۱۸۴۶۱۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

عابدینی: نژادفلاح این کاره نیست

مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس گفت:امیدوارم وزارت ورزش قراردادی نبندند که باعث مشکل برای خریدار بعدی شود ونشود فسخش کرد.

کاپ: مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس گفت: امیدوارم وزارت ورزش قراردادی نبندند که باعث مشکل برای خریدار بعدی شود ونشود فسخش کرد.

امیر عابدینی درباره اظهارات حسین هدایتی در صحفه اینستاگرامش اظهار داشت:من کمی به عقب برمی گردم. وقتی تیم برای بازی پدیده قصد داشت به مشهد برود؛وزیر ورزش حسین هدایتی و علی پروین را صدا زد.او گفت که دستمان به دامن تان و بروید به تیم کمک کنید.هدایتی و پروین به فرودگاه رفتند.هدایتی شارژ مالی کرد،پروین هم کلی با درخشان صحبت کرد و تیم از نظر روحی در بهترین شرایط قرار گرفت.فردای آن روز هم سه نفری جلسه گذاشتیم.ثمره کار حمید درخشان به بار نشست اما این تیم یک تقویت روحی نیاز داشت.

وی ادامه داد:قدم بعدی این بود که همه پیشکسوتان پرسپولیس در روز بازی لخویا در ورزشگاه حضور پیدا کردند.از طرف دیگر حسین هدایتی تزریق مالی کرد،پروین هم حمایت معنوی داشت و من هم حمایت می کردم چون تصمیم سه جانبه بود.در آن مقطع در جامعه پرسپولیس وفاق به وجود آمد.این روند در سفر اخیر به ازبکستان هم انجام شد.بچه ها رفتند و یک بازی دلچسب انجام دادند و پهلوانانه کار کردند.

عابدینی افزود:امیدوارم کسانی که در جامعه فوتبال نقشی نداشتند و به برکت شرایط موجود نقش پیدا کردند این وفاق را بر هم نزنند.هدایتی به پرسپولیس کمک می کند.همین امشب با او جلسه داشتیم و می گفت اگر کمک نکنیم تیم لطمه بخورد چه اتفاقی می افتد.ما مصمم به کمک هستیم.هدایتی به رغم مطلبی که در اینستاگرام خود قرار داده است باز هم به پرسپولیس کمک می کند.پروین هم کمک می کند.من هم نوکری پرسپولیس را می کنم.چه از ما خوششان بیاید و چه نیاید.برخی اگر از آدم خوششان بیاید آدم باید نگران شود.

وی درباره شایعه حضور بهروز منتقمی در پرسپولیس گفت:ایرادی ندارد.آقایان این روزها در حال عقد قرارداد برای اسپانسر فصل آینده هستند در حالیکه روز نوزدهم باید مزایده برگزار شود.این باعث توهم است که مبادا کسی قرار نیست پرسپولیس را بخرد و آقایان اطمینان دارند خریداری نیست.

عابدینی افزود:خادم که می گفت می خواهیم استقلال و پرسپولیس را واگذار کنیم اما نمی گذارند یک دفعه در تلویزیون ظاهر می شود و می گوید که قیمت تعیین شده نگران است.نکند وزارت ورزش نمی خواهد این واگذاری صورت بگیرد؟اگر ما می گفتیم که قیمت گذاری گران است یک چیز، حالا چرا معاون وزیر این بحث را مطرح می کند؟امیدوارم آقایان اذیبت نکنند و سنگ نیاندازند.چرا دل هدایتی را می لرزانید که او می گوید دیگر کمک نمی کند.بعد ما پیش او برویم و نازش را بکشیم که بیا کمک کن.پروین در به در بزند که ببیند چطور به تیم می تواند روحیه دهد.همین امروز با دایی صحبت کردم و او گفت همه باید از تیم حمایت کنند.

وی خاطرنشان کرد:من به وزارت ورزش اطمینان می دهم هدایتی الان قصد ندارد به هیات مدیره بیاید.هیات مدیره الان کاره ای نیست.امیدوارم وزارت ورزش قراردادی نبندند کهباعث مشکل برای خریدار بعدی شود ونشود فسخش کرد.در ثانی حرف هایی نزنیم که ۴ تا آدمی که می خواهد کمک کنند خودشان را کنار بکشند.

عابدینی درباره وضعیت محمد حسین نژادفلاح و آینده حضور او در پرسپولیس گفت:نژادفلاح این کاره نیست.خدا خیرش بدهد در این دوران سخت آمده به پرسپولیس کمک کند.تا لحظه واگذاری باید بگذاریم کارش را انجام دهد اما تصمیمات عجیب و غریب نگیرند که درخشان برود و فلانی بیاید.هیچ آدمی را الان نمی توانید بیاورید چون باشگاه را می فروشید و نفر بعدی ممکن است بیاید و بگوید این آدم را نمی خواهم.ضررش را این وسط دولت باید بدهد.چرا باید یک بار سنگین را بر دوش دولت بگذارید؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج