۱۸۵۳۶۵
۲۴ نظر
۵۰۰۲
۲۴ نظر
۵۰۰۲
پ

اعدام پایان رابطه غیراخلاقی با زن شوهردار

۱۱ تیر‌ سال ۹۲، دختر جوانی به پلیس مراجعه كرد و ماموران را در جریان ناپدید شدن مادرش قرار داد. وی به كارآگاهان گفت: مادرم ٢روز است كه از خانه رفته و ناپدید شده است.

روزنامه شهروند: ۱۱ تیر‌ سال ۹۲، دختر جوانی به پلیس مراجعه كرد و ماموران را در جریان ناپدید شدن مادرش قرار داد. وی به كارآگاهان گفت: مادرم ٢روز است كه از خانه رفته و ناپدید شده است.

با این اظهارات موضوع در دستوركار پلیس قرار گرفت و تلاش در این خصوص آغاز شد. در ادامه تجسس‌ها، ماموران پلیس پی به ارتباط پنهانی این زن با مرد غریبه‌ای به نام امیر بردند. بررسی تماس‌های تلفنی زن ناپدید شده نشان داد او آخرین‌بار با امیر قرار ملاقات داشته است.

بنابراین امیر خیلی زود به‌عنوان مظنون دستگیر شد و تحت بازجویی قرار گرفت. وی در بازجویی‌ها منكر ارتباط با سحر شد و ادعا كرد او را نمی‌شناسد اما وقتی با مستندات پلیس روبه‌رو شد، در بازجویی‌های فنی به جرم خود اعتراف كرد و گفت: من متأهل بودم كه با سحر آشنا شدم. آشنایی ما تا جایی ادامه داشت كه به یكدیگر علاقه‌مند شدیم اما من متوجه شدم كه سحر هم متأهل است.

وی ادامه داد: برای همین با او اختلاف پیدا كردم تا این‌كه روز حادثه در خیابان با هم قرار ملاقات گذاشتیم. بعد از این‌كه او را سوار ماشین كردم به طرف اتوبان كرج راه افتادم. هنوز چند كیلومتری نرفته بودیم كه مشاجره لفظی ما شروع شد و من با دست سر سحر را به ستون ماشین زدم كه بیهوش شد. بعد از آن جسد را آتش زدم تا ردپایی از خودم برجای نگذارم.

به بیابان‌های اطراف زندان قزلحصار رفتم و آن‌جا جسد را آتش زدم. مأموران با اعتراف مرد جنایتكار به محل حادثه رفتند و جسد سوخته شده سحر را در حوالی زندان قزلحصار كشف كردند. بنابراین با اعتراف متهم پرونده وی برای رسیدگی به شعبه ٧١ دادگاه كیفری استان تهران ارجاع شد. صبح شنبه متهم در این شعبه محاكمه شد. در این جلسه اولیای‌دم درخواست قصاص كردند.

متهم نیز از خود دفاع كرد. خانواده این زن در دادگاه ادعا داشتند که قاتل با سرقت ٣٠‌میلیون طلای همراه سحر دست به این جنایت زده است. این در حالی بود که امیر منکر سرقت بود و در مقابل قضات دادگاه ادعای بی‌گناهی می‌کرد.

این مرد به ٥قاضی دادگاه کیفری استان گفت: انگیزه سرقت نداشتم من فقط می‌خواستم سحر را که بیهوش شده بود سر به‌نیست کنم تا ردی از خود به جای نگذارم. با ادعاهای متهم پرونده هیأت قضایی وارد شور شدند و او را به اتهام قتل و جنایت بر میت به قصاص و دیه محکوم کردند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کاربر

      اگه خانوما حجابشونو شخصیتشونو حفظ کنن بخدا هیچ اتفاقی نمیوفته مردا که به زور نمیگن دوستی کنیم

      پاسخ ها

      • امید

        چه خوب بود که این نسخه شفابخشتو برای آقایون هم می پیچیدی!

      • بدون نام

        تحقیقات دانشمندان نشان می دهد که انسان با وجود توانایی بیشترین استفاده از مغز خود نسبت به سایر حیوانات(به جز دلفین) تنها از 10% مغز خود استفاده می کند. کاش شما این 10% را هم از خود دریغ نکنید

      • فروزان

        یوزر کلی خندیدم

      • بدون نام

        شماآقایون هم بهتره کمی غیرت داشته باشین وچشمتون به ناموس مردم نباشه

      • farzaneh

        اه!!! اشتباه بهت مثبت دادم.....
        واقعا چقد رو این قضیه تحقیق کردی و اینجا بیان کردی؟؟؟؟

      • بدون نام

        اتفاقا این خانم بسیار محجبه بود میتونی از دخترش بپرسی

      • باران

        آفرین عموجون خودت تنهایی فکرکردی یا اتاق فکردارین توخونتون?!

    • sana

      چه زن ابلهی بود که خبر رفتن با مرد دیگه و خیانتشو باید دخترش به پلیس میداد.تازه متاهل بودنشم قایم کرده بود...متاسفم برای رذالت بعضی ادمها.

    • کامبیز

      این زنها حقشونه مزدخیانت مرگه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        و البته خدارو شکر که اون آقا هم مزد خیانتشو که مرگ اونم با اعدامه گرفت!! ننگ بر کسانی که عامل جنایات رو فقط خانمها می بینند

      • بدون نام

        موافقم به شرطی که همه مردهای خائن رو هم بکشیم.

      • باران

        فقط زنها??!!
        مردا ی خائن حقشون زندگیه?

    • komeil

      به نظر من خیانت بدترین کاریه که یک زن و یا شوهر در برابر هم انجام بدن . دو روز دنیا ارزش این خیانت کثیف و نداره . خواهشا تمام زوج ها با محبت کردن به هم دست متجاوزین رو قطع کنند ، در این صورت زندگی سالم و بدون استرس توهم با محبت خواهید داشت .

    • پردیس

      با سلام ما آدمها عادت داریم زود قضاوت میکنیم قضاوت کردن اصلا کار درستی نیست شاید خیلی از شما که الان دارید قضاوت میکنید هنوز در موقعیت گناه قرار نگرفتید اگر قرار گرفتید بعد آون گناه رو انجام ندادید به خودتان ببالید وخدارا شکر کنید چون خداوند که آبروی ما رو حفظ میکنه به عنوان یک دوست این پند رو گوش کنید سرزنش و قضاوت هرگز هرگز هرگز

    • بدون نام

      کجا خبر نوشته که این خانم بی حجاب بوده که عده ای اظهار فضل میکنند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما یه قرص اعصاب بخور اعصاب راحت شه
        هر جوری هم دوست داری تو خیابون بگرد کسی که کاری نداره آزاد آزاد

    • محمد جواد حاجی اقازاده رودسری

      کمتر مردی پیدا میشود که زن و یا زن شوهرداری را بدون رضایت زن از خانه و کاشانه ان دور نماید. اگر یک زنی شخصا تمایل بانحراف نداشته یاشد امکان انحراف وجود ندارد. شما متن خبر را دقت کنید این خانم مسلما با رضایت و میل باطنی خود کلیه طلا های خریداری شده را برداشته و فکر میکرده ان مرتیکه بی شرف کعبه امال او خواهد بود.پس مردک عمله طلا ها برد و این زنیکه منحرف را کشت و ان بچه بی گناه هم همراه با پدرش سرگردان شدند. لذا اعدام اینگونه افراد تنها راه تسکین ان مرد و بچه مظلوم است

    • یولا

      این خبر رو دیروز یه جور دیگه با یه تیتر دیگه نوشتید.

    • zzzzzzzzz

      فقط زنابدبختن چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      پس چشم هیز اقایون چی؟واقع بین باشین

    • بدون نام

      جفتشون خیانت کردن جوابشم گرفتن....

    • مهدی

      باور کنید جرات نظر دادن هم ندارم ...
      نمیشه دیگران را مقصر قلمداد کنیم ...
      شاید اگه ما هم تو اون شرایط قرار بگیریم بدتر از اونا بشیم

    • بدون نام

      ای کاش قانون برای مزاحمت٬حتی مزاحمتهای جزیی خیابانی یک مقدار محکم تر می بود.آنوقت شاهد این جنایات نبودیم.کسانی که اینرو قبول ندارند٬یکروز یک خانمی که منتظر تاکسی ایستاده رو ببینید!چندتا ماشین آویزون میشوند؟واز کجا میدانند که این خانم چکاره است؟حالا برخورد قانون با اینگونه افراد چیست؟

    • بدون نام

      متاسفانه قانون برخورد با مزاحمت خیابانی سلیقه ایست وبه شکل جرم با آن برخورد نمیشود .زن و شوهر اگر دو قدم بیشتر با هم فاصله پیدا کنند٬چندتا ماشین برای خانم صف می بندند؟اگر شوهر آن خانم با یکی ازآن به ظاهر مردان درگیرشود٬آیاقانونی برای حمایت ازآن زن وجوددارد؟هرزمان که این مشکلات که از قانون است٬حل شدشاهداین جنایات هم نخواهیم بود...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج