۱۸۷۸۲۹
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

فال روزانه ۲۵ / ۱۲ / ۱۳۹۳

فال روزانه 25 / 12 / 1393



فال روزانه ۲۵ / ۱۲ / ۱۳۹۳


فروردین

امروز خوشبختانه بحث های قدرتی تمام می شوند. می توانید جبهه خود را مشخص کنید و به سوی موفقیت های بیشتر در کار بشتابید. در جنگ میان خواسته های درونی و واقعیت های زندگی، امروز نتیجه بسیار خوشحال کننده ای دریافت خواهید کرد. در کارهای گروهی خودخواهی و تک‌روی را کنار بگذارید تا خودتان هم حس بهتری داشته باشید. این را به یاد داشته باشید که همه پل های پشت سر را نشکنید. ممکن است در آینده به آنها نیاز داشته باشید. امروز می توانید برای سفر و یافتن عشق تازه می توانید برنامه ریزی کنید. امروز در مسایل عاطفی نیز تعادل پیدا خواهید کرد.

اردیبهشت

امروز بالاخره به تعادلی که مدت ها است به دنبال آن هستید، خواهید رسید. با قدرت فکری و روحی خوبی که دارید، برای خیلی از بخش های زندگی برنامه ریزی می کنید و این یعنی آغاز یک مرحله و روند تازه در زندگی! دقیقا همان چیزی که مدت ها است به دنبال آن هستید. امروز قدرت انقلاب داشته باشید. شاید تنها فرصت برای در هم شکستن روتین های زندگی، فقط امروز باشد. پس راحت از کنار آن رد نشوید تا زندگی شادتری را برای خود رقم بزنید.

خرداد

مدت های طولانی است که به دنبال یافتن راهی برای تعادل بخشیدن در زندگی هستید. گاهی نمی دانید میان «من» یا «ما» کدام یک را انتخاب کنید! اما خوشبختانه امروز بالاخره توان تصمیم گیری پیدا می کنید. خواسته هایتان را در راستای نیازهایتان قرار می دهید و به همین واسطه، مسیر تازه ای در زندگی را آغاز خواهید کرد. امروز باید ترس های بزرگ زندگی را کنار بگذارید. با اینکه اصلا کار آسانی نیست، اما به شما کمک می کند تا زندگی شادتری داشته باشید.

تیر

وقتی دیگران می خواهند برای شما رئیس بازی در بیاورند و امر و نهی می کنند، حسابی حرصتان در می آید. این مساله ممکن است باعث شود نتوانید همکاری خوبی با این افراد داشته بشاید. اما کنترل رفتار و افکار خود را به دست بگیرید. این را بدانید که امروز باید نگرانی های کاری را کنار بگذارید. البته لازم است به طور مستقل و تنهایی مشکلات را برطرف کنید، بنابراین لازم است به درستی همه جنبه ها را زیر ذره بین ببرید و با فکر باز و هوشیاری کامل، آن چه شایسته آن هستید را برای خود به ارمغان بیاورید. از نظر احساسی اگر هنوز فرد مورد علاقه و نیمه گمشده خو را نیافته اید، نگران نباشید، او در زمان مناسب با شما ملاقات خواهد کرد.

مرداد

امروز باید برای استقلال خود بجنگید. نه با دیگران که با افکار محدودکننده خودتان. امروز باید توان و قدرت خود را بیشتر کنید. نباید زود تسلیم یا ناامید شوید. آغاز هر کاری مصائیب خود را دارد، پس برای خواسته های خود پایداری کنید تا بالاخره به دستشان بیاورید. خوشبختانه، مسایل مالی و اقتصادی به نفع شما پیش می روند و می توانید در موضع قدرت و غرور خود باقی بمانید. اگر در مسایل عاطفی خیلی موفق نیستید، نگران نباشید، سال جدید سرشار از رویدادهای خوب و امیدورکننده است.

شهریور

امروز باید بیشتر روی تعادل بخشیدن به زندگی خصوصی و زندگی اجتماعی خود فکر و تلاش کنید. احتمال اینکه مودی باشید و روحیه تان دایما تغییر کند، زیاد است. اما این امر نباید شما را گول بزند و در دام ناراحتی یا ناامیدی گرفتار کند. اتفاق فرصت خوبی برای برداشتن نقاب غیرواقعی از زندگی اجتماعی است. لازم نیست به دیگران چیزی را اعتراف کنید، همین که خودتان باشید و با صداقت و بدون سیاست رفتار کنید، کافی است. زندگی یک نمایش واقعی است، نه شوی تلویزیونی!

مهر

امروز باید روی رفتار و حرف های خود کنترل بیشتری داشته باشید. باید ارتباط هایتان را بیشتر و دوستانه تر کنید. از اینکه به شما امر و نهی شود، خوشتان نمی آید اما این را بدانید که گاهی لازم است برخی از فشارهاو محدودیت ها را تحمل کرد. شما به اندازه کافی بزرگ شده اید و می توانید برای زندگی خود تصمیم گیری کنید. پس از اینکه تغییری در آن ایجاد کنید، نترسید. این زندگی شما است و خودتان باید برای مسیر و رویدادهای آن تصمیم بگیرید، نه دیگران.

آبان

در طول چند سال گذشته، چندین بار مسیر زندگی خود ا تغییر داده اید. این مساله از نوعی قدرت طلبی و خودبرتر بینی ما منشا گرفته که شاید خودتان هم از آن آگاه نباشید. این نوع طرزفکر باعث شده تا میزان اعتراض و مخالفت های شما زیاد شود. اما خوشبختانه امروز این شانس و فرصت را دارید تا فکر و زندگی خود را تغییر دهید. شاید در مسیر خودشناسی هایی که امروز دارید، خیلی ها از اطراف شما کنار بروند. اما صبر خود را امتحان کنید و بدانید برای به دست آوردن برخی چیزها، باید مواردی را از دست داد.

آذر

اگر وارد بازی نشوید، شامل هیچ برد و باختی هم نمی شوید. باید ریسک کنید. نباید از ترس باخت، خود را کنار بکشید. امروز ترس ها و نگرانی های خود را کنار بگذارید و تعادل میان خواسته ها و اهداف زندگی را به زندگی خود بازگردانید. امروز نباید منتظر تایید دیگران باشید. اصلا به این امر نیازی ندارید. همان چیزی را که فکر می کنید درست است، انجام دهید. با خودتان تکرار کنید که انسان فوق العاده ای هستید تا این ملکه ذهنتان بشود. در زندگی عاشقانه کمی خلاقیت به خرج دهید.

دی

امروز شرایط طوری می شود که با خود می گویید، هیچ جا خانه آدم نمی شود. بهتر است امروز با خودتان شرط کنید تا تعادل میان زندگی شخصی و کاری خود را پیدا نکرده اید، هیچ تصمیم تازه ای در زندگی اتخاذ نکنید. امروز باید کنترل همه بخش های زندگی را به دست بگیرید. اگر افرادی موجب ناراحتی شما شده اند، آنها را ببخشید. میان کار موجب آسایش روحی خودتان نیز می شود زیرا ذهنتان را از منفی‌بافی و حرص خوردن آزاد کرده اید.

بهمن

سال ها است که دلتان می خواهد یک تغییر اساسی در زندگی خود ایجاد کنید. خواسته های قلبی و زندگی کنونی شما با هم هم‌خوانی ندارند. از امروز این فرصت را دارید تا برنامه ریزی درستی در زندگی داشته باشید. میان زندگی اجتماعی و شخصی خود دنبال تضادها بگردید تا آنها را برطرف و حذف کنید. هر گاه بتوانید با خودتان صادق باشید و از قضاوت و نظر دیگران نترسید، می توانید شادی زیادی را به زندگیتان بیاورید.

اسفند

امروز مهره آخر باکس تصمیم گیری ها را خواهید گذاشت. بالاخره پس از مدت های طولانی این شهامت و توان را پیدا می کنید که نگرانی های محدودکننده را کنار بگذارید و روی استقلال زندگی خود تمرکز کنید. چه اهمیتی دارد دیگران چه نظری می دهند. این زندگی شخصی شما است و شما باید برای آن تکلیف معین کنید. هراس ها را کنار بگذارید. از اینکه اشتباه کنید هم نترسید. خودِ واقعیتان باشید تا آرامش بیشتری هم داشته باشید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج