adexo3
۱۸۹۲۴۳
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

وزیر ارتباطات در جمع خبرنگاران خبر داد

۲ برابر شدن پهنای باند اینترنت در سال ۹۴

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از ۲ برابر شدن پهنای باند اینترنت در سال جاری خبر داد و گفت: امسال ۹ خدمت جدید به شرکت پست واگذار می‌شود.

خبرگزاری تسنیم: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از ۲ برابر شدن پهنای باند اینترنت در سال جاری خبر داد و گفت: امسال ۹ خدمت جدید به شرکت پست واگذار می‌شود.

محمود واعظی ظهر امروز در بوشهر در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه امسال پروژه‌های مهمی در حوزه‌های مختلف این وزارتخانه تدوین شده است، اظهار داشت: با اجرای پروژه‌های طراحی شده در بخش‌های مختلف امسال گام مهمی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات برداشته می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال ۹ خدمت جدید به شرکت پست واگذار می‌شود، گفت: در شرکت پست ضمن اجرای طرح‌های نوسازی وفعال کردن پست لجستیک ۹ خدمت ارائه می‌شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از ساخت ماهواره در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات خبرداد و بیان کرد: با برنامه تحقیقات فضایی بنا است ساخت ماهواره در این وزارتخانه به پیش ببریم.

واعظی با بیان اینکه امسال پهنای باند اینترنت دوبرابر می‌شود، تصریح کرد: بر اساس طراحی‌های انجام شده پهنای باند اینترنت در کشور از هر مقدار به دو برابر وضع موجود افزایش می‌یابد.

وی با بیان اینکه تاکنون 200 شهر به سیستم‌های نسل سوم و 40 شهر به سامانه نسل چهارم تلفن همراه مجهز شده‌اند گفت: امسال مردم در تمام شهرهای بزرگ از این خدمت ارتباطی بهره‌مند می‌شوند

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه۲۵ هزار روستا به شبکه اینترنت می‌پیوندد افزود: توجه به مناطق محروم یکی از برنامه‌های مهم این وزارتخانه است که پیوستن ۲۵ هزار روستای کشوربه شبکه اینترنت از اولویت برنامه امسال است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج