اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۸۴۷۱۴
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

سفر نوروزی ایرانی ها با طعم اینترنت

برای انتخاب مقصد سفر نوروزی خود دقت کنید که اپراتور سیمکارت گوشی شما از سرویس ۳G و LTE در آن شهر پشتیبانی کند.

سفر نوروزی ایرانی ها با طعم اینترنت





روزنامه هفت صبح: امیدواریم مقصد نوروزی خود را هنوز انتخاب نکرده باشید. ممکن است وقتی می خواهید مقصد خود را انتخاب کنید این نکات را در نظر داشته باشید که برای رسیدن به آنجا چقدر بنزین باید مصرف کرد یا اینکه آیا آنجا از بستان و آشنایان کسی زندگی می کند یا یک هتل ارزان قیمت وجود دارد که بشود چند شبی آنجا ماند و هزینه زیادی هم نکرد.

شایددر بین این نکته ها از اینترنت گوشی و تبلت تان غافل مانده باشید. بله، آنهایی که خوره اینترنت هستند و وب گردی چند ساعت از فعالیت های روزانه آنها را به خود اختصاص می دهد، باید توجه کنند که مبادا شهری را به عنوان مقصد سفرنوروزی خود انتخاب کنند که برای رفتن به سایت های مختلف کلی زمان بگذارند. در آخر هم ممکن است آن علامت Reload بیاید و دست تان به جایی نرسد.

تازه خیلی ها برای چک کردن قیمت طلا و ارز، در روزهای کاری عید نیاز به اینترنت دارند. چک کردن اخبار روزانه هم عادت بسیاری از افراد است. آنهایی که تا سری به سایت های خبری مختلف نزنند، روزشان شب نمی شود.

دو اپراتور اصلی کشور در سال 93 توانستند از خدمات اینترنت 3G و LTE خود بهره برداری کنند. آنها که در بیشتر تبلیغات خود به این امکان جدید اشاره می کنند، کاری کرده اند کهس فر به بسیاری از شهرها و مراکز استان های کشور برای کسانی که اینترنت یکی از لوازم کارشان است، دغدغه دسترسی به اینترنت برای آنها نداشته باشد.

پوشش 3G بسیار بهتر از LTE است. گرانی خدمات LTE باعث شده تا فقط مناطق خاصی از سطح شهرها تحت پوشش این سرویس قرار بگیرد.

ایرانسل؛ از 500 تومان تا 12 هزار تومان

طبق اطلاعات منتشر شده روی سایت ایرانسل اشتراک یک روزه اینترنت نسل سوم با حجم 15 مگابایت تنها 500 تومان قیمت دارد. اگر حجم 150 مگابایتی با اعتبار مصرف یکروزه را سفارش دهید، باید هزار تومان خرج کنید.

در بسته یکروزه امکان سفارش اشتراک از ساعت دو تا هشت شب هم وجود دارد که در این صورت حجم بسته به یک گیگابایت و قیمت آن به هزار تومان می رسد. ایرانسل احتمالا دوتا از این بسته ها را فقط جهت تست عرضه کرده است. آنها همچنین بسته هفت روزه خدمات نسل سوم خود را با حجم 400 مگابایت و قیمت چهار هزار تومان می فروشند.

در بسته های 20 روزه امکان سفارش حجم 200 مگابایتی با قیمت پنج هزار تومان وجود دارد واگر حجم 2 گیگابایتی را سفارش دهید، باید 10 هزار تومان خرج کنید.

بسته 24 گیگابایتی 30 روزه ایرانسل احتمالا می توانست یک انتخاب عالی باشد که تنها 10 هزار تومان قیمت دارد با اینحال آنها زمان استفاده از این بسته را از ساعت دو بامداد تا هشت صبح تعیین کرده اند تا میهمانی به هم بخورد. سفارش بسته سه ماهه اینترنت نسل سوم موبایل ایرانسل هم 12 هزار تومان قیمت خواهد داشت و حجم آن به 600 مگابایت می رسد.نکته قابل توجه در سفارش بسته های اینترنت نسل سوم ایرانسل، تفاوت کدهای دستوری 3G با اینترنت GPRS و EDGE است. برخی کاربران در روزهای گذشته سر همین بی دقتی دچار خسارت شده اند.

همراه اول؛ از هزار تا 30 هزار تومان

برای استفاده از اینترنت نسل سوم همراه اول باید همچنان صبر پیشه کنیم. حتی اطلاعات دقیقی از قیمت این خدمات وجود ندارد.

دو روز پیش روی سایت همراه اول یکسری قیمت و تعرفه اعلام شد اما خیلی زود اطلاعات برداشته شد. بنابراین فعلا فقط می توان در مورد شایعه ها حرف زد. مثلا می دانیم برای بسته یکروزه با سرعت 128 کیلوبیت بر ثانیه که 199 مگابایت حجم دارد، احتمالا هزار تومان قیمت گذاشته اند. همین بسته در مدت هفت روز و با حجم 300 مگابایت، سه هزار تومان فروخته خواهد شد و بسته 30 روزه را باید 10 هزار تومان بخریم.

آنهایی که به حکم قانون اجازه دسترسی به سرعت بیشتر از 128 کیلوبیت بر ثانیه را خواهند داشت، می توانند با دو هزار تومان بسته یک مگابیت بر ثانیه ای با حجم 150 مگابایتی را بخرند. بسته هفت روزه با حجم 450 مگابایت، شش هزار تومان و بسته دوگیگابایتی آن 30 هزار تومان قیمت دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج