۱۸۶۱۹۷
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

قاتل: من فقط جسد همسرم را پنهان کردم!

در روز ۱۴ آبان‌ماه سال جاری خانمی با مراجعه به کلانتری ۱۲۶ تهرانپارس به مأموران اعلام کرد که مدت چهار ماه است که از دخترش بنام «مریم» (۳۴ ساله) هیچ اطلاعی ندارد.

خبرگزاری میزان: در روز ۱۴ آبان‌ماه سال جاری خانمی با مراجعه به کلانتری ۱۲۶ تهرانپارس به مأموران اعلام کرد که مدت چهار ماه است که از دخترش بنام «مریم» (۳۴ ساله) هیچ اطلاعی ندارد.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع «فقدان افراد» و به دستور شعبه اول دادیاری دادسرای ناحیه ۲۷ تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

مادر فقدانی پس از حضور در پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: دخترم مدت دو سال است که به عقد فردی بنام سجاد در آمده اما به علت پاره ای از مشکلات، به مدت ۴ ماه است که از وی هیچگونه خبری ندارم و این در حالی است که دامادم نیز هیچگونه همکاری با من نمی کند.

در اولین مرحله، کارآگاهان به تحقیق از همسر فقدانی بنام سجاد ( متولد ۱۳۶۶ ) پرداخته و او در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: حدود دو سال پیش با مریم عقد کردم، اما به‌واسطه برخی مشکلات، در نهایت شانزدهم خردادماه امسال به صورت توافقی، با مراجعه به دفترخانه در منطقه کیانشهرمتارکه کردیم و پس از آن هیچ اطلاعی از وی ندارم.

کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که فقدانی به خاطر برخی مشکلات خانوادگی و پس از فوت پدر و ازدواج دوباره مادرش، از همان دوران تمایل داشته تا به تنهایی زندگی کرده تا در نهایت ازدواج کند، اما برابر ادعای سجاد در خردادماه از یکدیگر متارکه کرده‌اند و این اتفاق در حالی صورت گرفته بود که به واسطه نبود ارتباط، فقدانی با خانواده اش، آنها نیز از این موضوع اظهار بی اطلاعی داشتند.

در ادامه تحقیقات اموال فقدانی که شامل یک دستگاه خودرو ۲۰۶ و یک ویلادر شهرستان فریدون کنار بود شناسایی و مشخص شد که خودرو ۲۰۶ در اختیار سجاد قرار داشته و خانه ویلایی نیز توسط همین شخص و با در اختیار داشتن وکالت تام الاختیار از فقدانی فروخته شده بود .

تحقیقات در خصوص تصرف اموال فقدانی از سجاد آغاز شد و او در اظهاراتش عنوان کرد: مریم مبلغ ۱۳۰ میلیون تومان به بنده بدهکار بود و به همین دلیل ، خودرو ۲۰۶ و ویلای فریدونکنار را به بنده تحویل داد.

کارآگاهان جهت بررسی صحت اظهارات سجاد در خصوص متارکه او از هسمرش ، به دفترخانه اعلام شده از سوی وی مراجعه و مشخص می شود که چنین دفترخانه ای در منطقه کیانشهر وجود ندارد! و سجاد نیز بر خلاف ادعای خود مبنی بر متارکه قادر به ارائه هیچگونه مدارک قانونی در خصوص طلاق نبود؛ ضمن آنکه دفترخانه مذکور در منطقه مشیریه شناسایی و در بررسی های بعمل آمده در این دفترخانه مشخص می شود که هیچگونه طلاقی بنام فقدانی و همسرش در آنجا ثبت نشده است.

با توجه به دلایل بدست آمده و مشخص شدن کذب بودن تمامی اظهارات همسر فقدانی و از سوی دیگر انتقال و فروش تمامی اموال فقدانی از سوی سجاد ، برابر هماهنگی های به عمل آمده با مقام قضایی سجاد در ساعت ۱۴ روز ۱۲ بهمن‌ما در منطقه تهرانپارس - میدان پروین دستگیر و جهت تحقیقات به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل می شود.

با توجه به دلایل و قرائن بدست آمده و احتمال وقوع جنایت در این پرونده ، سجاد در روز گذشته در اختیار اداره یازدهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

هنوز چند ساعتی از انتقال سجاد به اداره یازدهم نگذشته بود که در همان تاریخ، متهم در اظهاراتی جدید عنوان کرد: سوم اردیبهشت ماه امسال از مغازه به خانه آمده و دیدم که مریم در خانه افتاده است، از وحشت، در تا ۲۳ منتظر ماندم و پس از آن جسد مریم را سوار ماشین و در روستایی در نزدیکی فیروزکوه خاک کردم .

سجاد در پاسخ به این سؤال که «چرا همسرتان را به بیمارستان نبردید ؟» تنها یک کلمه گفت : ترسیدم.

با توجه به اظهارات جدید سجاد در خصوص انتقال جسد فقدانی به روستایی در شهرستان فیروزکوه ، کارآگاهان اداره یازدهم به این روستا مراجعه و با راهنمایی همسر فقدانی ، روز گذشته بقایای یک جسد در عمق ۳ متری زمین کشف و آن را جهت مشخص شدن هویت و دیگر اقدامات قانونی به پزشکی قانونی منتقل کردند.

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : با توجه به کشف بقایای جسد و احتمال وقوع جنایت، حسب دستور مقام محترم قضایی متهم با قرار بازداشت موقت در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عبير

      همچین ننه بی خیالی حقشه که دخترشو مرده ببینه آخه زن حسابی اگر برات مهم بود همون چند ساعت اول بعد از گم کردنش میرفتی پی قضیه رو میگرفتی نه چهار ماه ! پناه بر خدا !!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج