۱۸۴۶۵۶
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

خداحافظی رادیو هفتی‌ ها در شب عید

تهیه‌کننده «رادیو هفت» از ویژه برنامه‌های شب عید این برنامه خبر داد و بیان کرد که این برنامه بیشتر میهمانی خود بچه‌های «رادیو هفت» است که دور هم جمع خواهند شد و با مخاطبان خداحافظی می‌کنند.

خبرگزاری مهر: تهیه‌کننده «رادیو هفت» از ویژه برنامه‌های شب عید این برنامه خبر داد و بیان کرد که این برنامه بیشتر میهمانی خود بچه‌های «رادیو هفت» است که دور هم جمع خواهند شد و با مخاطبان خداحافظی می‌کنند.

محمد صوفی با اشاره به‌ویژه برنامه «رادیو هفت» که شامگاه پنج‌شنبه ۲۸ اسفند از شبکه آموزش روی آنتن می‌رود، بیان کرد: این برنامه نوعی دورهمی بچه‌های «رادیو هفت» است که همه آنها در آن جمع خواهند شد. این برنامه نوعی میهمانی است که بخش عمده‌ای از بچه‌های «رادیو هفت»، مجری‌ها و کسانی که در این یک‌سال قصه‌خوانی داشته‌اند با ما همراه خواهند بود و خداحافظی پایان سال با مخاطبان است.

تهیه‌کننده «رادیو هفت» با اشاره به اینکه این آخرین برنامه‌ای است که ساعت ۲۲ شب اجرا می‌شود، بیان کرد: در سال آینده برنامه دوباره به زمان اصلی خود در ساعت ۲۳ بازمی‌گردد و در آن کلیپ‌هایی مثل همیشه در حال ضبط و تولید است و همچنین نماهنگ‌هایی که در این یک سال پخش کرده‌ایم و مردم دوست داشته‌اند و حال و هوای متناسب با شب عید دارند، بازپخش می‌شوند.

صوفی با اشاره به سه روز آخر سال نیز بیان کرد: در روزهای ۲۵، ۲۶ و ۲۷ اسفند سه مصاحبه‌ای که مردم خیلی آنها را دوست داشته‌اند در باکس‌های یک ساعته آماده می‌شود و روی آنتن می‌رود که به احتمال زیاد یکی از آنها گفت‌وگو با مرتضی احمدی است. بنابراین در این سه روز برنامه زنده نخواهیم داشت و ۲۸ اسفند ویژه برنامه خود را روی آنتن خواهیم برد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج