۱۸۶۶۶۵
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

فردیناند: رونالدو در سطح پله و مارادوناست

مدافع پیشین منچستریونایتد بر این باور است که رونالدو در سطح دو ستاره تاریخ دنیای فوتبال است.

خبرگزاری ایسنا: کریستیانو رونالدو در دیدار شب گذشته (سه شنبه ) رئال مادرید با شالکه در چهارچوب دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا موفق شد دو بار دروازه حریف را باز کند.

دو گل او موجب شد تا رئال با وجود شکست چهار بر سه، در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با حساب پنج بر چهار صعود کند. علاوه بر این، رونالدو با این دو گل، شمار گل‌های خود در رقابت‌های اروپایی را به عدد ۷۸ رساند تا در این زمینه رکورددار شود. ریو فردیناند به ستایش از رونالدو پرداخت و اعلام کرد این ستاره پرتغالی به همراه لیونل مسی باید مورد توجه بیشتری قرار گیرند زیرا نمایش آنها از سایرین بسیار بهتر است.

فردیناند در مورد رونالدو گفت: می‌توان رونالدو را در کنار بزرگان تاریخ فوتبال از جمله دیگو مارادونا و پله قرار داد. ما به اندازه کافی به رونالدو و مسی توجه نمی‌کنیم. آنها شایسته توجه و ارزش بیشتری هستند. عصر کنونی، عصر متعلق به این دو بازیکن است و ما شاهد آن هستیم. بازیکنانی مانند رونالدوی برزیلی، ریوالدو و رونالدینیو در هر فصل بین ۲۵ تا ۳۰ گل می‌زدند و ما هم می‌گفتیم آنها فوق‌العاده‌اند و از بهترین‌های تاریخ هستند اما اگر اکنون مسی و رونالدو بین ۲۵ تا ۳۰ گل در یک فصل بزنند، می‌گوییم فصل بدی را سپری کرده‌اند. آنها طی ۶ تا هفت فصل گذشته، همواره در بهترین شرایط قرار داشته‌اند و بیشترین تعداد گل‌ها را به ثمر رسانده‌اند.

فردیناند بین سال‌های ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۹ به همراه کریستیانو رونالدو در ترکیب منچستریونایتد بازی می‌کرد. مدافع پیشین تیم ملی تاکید کرد از همان ابتدا که رونالدو پا به اولدترافورد گذاشت می‌دانست که روزهای بسیار خوبی در انتظار وی است. فردیناند در این زمینه گفت: همه ما در منچستریونایتد می‌دانستیم رونالدو روزی به بازیکن بزرگی بدل خواهد شد اما تصور تعداد گل‌هایی که او در ۶ یا ۷ فصل گذشته به ثمر رسانده است، برای ما سخت بود. رونالدو از همان ابتدا اشتیاق زیادی داشت و خیلی خوب تمرین می‌کرد. توانایی‌های او بسیار زیاد بودند و او نیز تمام توانایی‌هایش را با هم ترکیب کرده بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امیر

      خیلی جک جالبی بود.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج