(۴ فوریه) از ناحیه استخوان کف پا مصدوم شد و طبق اعلام نظر تیم پزشکی رئال، تا ۱۵ آوریل قادر به حضور در میادین نخواهد بود.

خامس بی شک تا پیش از برگزاری دور یک چهارم لیگ قهرمانان نمی تواند برای رئال بازی کند اما تمرینات سخت و فشرده این بازیکن چنانچه در تصاویر زیر پیداست، ممکن است باعث شود تا او کمی زودتر از زمان در نظر گرفته شده آماده حضور در میادین شود.

دیگر بازیکن مصدوم هفته های اخیر رئال، سامی خدیرا بود که روز گذشته به تمرینات بازگشت. کوئنترائو نیز مصدومیت جزئی خود را پشت سر گذاشته و مشکلی برای بازی ندارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج