۱۸۴۹۸
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

حمایت‌ مالی پدرشوهر کار دست زن جوان داد

پدرشوهرم با حمایت‌های مالی‌اش باعث شد تا شوهرم بیکار و بی‌مسئولیت بار بیاید و هیچ‌گاه به دنبال کار نرود.

فارس: زنی در دادگاه خانواده گفت: پدرشوهرم با حمایت‌های مالی‌اش باعث شد تا شوهرم بیکار و بی‌مسئولیت بار بیاید و هیچ‌گاه به دنبال کار نرود.

زنی با مراجعه به دادگاه دادگاه خانواده شهید محلاتی دادخواست جدایی خود را به قاضی شعبه ۲۴۰ این مجتمع قضایی خانواده ارائه کرد.

* شوهرم بیکار و بی‌مسئولیت است

این زن در حضور قاضی این شعبه با بیان اینکه شوهرم بیکار و بی‌مسئولیت است، اظهار داشت: می‌خواهم از او جدا شوم چون از اینکه خرج زندگی‌مان را پدر شوهرم می‌پردازد، خسته شده‌ام.

وی با بیان اینکه بی‌مسئولیتی شوهرم آبرویی برایم در میان اقوام و دوستان نگذاشته است، گفت: حمایت مالی پدرشوهرم باعث شد که تا امروز اعتراضی نکنم ولی دیگر خسته شده و نمی‌توانم در کنار شوهرم به زندگی ادامه دهم.

* اگر پدرشوهرم فوت کند، ما دیگر پولی نداریم

زن بار دیگر در حضور قاضی با بیان اینکه حدود ۵ سال از زندگی مشترک‌مان می‌گذرد و فرزندی نداریم، عنوان کرد: چنانچه پدرشوهرم فوت کند، ما دیگر پولی نداریم که بخواهیم حتی نان بخوریم چه برسد که زندگی‌مان را بچرخانیم.

وی افزود: شوهرم باید زودتر از اینها دست از این بی‌مسئولیتی‌اش می‌کشید ولی او کار خود را انجام داده و هر روز بی‌مسئولیت‌تر می‌شود.

* می‌خواهم همسرم به من فرصت دهد

مرد در دادگاه خانواده حضور داشت و با بیان اینکه می‌خواهم همسرم به من فرصت داده و بگذارد که از صفر شروع کنم، گفت: تا زمانی که پدرم راضی به پرداخت مخارج زندگی‌مان است، به دنبال کار مناسب می‌گردم و می‌خواهم همسرم توقعش را کم کرده و از دادخواستش تا زمان پیدا شدن کار مناسب، منصرف شود.

زن خطاب به مرد با بیان اینکه طی پنج سال زندگی مشترک چه توقعی از تو داشته‌ام؟ اظهار داشت: تمام مسائل ما و بی‌مسئولیتی شوهرم تقصیر پدرش است چون او را حمایت کرد و نگذاشت روی پای خودش باشد.

قاضی این شعبه بعد از اتمام صحبت‌های طرفین و پس از آماده کردن صورت‌جلسه، زن و مرد را به مصالحه دعوت کرد و از مرد خواست در روزی دیگر پدرش را همراه خود برای رسیدگی مجدد به پرونده به دادگاه بیاورد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج