۱۸۷۷۳۴
۱۳ نظر
۵۱۴۴
۱۳ نظر
۵۱۴۴
پ

ستاره هایی که اخیرا بچه دار شدند +عکس

در این مطلب به سراغ افراد مشهوری رفتیم که به تازگی صاحب فرزند شدند. شور و نشاط ویژه ای در همه آنها تزریق شده بود که روند زندگی شان را تغییر داده است. البته فقط افراد مشهور نیستند که از وجود کودکشان خوشحال می شوند، بلکه تمام خانواده ها، به خصوص خانواده های پر مهر ایرانی اینگونه هستند.

ستاره هایی که اخیرا بچه دار شدند +عکس



مجله دیده بان - مینو ارسلان: کودکان سرشار از زیبایی، صداقت و حس زندگی هستند. این صفت های بارز کودکان در عکس هایشان هم کاملا مشخص است. ورود کودک به هر خانواده ای، فضای جدیدی به خانه و افراد خانواده می دهد.

در این مطلب به سراغ افراد مشهوری رفتیم که به تازگی صاحب فرزند شدند. شور و نشاط ویژه ای در همه آنها تزریق شده بود که روند زندگی شان را تغییر داده است. البته فقط افراد مشهور نیستند که از وجود کودکشان خوشحال می شوند، بلکه تمام خانواده ها، به خصوص خانواده های پر مهر ایرانی اینگونه هستند.

«تیارا» دختر رضا صادقی متولد بهمن ۹۲

تیارا خانم با سیزدهمین سالگرد ورودش به خانواده صادقی، نه تنها قلب شان را تسخیر کرده، بلکه اینستاگرام پدرش رو هم تبدیل به آلبوم عکس های خودش کرده است. جمله معروف «دخترها بابایی هستند» کاملا راجع به تیارا خانم و پدرش صدق می کند. این دختر کوچولوی بامزه از الان هواداری خواننده محبوب پاپ را تمرین میکند.

ستاره هایی که اخیرا بچه دار شدند +عکس

این عکس مستند ثابت می کند پدرهای معاصر، در قبال تماس های دریافتی، نه تنها به همسر، بلکه به دخترشان هم باید پاسخگو باشند!

دو قلوهای مجید صالحی «آروین و حنا» متولد ۹۳

آروین و حنا دوقلوهای مجید صالحی هستند. ما دقیقا تشخیص ندادیم که کدام حناست و کدام آروین اما فرض را بر این قرار می دهیم که سمت راستی حناست و سمت چپی آروین. است. آروین به زور متوسل شده و چشم پدرش را باز نگه داشته تا به مانند او به دوربین نگاه کند. از آنجا که دوقلوها رفتاری مشابه دارند، حنا بعد از این عکس با زبان بی زبانی دستش را در چشم پدر فرو کرده است! و متذکر این امر شده که چرا به آن سمتی که من نگاه کردم، نگاه کردی پدر؟! مجید صالحی همیشه خندان از الان بایدهم به حرف های دوقلوهای نازنینش گوش دهد و هم خندیدن را به آنها یاد بدهد! حداقل در عکس!

ستاره هایی که اخیرا بچه دار شدند +عکس

دختر ترانه علیدوستی «حنا»

همه بازیگرهای بزرگ باتلاخره از یک جایی شروع کردند و برخی هم مانند حنا خانم از کودکی این راه را آغاز می کنند! حنا خانم در حال اجرای نقش خود برای فیلم زندگی مادرش به نام «حنا دختری در پشت صحنه» است! و ادرش هم در حال ایفای بزرگترین و باشکوه ترین نقش دوران بازیگری اش، یعنی «مادر» است. حنا خانم قطعا بازیگر محبوب مادرش نه فقط در پشت صحنه بلکه در تمام طول زندگی اش خواهد بود.

ستاره هایی که اخیرا بچه دار شدند +عکس

دختر محسن یگانه «نگاه یگانه» متولد آبان ۹۳

نگاه خانم که تنها ۴ ماه دارد، زندگی محسن یگانه محبوب را حسابی تحت تاثیر خودش قرار داده است. قدیم ترها بچه ها کفش های پدر و مادرشان را می پوشیدند تا شکل آنها شوند اما محسن یگانه با قرار دادن این عکس که خودش را شبیه نگاه کرده، هوادارانش را در اینستاگرام غافلگیر کرد.

ستاره هایی که اخیرا بچه دار شدند +عکس

اما باید یادآور شویم که محسن یگانه تمام نکته های لازم را انجام داده است غیر از توجه به پروانه روی لباس نگاه خانم. همچنین باید یادآور شویم که نگاه خانم هم در رقابت با تیارا خانم صادقی، اینستاگرام پدرش را آلبوم شخصی خود کرده است.

دختر علی کریمی «هیما»

پسرهای علی کریمی بالاخره صاحب خواهر شدند! آنها نیز درصدد این هستند که هیما خانم را از الان فوتبالی دو آتیشه کنند! اما چون او دختر جادوگر است باید در کمال وقار شادی پس از گل خود را، مانند این عکس نشان دهد!

ستاره هایی که اخیرا بچه دار شدند +عکس

از گل های روی لباسش هم فهمیدیم که ظاهرا هیما خانم شماره ۲ را برای خودش انتخاب کرده است! پدر و برادرهایش حسابی از وجود او خوشحال هستند! به هر حال او یک فوتبالی متفاوت است که در قنداق به فوتبال می اندیشد! یا به عبارتی «ز گهواره فوتبال می جوید».

پسر محسن چاووشی «زانکو» متولد آبان ۹۱

زانکو پسر کنجکاو و اوشگر خواننده محبوب، محسن چاووشی است. او را در عکس ها در حالت کشف و تفکر دیدیم، حتی وقتی پدر خواب است! زانکو در حال تایپ چیزهایی که شما متوجه نمی شوید. پسربچه ها زبان مخصوصی دارند که فقط خودشان متوجه می شوند. فقط خدا کند نخواهد با همین زبان خواننده شود! ادامه راه پدر از کوشش الان او به وضوح قابل مشاهده است. زانکو از این جهت حسابی به پدرش رفته است!

ستاره هایی که اخیرا بچه دار شدند +عکس

پسر احسان خواجه امیری «آرشان»

آرشان حسابی پدرش را از هوش و حواس برده! او با انتشار این عکس برای هوادارانش نوشت: «من و آرشان خونه ایم و حوصله مون سر رفته» و در توضیح عکس بعد که سوپ سوخته آرشان بود، نوشت: «این سوپ آرشانه که سوخت! چون من سرگرم جواب دادن کامنت های عکس قبلی مون شدم!» ولی از صورت شاداب آرشان به نظر می رسد که اصلا هم حوصله اش سر نرفته و این پدر آرشان است که بی تابی می کند! آرشان هنوز آنطور که باید و شاید، حرف نمی زند اما به حرف که بیاید، همانطور که مدل موهایش شبیه مدل موهای پدر است، صدایش هم شبیه صدای پدر خواهد شد.

ستاره هایی که اخیرا بچه دار شدند +عکس

دختر بیژن بنفشه خواه «یاسمین»

یاسمین دختر بیژن بنفشه خواه کمتر از راز برخوردار است! در مورد ایشان هم در جستجوها متوجه شدیم که آقای بنفشه خواه به تازگی صاحب دختر شدند و تقریبا حدس زدیم که این دختر خانم زیبا ۲ سال دارند و این عکس هم گویا عکس تولد ۲ سالگی یاسمین خانم است.

ستاره هایی که اخیرا بچه دار شدند +عکس

یاسمین کاملا شبیه پدرش است! مانند پدرش شاد است و می خندد اما پدرش تلاش بیهوده ای در جهت شبیه شدن به یاسمین انجام داده است!

آقای بنفشه خواه اگر پستانک در دهان می گذاشتند بیشتر به یاسمین شبیه می شدند! کلاه۸ تنها کافی نیست. در این عکس کاملا واضح است که آنها چقدر از وجود هم لذت می برند. البته این شادی و لذت در واقعیت هم قطعا صدق می کند.

پسر برزو ارجمند «جانیار»

جانیار پسر برزو ارجمند بازیگر محبوب، این روزها جای خالی پدر را برای برزو ارجمند کمرنگ می کند. از از تماشای رقیبش در آینه حسابی تعجب کرده است! و یا شاید از دیدن برادر دوقلویش! حتما پدر مهربانش به او گفته است که «رقیب تو تصویرت درآینه است». اگر او صاحب برادر شود شاید دیگر اینگونه از دیدن پسربچه ها تعجب نکند!

ستاره هایی که اخیرا بچه دار شدند +عکس

پسر رضا حقیقی «علیرضا»

این پدر فوتبالیست باید در ماه های آینده به پسرش بگوید که از دیدن پدرش و افراد آشنا، با دیده حیرت نگاه نکند! یا شاید هم بگوید فوتبالیست ها آنقدر هم عجیب و غریب نیستند! و اساسا فوتبال ورزش عجیبی نیست! یا با مقداری تخفیف بگوید فوتبال و فوتبالیست های ایرانی کمی عجیب هستند!!

ستاره هایی که اخیرا بچه دار شدند +عکس

اما علیرضا به پدرش چشم دوخته و با خود فکر می کند که «این بازیکن فوتبال چقدر آشناست! پدرم نیست احتمالا؟ پس باید از الان به او خیلی افتخار کنم!» او بعدها هم به پدرش و هم به دروازه بان هم نامش «علیرضا حقیقی» بیشتر از این حرف ها افتخار خواهد کرد!

دختر کامبیز دیرباز «نیاز» متولد اردیبهشت ۹۳

نیاز دیرباز دختر ۹ ماهه کامبیز دیرباز است. صفحه اول شناسنامه نیاز خانم حسابی موسیقایی است! این پدر هم به شدت دختری است. در اینستاگرام این عکس را منتشر کرد و نوشت: «نیاز بابا» جمله ای که علاقه شدید این بازیگر محبوب را به دخترش نشان می دهد. به نظر می رسد او هم مانند زانکوی چاووشی از الان جدی به اطرافش نگاه می کند! او در این عکس آستین بالا زده است! حالا برای چه کاری، وقتی زبانباز کرد به تفصیل توضیح خواهد داد!

ستاره هایی که اخیرا بچه دار شدند +عکس

دختر شاهرخ استخری «پناه»

پناه دختر بازیگر جوان شاهرخ استخری است. پناه خانم هم پدر جوانی دارد و هم با چارلی چاپلین عکس مشترک دارد! البته این نکته قابل ذکر است که این عکس دو نفره (یا شایدم سه نفره!) بعد جستجوهای فراوان پیدایش شد! همانطور که پدر و دختر در آسانسور عکس سلفی گرفتند، گویا تمایلی به انتشار بقیه عکس هایشان در محیط های دیگر ندارند! پناه خانم کودکی پر رمز و رازی را همراه پدر جذابش تجربه می کند!


ستاره هایی که اخیرا بچه دار شدند +عکس
پسر احسان کرمی «نیک مهر» متولد مهر 93

وقتی مهر و محبت از اسم و فامیل پدرش لبریز است، پسر هم این صفحات را ارث می برد. نیک مهر 5 ماهه نیز از الان تصمیم گرفته است که حسابی هوای پدرش را داشته باشد!

در این عکس او دست پدر را با دستان کوچکش، محکم گرفته است. احسان کرمی با وجود چنین پسری هیچ وقت در زندگی اش از حمایت بی نصیب نخواهد ماند. و پسرها اینگونه از پدرهایشان حمایت کردن را آغاز می کنند...

ستاره هایی که اخیرا بچه دار شدند +عکس
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شیما

      تصاویر با متنشون همخونی نداشت...
      متن بسیار ضعیف بود

    • بدون نام

      بعضیهاشون بیش از یک سال دارند و ربطی به "اخیرا بچه دار شدن" ندارند .

    • تاب تاب

      ایشالله تمام بچه ها و صحیح و سالم به دنیا بیان و سایه ی پدر و مادر بالای سرشون باشه

    • کیمیا

      الهی همشون خوشگل ودوست داشتنی هستند خدا حفظشون کنه

    • آرش

      آخه آدم اسم بچه اش رو نگاه!!!!!!

    • ناشناس

      يكي به من بگه زانكو يعني چي؟؟؟!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        زانکو به زبان کردی یعنی دانش طلب

    • حنا

      وای نمی دونستم انقدر اسمم قشنگه که بیشتریا روی بچه هاشون می گذارن همیشه فکر می کردم که خیلی قشنگ نیست ولی فهمیدم که اشتباه می کردم

    • بدون نام

      چرا ستاره سازی میکنید ؟!
      بگید هنرمندان !

    • رهایی

      مگر بقیه مردم بچه دار نمی شوند .....

    • بارسین

      بچه‌هاهمشون دوستداشتنی هستند

    • سحر

      خيلي خيلي سايت عالي داريد .سال نو مبارك دوستتون دارم .خيلي باحاليد

    • بدون نام

      چه اسمهای بدی میزارن رو بچهاشون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج