adexo3
۱۸۵۹۶۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

بنزما: یک روز توپ طلا را می‌برم

مهاجم فرانسوی رئال مادرید قول داد بار دیگر به روند خوب خود بازگردد و بتواند توپ طلای فوتبال جهان را کسب کند.

خبرگزاری ایسنا: کریم بنزما این فصل در ترکیب کهکشانی‌ها بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشت ولی او نیز مثل هم تیمی‌هایش چند ماهی است که افت کرده و نتوانسته بازی‌های خوبی را به نمایش بگذارد.

کریم بنزما در گفت‌وگو با روزنامه‌ "مارکا" درباره شرایط خودش در این فصل گفت: من اجازه ندارم بازی‌های بدی برای رئال مادرید داشته باشم. در تیم بزرگی توپ می‌زنم و باید در بهترین شرایط خودم باشم. قبول دارم که چند ماهی است نتوانسته ام بازی‌های خوبی را به نمایش بگذارم. به هواداران رئال مادرید قول می‌دهم که بار دیگر به شرایط خوب خودم بازگردم. هدف من این است که یک روز بتوانم توپ طلای فوتبال جهان را کسب کنم. رسیدن به توپ طلا آرزوی فوتبالی‌ام است. می دانم خیلی سخت است بتوانم به توپ طلا برسم. راهی که بتوانم به توپ طلا برسم این است که قهرمانی های زیادی را کسب کنم و در یک فصل ۸۰ گل به ثمر برسانم.

بنزما ادامه داد: وقتی به رئال مادرید رفتم در هفته‌های نخست خودم را گم کرده بودم. رئال واقعا باشگاه بزرگی است و بازیکنی که می خواهد در این تیم به میدان برود باید در هر هفته بازی های خوبی به نمایش بگذارد و مدام تمرین کند. در روزهای نخست که به رئال مادرید پیوستم اضافه وزن داشتم و این کار را برای من سخت کرده بود. آن روز‌ها نیمکت نشین بودم و قبل از این که مورینیو به تیم بیایید خیلی کم به میدان رفتم. زیر نظر مورینیو بود که به بازیکن ثابتی برای تیمم تبدیل شدم. آن زمان خیلی تلاش کردم و حالا مزد تلاشم را گرفتم. این ششمین فصل حضورم در مادرید است و اصلا فکرش را نمی کردم که این همه سال در رئال باشم.

دیدار بارسلونا و رئال‌مادرید در ال‌کلاسیکوی فصل جاری از اهمیت زیادی برای دو تیم برخوردار است و تاثیر مهمی روی انتخاب قهرمان جام ملت‌ها دارد.

مهاجم فرانسوی رئال مادرید که آمار گلزنی خوبی در این دیدار دارد در پایان گفت: ال‌کلاسیکو بزرگترین بازی فوتبال است و همه بازیکنان باید تلاش زیادی کنند و کوچک ترین اشتباه منجر به گل خوردن و شکست تیم می شود. دیدار امسال با بقیه بازی ها فرق می کند؛ چرا که قهرمان را تعیین خواهد کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج