adexo3
۱۸۸۸۲۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

فال روزانه ۲۸ / ۱۲ / ۱۳۹۳

فال روزانه 28 / 12 / 1393



فال روزانه 28 / 12 / 1393

فروردین

امروز سه کلمه خیلی ساده همه زندگی شما را تغییر می دهند: بی خیال همه چیز! سکوت و بخشش چیزی است که امروز باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید. این را بدانید که نگه داشتن ناراحتی ها در دل هیچ جز کینه و افزایش ناراحتی در پی ندارد. پس همه مسایل منفی را دور بریزید و واقعا آنها را فراموش کنید و ببخشید. با این پاکسازی ذهنی، خودتان از همه بیشتر شاد خواهید بود زیرا ذهنتان باز می شود و می توانید چشم‌اندازهای وسیع تری برای زندگی خود تعریف کنید. با عشقتان هم صادق باشید و سعی کنید همه ناراحتی ها را فراموش کنید.

اردیبهشت

امروز اطرافیان طوری رفتار می کنند که گویا شما به آنها یک عذرخواهی بدهکار هستید. این مساله از نظر روحی شما را پایین می آورد. اما خودتان را زیر سوال نبرید و به واسطه عقاید دیگران به خود و رفتارهای خود شک نکنید. مسایلی که آزارتان می دهد را به دست فراموشی بسپارید. یا حتی آنها را به زبان بیاورید. از اینکه صادقانه در مورد ناراحتی های خود با طرف مقابل حرف بزنید، هراسی نداشته باشید. با گفتن یا فراموش کردن، ذهن خود را باز می کنید. نتیجه این فضای ذهنی بیشتر این است که موفقیت و زیبایی بیشتری به زندگی شما وارد خواهد شد.

خرداد

رک، راحت و رها باشید. امروز انرژی های کائنات به گونه ای است که می توانید خیلی راحت با مسایل و مشکلات روبه رو شوید. این حس رهایی بسیار کمک کننده است؛ اگر کسی موجب ناراحتی شما شده است، خیلی رک با او مطرح و اختلاف خود را برطرف کنید. اجازه نکنید ناراحتی ها در دلتان بمانند و کهنه شوند. امروز خودتان را برای یک رابطه سخت با عشقتان آماده کنید. ممکن است با هم مشاجره هایی داشته باشید اما مزیت این کار این است که از خواسته های واقعی هم آگاه می شوید و در نتیجه بیشتر به هم نزدیک خواهید شد.

تیر

در ارتباط ها چیزی که بیشتر از همه شما را آزار می دهد، تغییر رفتارهای مداوم طرف مقابل است. این مساله موجب می شود از این افراد دوری کنید و تنها وقتی می توانید دوباره به آنها نزدیک شوید که از این رفتار خود دست بردارند. بهترین کار این است که رک و صادقانه با طرف مقابل در این رابطه حرف بزنید و بخواهید که ثبات رفتار بیشتری داشته باشد. مطمئن باشید اوضاع خیلی بهتر از آنچه تصور می کنید، پیش خواهد رفت. فقط صداقت و مهربانی را فراموش نکنید.

مرداد

امروز سعی کنید ارتباط بیشتری با «من» درونی خود داشته باشید. خواسته های واقعی خود را کشف کنید. این کمک می کند تا روحیه بهتری داشته باشید. همچنین می توانید در کلاس های آموزشی ثبت نام کنید. امروز احتمالا علاقه شما به مسایل متافیزیک یا نجوم زیاد خواهد شد. به جای اینکه در مورد مسایل منفی فکر کنید و ذهن خود را درگیر این تیپ مسایل کنید، بهتر است ناراحتی ها را دور بریزید و باخود بگویید: بی خیال همه ناراحتی ها!

شهریور

امروز ارتباط های شما در وضعیت بسیار خوبی قرار خواهند گرفت. البته این را بدانید اگر مشکلی هست نمی توانید به تنهایی آنها را برطرف کنید و باید از دیگران کمک بگیرید. اما به طور کلی رابطه ها خیلی خوب پیش می روند. حتی می توانید فرد موردنظر خود را به چای یا قهوه دعوت کنید و در یک کافه با هم در مورد موضوعات مورد علاقه هر دو حرف بزنید. این کار آرامش روحی را به شما باز می گرداند و پس از آن می توانید کارهایتان را با حوصله و درست به انجام برسانید.

مهر

امروز اگر احساس خستگی یا بیماری دارید از درمان های خانگی دست بکشید و به دکتر مراجعه کنید. دردهای خود را نادیده نگیرید و تا زمانی که از درست شدن همه چیز خیالتان راحت نشده است، از درمان و پیگیری دست برندارید. امروز با دوست یا شریک زندگی خود در مورد موضوعاتی که موردعلاقه تان هست حرف بزنید و نظرتان او را نیز جویا شوید. حتی برای آغاز یک پروژه جدید، امروز زمان بسیار خوبی است.

آبان

امروز حالت های درام زیادی خواهید داشت. شاید به این دلیل باشد که کنترل درستی روی کارها و زندگی خود ندارید و این عدم تعادل شما را در یک حالت بی قراری قرار داده است. با افراد قابل اعتماد در این رابطه صحبت کنید. یا نزد مشاور بروید. نگذارید این حالت ادامه پیدا کند. خودتان هم با کمی فکر و تحقیق می توانید هر آنچه انرژیتان را کم کرده است، پیدا کنید. البته به هیچ عنوان خوددرمانی نکنید و حتما از یک متخصص کمک بگیرید.

آذر

احساس می کنید انرژی های شما کم شده است. شاید دلیل آن نوع تغذیه و رژیم غذایی است که به تازگی در پیش گرفته اید. البته توان برطرف کردن این مشکلات را دارید. هر آنچه ناراحتتان می کند را بیان کنید و در مورد حساسیت های خود حرف بزنید. بهتر است نوع خوراک خود را تغییر دهید. این کار به کم شدن استرس هایتان نیز کمک می کند.

دی

امروز همه چیز مثل آینه است. یعنی چه؟ یعنی این که هر کاری بکنید یا هر رفتاری داشته باشید، همان برخورد را از دیگران دریافت خواهید کرد. پس خوب و مهربان باشید و به دیگران احترامی که نیاز دارند را بدهید. شما امروز باید معلم خود باشید. روی رفتارهای خود کنترل داشته باشید. البته در کنار دوستان نزدیک یا شریک زندگی خود می توانید با خیال راحت در مورد هر آنچه ناراحتتان کرده است حرف بزنید.

بهمن

امروز این فرصت و شهامت را خواهید داشت تا ارتباط های خود را بهبود ببخشید. امروز اگر کسی از شما انتقاد کرد در صدد انکار برنیایید و حرف های او را بشنوید. این کمک می کند تا ایرادهای رفتاری خود را کشف و برطرف کنید. امروز فرصت خوبی هم برای سروسامان دادن به مسایل مالی است. برآورد درستی از هزینه و درآمد خود داشته باشید. برای سال جدید هم می توانید برنامه اقتصادی خوبی برای خود بنویسید تا با مشکلی مواجه نشوید.

اسفند

امروز این شهامت را دارید تا با فرد مورد علاقه خود حرف بزنید و در مورد احساسات خود برای او بگویید. این مکالمه به شما کمک می کند تا طرز فکرهای تازه ای پیدا کنید. حتی در مورد ناراحتی های خود نیز می توانید حرف بزنید و از او کمک بگیرید. این کار در حل بسیاری از مسایل به شما کمک خواهد کرد. البته یک دوست نزدیک، اعضای خانواده یا یک مشاور هم می تواند کمک کننده باشد. امروز باید حرف بزنید و باید دردهایتان را بیرون بریزید تا برطرف شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج