اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۸۶۱۷۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

تسهیلات برای ۶۰ میلیون گردشگر در نوروز ۹۴

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی گفت: نوروز امسال پیش‌بینی می شود، ۶۰ میلیون اقامت شبانه در شهرهای مختلف ایران داشته باشیم.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی گفت: نوروز امسال پیش‌بینی می شود، ۶۰ میلیون اقامت شبانه در شهرهای مختلف ایران داشته باشیم.

مرتضی رحمانی موحد افزود: دستگاه‌های مربوط در قالب ستاد هماهنگی سفر دستورالعمل‌های لازم در زمینه بهداشت، اسکان و اطلاع رسانی مسافران نوروزی را از سه ماه قبل به استان‌ها ارائه کرده‌اند.

واحد مرکزی خبر: معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی با اشاره به اینکه طرح سفرهای اقساطی از سوی سازمان ها و ارگان ها در حال بررسی است ،گفت: سایت خانه مسافر برای ساماندهی کسانی که علاقه مند به اجاره خانه های خود به مسافران نوروزی هستند طراحی شده است و در این سایت افراد می توانند از شرایط و نحوه اجاره مطلع شوند.

رحمانی موحد ادامه داد: سایت خانه مسافر در حال حاضر برای ۱۶ استان فعال شده است.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی همچنین درباره نظارت بر نرخ های هتل ها در ایام نوروز گفت: نرخ مصوب هتل ها برای اقامت مسافران دی ماه مشخص شده است و در ایام نوروز هتل ها حق افزایش قیمت ندارند و مسافران تخلف ها را به سامانه ۰۹۶۲۹ اطلاع دهند.

پیش‌بینی افزایش مسافران خارجی

معاون امور گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: پیش‌بینی می‌ شود آمار گردشگران خارجی سال ۲۰۱۵ افزایش یابد.

مرتضی رحمانی موحد افزود: در نه ماه اول امسال چهار میلیون گردشگر خارجی وارد ایران شده اند و بیشتر این مسافران به ترتیب از کشورهای عربی، منطقه و اروپائی بوده اند.

معاون سازمان میراث فرهنگی گفت: با توجه به اینکه در ایام نوروز گردشگران داخلی بیشتر هستند، ولی حجم تقاضاها از کشورهای دیگر برای ورود به ایران افزایش یافته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج