adexo3
۱۸۷۷۸۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

آتش سوزی دو ساختمان مسکونی در تهران

ملکی ادامه داد: دود زیادی این ساختمان را فرا گرفته بود و گروهی از افراد ساکن در این ساختمان بدلیل دود گرفتگی در محل محبوس شده بودند.

خبرگزاری ایرنا: سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع دو مورد آتش سوزی در دو مجتمع مسکونی خبر داد و گفت: ۱۰ نفر از کسانی که در محل آتش سوزی محبوس شده بودند با تلاش آتش نشانان نجات یافتند.

جلال ملکی اظهارداشت: ساعت 19.49 حادثه آتش سوزی یک ساختمان مسکونی در منطقه عبدل آباد خیابان دولتخواه به سامانه 125 اعلام می شود که بلافاصله چهار ایستگاه آتش نشانی به همراه نردبان، تشک نجات و خودروی تنفسی به محل اعزام می شوند.

وی بیان کرد: آتش سوزی در طبقه پنجم یک ساختمان ۹ طبقه مسکونی اتفاق افتاد.

ملکی ادامه داد: دود زیادی این ساختمان را فرا گرفته بود و گروهی از افراد ساکن در این ساختمان بدلیل دود گرفتگی در محل محبوس شده بودند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی افزود: گروهی از آتش نشانان برای خاموش کردن آتش و گروهی دیگر برای نجات افراد محبوس شده وارد عمل شدند.

ملکی اضافه کرد: خوشبختانه در محل آتش سوزی کسی حضور نداشت اما آتش نشانان 6 کودک، زن و مرد گرفتار شده را نجات دادند و یک خانم باردار را توسط برانکارد از محل نجات دادند.

ملکی همچنین از آتش سوزی دیگر در یک ساختمان مسکونی در منطقه یوسف آباد خبر داد و گفت: ساعت ۲۱ شب گذشته حادثه آتش سوزی در یک ساختمان سه طبقه در یوسف آباد، خیابان مدبر، به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که در این حادثه نیز ۴ ایستگاه آتش نشانی به همراه خودروی تنفسی به محل اعزام شد.

وی افزود: آتش سوزی در طبقه دوم ساختمان 3 طبقه ای اتفاق افتاده بود که محل حادثه مملو از ضایعات و وسایل اسقاطی بود که آتش در حال سرایت به طبقات دیگر بود.

ملکی گفت: آتش نشانان وارد عملیات شدند و آتش را خاموش کردند و موفق شدند یک زن و دو مرد که دچار دود گرفتگی شده بودند را نجات دهند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج