۱۸۴۹۲۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

کاظمی: از ۲ نفر در فدراسیون نمی‌گذرم

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن گفت: از دو نفر در فدراسیون فوتبال که باعث عقب‌ماندگی این رشته شدند نمی‌گذرم و آنها را به خدا می‌سپارم.

خبرگزاری فارس: فرهاد کاظمی پس از شکست یک بر صفر راه آهن مقابل صبا اظهار داشت: بازی خوبی بود ما در چند نکته تاکتیکی دچار اشتباه شدیم و همین موضوع باعث شکست ما شد. این اشتباهات در حد لیگ برتر نبود البته این را باید در نظر بگیرید که زمان کمی است به این تیم ملحق شده‌ام و تا آنجایی که توانسته‌ام کارهای تاکتیکی انجام دادیم و روز به روز بهتر خواهیم شد.

وی ادامه داد: اگر باختی به دست آمده است آن را به گردن می‌گیریم و اگر مشکل تاکتیکی هم بوده است از من بوده. بازیکنان تمام تلاش خود را انجام داده‌اند و من هم از آنها راضی هستم.

سرمربی راه‌آهن در مورد اینکه چرا حسین‌پور را در نیمه دوم وارد زمین کرد اما در دقیقه ۸۰ بار دیگر او را تعویض کرد، تصریح کرد: این تعویض به دلیل مسائل تاکتیکی بود. او ۳۵ دقیقه در زمین حضور داشت اما به هیچ عنوان کارهای تاکتیکی ما را انجام نداد و مثل این بود که ما ۳۵ دقیقه این بازیکن را در اختیار نداشتیم.

کاظمی در مورد اینکه آیا راه‌آهن در لیگ برتر می‌ماند یا خیر، گفت: شک نکنید که راه‌آهن در لیگ برتر می‌‌ماند. آمده‌ایم که این اتفاق رخ بدهد و مطمئن باشید تمام تلاش خود را در این زمینه انجام خواهیم داد.

وی در مورد اینکه چرا هر زمانی تیم‌ها به بحران می‌خورند نام افرادی چون فرهاد کاظمی، اکبر میثاقیان، فیروز کریمی و کمالوند مطرح می‌شود و چرا در زمانی که تیم‌ها در اوج هستند این اتفاق رخ نمی‌دهد گفت: دلیلش به خاطر حضور دو نفر در فدراسیون فوتبال است که تنها آنها باعث شده‌اند این اتفاق رخ بدهد. حضور آنها باعث شد تا افراد توانمند از لیگ بیرون بماند و باعث صدمه زدن به فوتبال ما شد ما هم در این زمینه لطمه خوردیم.

کاظمی تأکید کرد: البته خدا را شکر آنها هم‌اکنون در فدراسیون فوتبال سمت اجرایی ندارند اما رفتارهای آنها باعث عقب‌ماندگی فوتبال ما شد که در این چند سال رقم خورد. در چند سال اخیر گفتم که این اتفاقات رخ داده است و حاضرم با این افراد مناظره هم انجام دهم. از رسانه‌ها دلگیرم مخصوصاً از صدا و سیما که به من وقت پاسخگویی به این افراد را نداد و از من دعوت نکرد.

سرمربی راه‌آهن یادآور شد: من هم می‌توانم نام مخفف بیاورم اگر واقعاً‌ فردی مشکل دارد نام او را واضح بگویند و به طور قاطع برخورد کنند. یک بار این جسارت را به خرج بدهند و بگویند مثلاً فرهاد کاظمی مشکل دارد. دائم می‌گویند «ف.ک» اما من نتوانستم متوجه بشوم این به چه معنایی است آیا منظورشان فرهاد کاظمی بوده؟! من هم می‌توانم بگویم «ع.ع»‌ یا «ع.چ»‌.

کاظمی تصریح کرد: از این دو نفر که در فدراسیون فوتبال چنین کارهایی کردند نمی‌گذرم نه در این دنیا می‌گذرم و از طریق مراجع ذیصلاح پیگیر این موارد خواهم بود و هم در آن دنیا باید پاسخگوی خداوند باشند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج