۱۸۸۶۰۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

استویچکوف: رونالدو دیر یا زود فروخته می‌شود

مهاجم سابق باشگاه بارسلونا معتقد است که رئیس باشگاه رئال مادرید دیر یا زود ستاره پرتغالی تیمش را می‌فروشد.

خبرگزاری فارس: هریستو استویچکوف بر این باور است که کریستیانو رونالدو بالاخره توسط فلورنتیو پرز فروخته خواهد شد. وی در گفت‌و‌گویی اعلام کرد که خوشحالی نکردن رونالدو از گلزنی گرت بیل در دیدار مقابل لوانته یک خودکشی برای رابطه این زوج درون زمین بود. وی همچنین گفت که رونالدو از این واقعیت خسته شده است که با پله، مارادونا و یوهان کرویف مقایسه نمی‌شود، در حالی که مسی مقایسه می‌شود.

وی اظهار داشت: هیچ چیزی بهتر از پیروزی در یک مسابقه نیست. هرگز نمی‌توانید به خاطر گلزنی هم‌تیمی‌تان عصبانی شوید و شادی نکردن مانند دست زدن به یک خودکشی است زیرا دیگر ارزشی ندارید و برای تیمتان هم ارزشی ندارید. نمی‌توانید به توانایی مسی یا رونالدو شک کنید.

استویچکوف ادامه داد: مسی همان جایی است که باید باشد و کریستیانو در شرایط سختی قرار دارد اما تمام بازیکنان مسیرهای سختی را پشت سر می‌گذارند. من هم در زمان خودم از سوی هواداران هو شدم. این مربی است که باید تصمیم بگیرد و با بازیکنان صحبت کند. شاید رقابت با مسی روی او تأثیر گذاشته است. من در ذهن او نیستم.

مهاجم سابق بارسلونا خاطرنشان کرد: مسی یک انگیزه برای هم‌تیمی‌هایش است و اگر رونالدو گل نمی‌زند، روی هم‌تیمی‌هایش اثر می‌گذارد. من هم تشویق شدم و هم هو شدم. در این زمان‌ها باید شخصیت خودتان را نشان دهید. ۹۹ درصد از بازیکنان نمی‌توانند به این سوال پاسخ دهند که چرا «هو» می‌شوند. تفاوت بین این دو بازیکن این است که مسی در سطح پله، مارادونا و کرویف است و چیزی که رونالدو را عصبانی می‌کند این است که او را فقط با مسی مقایسه می‌کنند.

وی اضافه کرد: باید از فلورنتینو درباره آینده رونالدو بپرسید. ئیر یا زود کریستیانو فروخته می‌شود. دنیای فوتبال همین است اما این به رئیس باشگاه بستگی دارد. من نمی‌دانم که آیا دستمزد او کم است یا آیا شرایط خوبی برای فروش او وود دارد یا نه.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج